Aftrekken terwijl er iemand thuis is. Hoe doe ik dat?


Reputatie 4
Badge +5

Hoi!

Ik ben een jongen van 17 en ik vind t heerlijk om mezelf af te trekken, maar het enige probleem is dat ik me niet durf af te trekken, omdat er bijna altijd wel iemand thuis is.

En mijn vraag is:
Hoe kan ik mezelf aftrekken terwijl er iemand thuis is?

Want ik ben maximaal 2 á 3 keer per week alleen thuis, maar dan heel kort. Heeft iemand tips hiervoor?

Moet ik dan vragen of mijn zus of moeder even weg wil gaan of kan ik gewoon aftrekken?

Antwoorden waardeer ik echt heel erg!

Liefs,

Daniël

 


13 reacties

Hey Daniël

 

Lijkt het je wat om onder de douche af te trekken? Daar heb je namelijk in de meeste gevallen privacy. Je zou eventueel ook gewoon de douche aan kunnen zetten en je naast de douche aftrekken als al dat water je vervelend lijkt; je familieleden zullen je door het geluid van de douche nog steeds met rust laten. ‘t Is een beetje verspilling van water, maar goed. 

 

Hebben je gezinsleden de neiging om ‘s avonds laat of ‘s ochtends vroeg je kamer binnen te komen? Zo nee,  kan je dan gewoon aftrekken. Wordt er dan toch aan de deur geklopt, trek je snel een deken over je heen en doe je alsof je slaapt. 

 

Gr. Kenshin

Hi daantje2003 akaDaniël,

 

tsja, als je het te spannend vindt om je af te trekken als er iemand thuis is, dan heb je iid minder tijd om er eens rustig je tijd voor te nemen. Op zich is dat wel jammer, zeker als je het graag doet.

@Kenshin gaf hierboven al wat tips en ik denk dat je daar wel wat aan hebt.

 

Bij ons thuis is het een (ongeschreven)  regel dat als iemands deur dicht is dat je dan niet zomaar naar binnen gaat en eerst even roept of aan klopt en dan ook wacht tot die ander zegt dat je binnen mag komen. Dan hebben we natuurlijk nog steeds geen zekerheid dat iedereen er zich ook aan houdt. Zo vergeten we soms zelf de deur goed dicht te doen en ja, dan staat er wel eens ineens iemand binnen.

Ons jongere broertje slaapt in een slaapkamer naast de onze (ik slaap met mijn twin op één kamer, vandaar onze) en via onze gezamenlijke badkamer kan hij ook in onze slaapkamer komen….. Dus nog een deur die we in de gaten moeten houden.

Ons jongere broertje staat regelmatig ineens binnen op momenten dat dat minder goed uitkomt, maar meestal is ie ook wel weer snel weg, dus we zijn er al bijna aan gewend. We zien hem ook wel eens bezig omdat hij zelf dan zijn deur open laat staan of zich gewoon onder de douche staat af te trekken.

Eigenlijk geldt die regel van als de deur dicht is komen we niet binnen ook wel voor de douche, maar ja, daar houden wij (twin en ik en ons jongere broertje)  ons wat minder strikt aan, alhoewel wij ons ook wel eens aftrekken onder de douche. Eigenlijk kom je vanuit onze slaapkamers in een soort halletje met aan de ene kant een toilet en 2 urinoirs en aan de andere kant een open doorgang naar de doucheruimte waar we 2 wastafels hebben en een grote inloopdouche (een glasplaat van ruim 2 meter met daarin  2 douchekoppen aan de muur  en een regen douche in het plafond). Aan de andere kant van het halletje zit dan de slaapkamerdeur van ons jongere broertje. we staan dus sws niet gelijk bij hem in de slaapkamer en eigenlijk sta je ook niet gelijk in de douche.

 

In jouw geval zou ik gewoon vragen of als je slaapkamer deur dicht is dat iedereen eerst even aan klopt of roept, maar ik kan me voorstellen dat je dan het gevoel hebt dat anderen zich dan juist afvragen wat je dan aan het doen bent. Ik bedoel wij hebben onze slaapkamer wel eens dicht als we ons niet aan het aftrekken zijn.  Om het iets anders te zeggen, onze slaapkamerdeur is vaker dicht als we ons niet aftrekken dan dat we ons wel aftrekken. Soms wil je gewoon privacy voor als je je huiswerk maakt ofzo.

Kijk gewoon even of dat een optie is voor jou ons thuis af te spreken.

 

Verder kun je natuurlijk plekken verzinnen waar je niet gestoord kan worden, zoals Kenshin hierboven al heeft gedaan.  Dat kan in de wc of douche zijn, met de deur op slot, maar je kunt ook 's avonds voor het slapen je onder je dekbed aftrekken. Ten eerste is de kans groot dat iedereen dan ook al slaapt of in bed ligt en verder kun je altijd nog snel ff je dekbed over je heen trekken als je iets hoort.

 

Je zou je ook buiten, op een plek waar niemand komt en niemand je kan zien, bijv. afgelegen plekje in een bos of gewoon achter wat bosjes op een rustige plek (in de polder ofzo) kunnen aftrekken. Of in een leegstaande boerderij of zoiets of op het strand ergens in de duinen (check ff of het geen homo- ontmoetingsplaats is haha). Je kunt je ook op school in de wc aftrekken in de pauze. Dat maakt het misschien ook nog wat spannender. Er zijn altijd wel toiletblokken waar in de pauze weinig of geen mensen komen. Bijvoorbeeld omdat ze ver van de kantine gelegen zijn.

 

Ik hoop dat je iets met deze tips kunt.

 

Ik hoor het wel.

 

Zou je je vaker af willen trekken dan dat je nu doet? Of is het meer dat je nu wel eens zin hebt en dan niet durft omdat er op dat moment iemand thuis is, dus niet dat je per sé vaker wilt.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Doe het buiten, is nog veel lekkerder ook, of zaag een stok op maat die je onder de deurklink stopt. Er is genoeg te bedenken

Reputatie 4
Badge +5

@M en Ms ik wil me gewoon vaker aftrekken, maar steeds lukt het gewoon niet omdat er bijna altijd iemand thuis is

@Kenshin thanks voor de tips!

Ik ga er zeker wat meedoen!

Heb me vanmiddag trouwens weer eens afgetrokken toen er weer niemand thuis was.

Was heerlijk!

Liefs,

Daniël

Hoi Daniel, 

Het verschilt natuurlijk wat je woon situatie is. Is je slaapkamer dicht bij die van je zus of je moeder? 

Je kan als je een tv hebt op je slaapkamer de tv aanzetten op een film/serie zodat de rest thuis alleen de geluiden van de  tv kunnen horen, dan kan jij lekker op je gemak aftrekken zonder dat ze het horen. Ook kun je een stuk karton tussen je deur stoppen en dan dicht doen. Als er dan iemand de deur open wilt doen lukt het niet meteen en kun je snel je penis terug in je broek leggen en je dekbed over je heen doen voordat ze de deur open doen.  Laat me weten of je het geprobeerd hebt en of het succes had! 

Groet eric 

Badge

paar tips: 

Hallo, ik heb hier ook ervaring mee gehad. Tips onder elkaar:

1. Trek af onder de douche

2. Trek niet af in de woonkamer tenzij jouw familie nonstop boven zit.

3. Je kan ook buiten aftrekken. Dit kan slechte gevolgen hebben als je je niet goed genoeg verstopt. Verstop je dan achter de bosjes of doe het in het bos waar niemand loopt. Nogmaals: zorg alsjeblieft dat niemand je ziet.

4. Verzin een goed excuus als iemand je halfnaakt op bed ziet liggen. Voorbeeld van excuus: ''sorry, ik moest een andere broek en trui aantrekken want deze zijn zo kriebelig!" 

Dit was het. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groetjes HuntersLegend 

 

 

Reputatie 4
Badge +5

Hey allemaal!
Het lukt me nu steeds beter om af te trekken.

Gisteren was ik ook ff alleen thuis en heb ik me lekker afgetrokken.

Bedankt allemaal voor de tips!
Liefs,

Daniël

Hi Daantje2003,

oh fijn dat je dan lekker klaar gekomen bent, maar doe je het nu ook wel eens als er wel iemand thuis is en hoe en waar doe je het dan/heb je het gedaan?

Durf je nu als er niemand thuis is ook al langer af te trekken voordat je spuit, ik bedoel dat je er meer tid voor neem en merk je dan of het dan ook lekkerder is als je klaarkomt?

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 4
Badge +5

Ha @M en Ms ,

Ik probeer aftrekken zoveel mogelijk te beperken als er iemand thuis is.

Ik wacht altijd totdat mijn moeder/zus weg zijn en dan trek ik me kleding uit, ga ik op bed liggen helemaal naakt.

Dan wrijf ik vanaf mijn ballen naar mijn pik en weer terug. Dat geeft een heerlijk gevoel, moet je ook eens uitproberen.

Meestal als ik erg geil ben pak ik mijn pik vast en beweeg op en neer.

Wat ik ook altijd doe is naar plaatjes van blote vrouwen kijken of geile filmpjes kijken.

Ik moet idd wat meer de tijd nemen om echt klaar te komen omdat dat bij mij een beetje lastig is (want ik ben namelijk besneden dus mijn voorhuid bedekt mijn eikel)

Trouwens: Heeft iemand tips om ook te kunnen aftrekken op vakantie? Want als alles kan, wil ik me ook graag op vakantie aftrekken.

Liefs,

Daniël

 

Reputatie 4
Badge +5

Hey @HuntersLegend ,

Bedankt voor je tips

Ik heb me gisteravond onder de douche afgetrokken.

Niemand had t door en het was heerlijk.

Ik denk dat ik dit echt vaker ga proberen.

Al vind ik het fijner om gewoon op bed af te trekken!
Liefs,

Daniël

Reputatie 5
Badge +5

Hoi daantje2003

Is aftrekken onder de douche of op het wc geen optie ??? Ik doe zelf meestal voor het slapen als ik in bed lig...

Als ze ff weg gaan een vlugertje ?

Gewoon zeggen dat ze weg moeten lijkt me niet slim

Groetjes

Savage boy

Hey op vakantie had ik gwn gemasrubeerd onder de douche want daar merken ze dan niks van. Als je in zo'n douchegebouw moet douchen zou ik wel een beetje oppassen.je kan het ook doen als je familie ff boodschappen is doen..

Reputatie 4
Badge +5

Ok.

Bedankt allemaal voor de tips!
Aftrekken onder de douche vond ik heerlijk.

Vooral als de waterstraal je penis een beetje masseert.

Ik ga dit vaker proberen.

Op vakantie kan ik me denk ik prima aftrekken want ik deel de badkamer met mijn vader en stiefmoeder en daar kan het douchegordijn dicht dus heb ik sws wat privacy.

Liefs,

Daniël

Reageer