Vraag

aftrekken tijdens online les

  • 18 March 2022
  • 9 reacties
  • 1741 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal 

Ik had vandaag online les en ik werd opeens gel dus ik ging onder de online les aftrekken omdat ik de docent best wel gel vond en mijn pik werd zelf zo hard dat het sperma zelf op mijn toetsenbord lag. Gelukkig zag de docent dat niet. Maar hebben jullie dit ook wel eens gedaan

 

 


9 reacties

Ja heb ik wel eens gedaan tijdens online les toen was ik met iemand aan het videobellen en samen rukken hij kwam uit Denemarken 

Reputatie 2
Badge +2

Wel eens tijdens online les gedaan

Ik niet

Reputatie 7
Badge +4

Ik ook niet, want als je klaarkomt denkt je hoofd de volgende keer hey daar is dat lekkere wijf weer en moet je weer gaan en het idee om af te trekken op bekende die hun cams aan hebben vind ik gwn goor.

Groetjes

Reputatie 4
Badge +4

Nee, heb het nog nooit gedaan, maar heb wel eens neigingen gehad, maar het leek me dan toch niet zo’n goed idee

Reputatie 5
Badge +5

Nope, lijkt me vrij nasty eig... wat als je betrapt word 😅🤕

Badge

Hallo allemaal 

Ik had vandaag online les en ik werd opeens gel dus ik ging onder de online les aftrekken omdat ik de docent best wel gel vond en mijn pik werd zelf zo hard dat het sperma zelf op mijn toetsenbord lag. Gelukkig zag de docent dat niet. Maar hebben jullie dit ook wel eens gedaan

 

 

Hallo,

stond je camere aan? Dat je docent het bijna gezien had?

Reputatie 3
Badge +2

Camera uit, die ene lekkere uit de klas die wel dr camera aan heeft pinnen en gaan, paar keer gedaan vorig jaar

Oké , Even eerlijk. Ik weet niet eens hoe je moet aftrekken, dus natuurlijk ga ik zo`n dingen niet doen en ik zou niet eens durven om dat te doen

Reageer