Vraag

Aftrekken samen met een vriend, hoe?

  • 4 March 2018
  • 12 reacties
  • 25568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai, ik heb het een paar keer samen met een vriend gedaan. Maar ik ben toe aan wat afwisseling. Kan iemand helpen

12 reacties

Hi Anoniem2003h,

hebben jullie je alleen jezelf getrokken of ook elkaar? Want das echt lekker, zeker de eerste keer als iemand je piemel beet pakt en je velletje op en neer doet en je laat spuiten. Das echt raar, dat je gat spuiten zonder dat je zelf hoeft te trekken. Zelfde als je zelf voor de eerste keer die andere jongen zijn piemel aanraakt, beetpakt en laat spuiten. F*****g cool :P

Je kunt ook iets verder gaan, als je hierboven al gedaan hebt.

Elkaar pijpen is ook super lekker vind ik. Ik weet niet of je op jongens valt, maar ik wel. Ik doe het trouwens ook vaak genoeg met hetero jongens die gwn nieuwsgierig zijn. Maakt mij niet uit, ik vind het gewoon lekker om te doen.

Wel alleen dingen doen die jullie allebei leuk vinden hè :)

Hoe oud is (zijn) die jongen(s) waar je het mee gedaan hebt en vallen ze op jongens of niet?

Laat ff weten hoe en wat.

Groetjes,
M&M's
@M en MS hai,
Ja ik heb al elkaar afgetrokken ook al gepijpt, ik ben zelf hetro en die andere jongen ook maar ik vind het wel heel interresant, hij wilt ook naaktfoto’s sturen. Maar ik zou dat liever willen doen met een jongen die ik niet persoonlijk ken maar ik weet niet waarom...

Ohja, die jongen was de zelfde leeftijd als ik (14)
Wat zou je samen met hem willen doen (of met een andere jongen)?
Mijn ervaring is dat je met hetero jongens niet zo ver kan gaan als met bi of homojongens!
Ik wil nu ook echt vrijen met een jongen en tongen enso
@M12G hai, Tongen heb ik al gedaan, verder weet ik niet wat ik nog kan doen, heeft iemand nog dingen die echt aan te raden zijn?! Verder Zou in naaktfoto’s wel eens willen proberen maar ik zou dat liever doen met iemand die ik niet persoonlijk ken
Weet iemand wat die cijfers in die grijze blokjes betekend????
Hi Annoniem2003h,

de cijfers in de blokjes die je op je mobiel ziet, zijn rapportcijfers voor je reactie. Die van jou was wel ok, je hebt een 6 gehad, ik had een 1, maar ik snap ook niet waarom, zo slecht was die toch niet?

Hahaha, nee het is gewoon het nummer van je reactie. Kijk zelf maar ff goed :P

Groetjes,
M&M's
@M En Ms , oh Haha, heb jij misschien nog ideeën dat ik kan doen?
@Annoniem,
Aah tongen al gedaan.
Elkaar helpen aftrekken?
Je kan daarna ook eens je vinger in zijn kontje steken en zijn prostaat opzoeken. Dan kan je hem helpen om een heel stevig orgasme te krijgen. Je leert ontdekken hoe het daarbinnen werkt.
Je moet het wel met glijmiddel doen, en je kan het best om je vinger of duim een condoom aandoen.
Doe het iig safe! M12G
Hi Annoniem2003h,

Nou, wat M12G allemaal zegt.

Ik vind tegenwoordig met jongens waar ik echt van hou, knuffelen en kussen en tongen superlekker. Pijpen doe ik van seks, denk ik het liefste. Verder aftrekken en kontje neuken, want ik doe het alleen maar met jongens.

Zelf zou ik nog niet zo snel kontje neuken op m’n 14e. Ik was zelf nog maar 13 toen ik samen met mijn twinbroertje misbruikt werd door iets oudere jongens en die hebben, in het jaar dat het duurde, ongeveer alles wat je kunt bedenken met ons gedaan en wij moesten ook van alles bij elkaar doen.

Ik zou veel liever nog even gewacht hebben met ontdekken, totdat we 15 ofzo waren en dan alleen aftrekken en misschien pijpen.

Neuken kan wel, maar is misschien … tsja …. idk wat voor advies ik je daar eigenlijk over moet geven. Mijn twin en ik zijn niet echt een goed voorbeeld voor hoe je moet seksen als je 14 bent. Zelf goed over nadenken en als jullie het willen is het goed, denk ik.

Foto’s kan wel, maar ik ben er mee gestopt. Ook filmpjes doe ik niet meer, behalve voor ons vriendje en onszelf. Ik kreeg op een gegeven moment van “iedereen” piemelfoto’s en rukfilmpjes. We zaten in een soort groepje op kik, maar sommige jongens die daar zaten stuurden alles weer door aan anderen, dus wel goed uitkijken. Enige waar we goed opgelet hadden was, dat ons hoofd er nooit op stond, maar ok, die filmpjes van ons gaan rond op internet en ik weet niet wat ik er aan kan doen.

Misschien is het volgende nog wel leuk om te doen en dat is hetzelfde als jullie nu ook al doen, beetje aftrekken en pijpen, maar dan op “spannende” plekken.

Buiten het seizoen is het niet zo druk op het strand en je kunt dan midden op het strand, als je aan allebei de kanten niemand kunt zien, toch seksen.
Eigenlijk weet je dat niemand het ziet, maar er kan toch ineens iemand vanuit de verte (die nog niet kan zien wat jullie doen) er aan komen lopen.

Zo zijn er wel meer plekken te bedenken, bv. boomhut of verlaten speeltuintje ’s avonds of ‘s nacht en dan in zo’n klimhuisje aftrekken of pijpen.

Je moet het alleen doen als je zeker bent dat er geen kinderen en ook geen andere mensen ineens voor je neus kunnen staan en ook je sperma opruimen. Dat de kinderen die komen spelen geen sperma aan hun handen en kleren krijgen. Dus altijd rekening houden met anderen.

Wat mijn broertje en ik ook wel eens gedaan hebben is pijpen in een brandgang. Meestal zijn die donker en als je een beetje in het midden gaat staan kun je het zien als er iemand aankomt op de fiets ofzo. Je kunt dan snel je piemel in je broek doen en hard wegrennen de andere kant op.

Zoiets? Zit er iets tussen dat je leuk lijkt?

Groetjes,
M&M’s
Ja, wat ik bedoel is dat je nog niet gaat neuke als je 14 bent.
Net als M&M's zegt is dat nog te vroeg! Daarom bedoel ik: verken elkaars kontje met je vingers!
Dat is een leuke stap verder.
Ook met pijpen en slikken moet je uitkijken! het is niet veilig.
Plezier! M12G
Hoe krijg je het voor elkaar om te gaan aftrekken? Vraag je dat dan ofzo want ik probeer het al weken met een vriend van mij met wat subtiele hints maar hij snapt dat volgensmij niet
Dat is mijn probleem ook maar hij gaat het een raar voorstel vinden ik wil gewoon testen hoe het is om het bij een ander te doen

Reageer