Vraag

Aftrekken, probleem?

  • 20 March 2018
  • 4 reacties
  • 787 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb volgens mij een probleem, ik trek mijzelf namelijk 2x per dag af soms 3x maar ik kan dan wel een week of 3 zonder fappen maar daarna spuit ik best veel en soms krijg ik dan mate dromen. Mijn vraag is;
Is het gezond als je zo vaak je jezelf aftrekt?



Ps. Ik ben dertien...

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Ik heb volgens mij een probleem, ik trek mijzelf namelijk 2x per dag af soms 3x maar ik kan dan wel een week of 3 zonder fappen maar daarna spuit ik best veel en soms krijg ik dan mate dromen. Mijn vraag is;
Is het gezond als je zo vaak je jezelf aftrekt?



Ps. Ik ben dertien...



Hey @Thomasssss nee hoor zeker niet! We zitten in de puberteit dus dan willen we onze piemels een beetje “leren kennen” zeg maar. Geniet er maar lekker van 😏😂
Ik heb volgens mij een probleem, ik trek mijzelf namelijk 2x per dag af soms 3x maar ik kan dan wel een week of 3 zonder fappen maar daarna spuit ik best veel en soms krijg ik dan mate dromen. Mijn vraag is;
Is het gezond als je zo vaak je jezelf aftrekt?



Ps. Ik ben dertien...


Dus je trekt soms 2 of 3 keer per dag af en dan weer eens 3 weken niet?
Je kan in principe zo vaak trekken als je wil. Maar ik zou gewoon 1x per dag ofzo doen. Als het soms wat meer is, is niet erg. Als je langer dan een week niet rukt ongeveer denk ik, kan je natte dromen krijgen. Dus ik zou gewoon lekker rukken als je daar zin in hebt, maar niet meer zo lang zonder rukken doen. 🙂 Have fun! Kan je voorhuid trouwens gemakkelijk helemaal naar achteren als je penis stijf is? Das wel belangrijk. Groeten!
Mweh
Niet echt ongezond, maar de "gezonde" effecten nemen dan als het goed is ook niet toe.
Hi Thomasssss,
Ik trek me ook 2x per dag af. Niks ongezonds.
Ik denk dat het ongezonder zou zijn dat je 3 weken (!) niet aftrekt.
Maar ieder is anders en als jij het lekker vind als jij die natte dromen krijgt, moet je dat zeker doen!
Yo

Reageer