Vraag

Aftrekken op school

  • 10 November 2018
  • 22 reacties
  • 12419 Bekeken

Badge
Hoi ik ben een jongen en ik heb soms op school een stijve. Hebben meer jongens dat? En doen jullie het dan ook op de wc. Ik ben 12 jaar

22 reacties

Ben 13 en ik heb heel veel een stijf plassertje op school . En door dat mijn schaamhaar is beginnen groeien, heb ik zelf veel last van jeuk . De wc s bij ons op school zijn van die hokjes waar je onderdoor kan kijken . Ook als ik zin zou hebben om te masturberen , het niet echt durven doen . Je zou eens betrapt kunnen worden .
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb heel vaak een stijve het valt bij mij gelukkig niet op omdat ik vaak een soortvan spijkerbroek aan heb maar ik doe het niet op school jij wel dan??
Ik masturbeer niet op de wc . Het zou opvallen . Door dat de deuren niet tot op de grond aansluit .
Reputatie 2
Badge +3
Waar trek jij je dan vaak af??
Ik heb het al eens op de wc gedaan bij mij school gewoon lekker zitten op de wc en trekken . En toen ik kwam spoot mijn sperma op de grond het maakte kletsgeluiden
Ja, ik heb soms ook een stijve op school. Maar ga dan echtnie naar de wc.
hey,

dat je een stijve op school heb is vrij "normaal" voor je leeftijd, maar aftrekken op de wc doe ik zelf niet en zelf vind ik t ook niet nodig
Ik heb heel vaak een stijve het valt bij mij gelukkig niet op omdat ik vaak een soortvan spijkerbroek aan heb maar ik doe het niet op school jij wel dan??
Oh dat is denk ik best vervelend voor je, bij mij is dat ook soort van maar dan andersom en bij mij op school moeten jongens en meisjes naar de zelfde toileten (dus gender neutraal) en soms kijkt er dan een jongen over de hokjes heen echt bloed irritant
Badge +1
Elke jongen heeft dat
Ik heb al eens afgetrokken bij mij op de basisschool in het 6e 2 jaar geleden ( zit nu 2e middelbaar) en ik was aant aftrekken in een wc-kotje en opeens toen ik net klaar kwam kwamen er net super veel jongens de wc binnen. Ik spoot best hard en lekker de hele muur van het wc-kotje hing vol en bijna had me toen iemand betrapt omdat onze deuren ook niet helemaal sluiten tot op de grond. Dat was echt spannend en lekker toen.
gozer gewoon lekker thuis op bed doen, op school is ronduit smerig....
Ik heb al eens afgetrokken bij mij op de basisschool in het 6e 2 jaar geleden ( zit nu 2e middelbaar) en ik was aan 't aftrekken in een wc-kotje en opeens toen ik net klaar kwam kwamen er net super veel jongens de wc binnen. Ik spoot best hard en lekker de hele muur van het wc-kotje hing vol en bijna had me toen iemand betrapt omdat onze deuren ook niet helemaal sluiten tot op de grond. Dat was echt spannend en lekker toen.
Ik vraag me af of jij je rommel heb opgeruimd . Voor die acht je kwamen zal het wel niet aangenaam geweest zijn . Je kwakje op de muur te zien kleven .
Ik hebt het een afgeveegd natuurlijk😂
Badge

Ben 13 en ik heb heel veel een stijf plassertje op school . En door dat mijn schaamhaar is beginnen groeien, heb ik zelf veel last van jeuk . De wc s bij ons op school zijn van die hokjes waar je onderdoor kan kijken . Ook als ik zin zou hebben om te masturberen , het niet echt durven doen . Je zou eens betrapt kunnen worden .

als je op de bassisschool zit kan je in de pauze als iedereen naar buiten is het doen ik deed het toen met een vriend in de klas tijdens pauze

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb niet vaak spontaan een stijve op school

Zie dat dit een hele oude topic is. Maar misschien lees je dit ooit nog. Ik ben 16 en heb hier zelf nog erg veel problemen mee, schaam me er ook best wel voor, omdat ik best wel losse kleren draag zie je het heel duidelijk. Ik heb dan ook een paar een getrokken op de wc maar niet heel vaak. 

Hallo Devy12 :)

Ik heb 1 keertje afgetrokken op de wc en sommige dachten '’wtf is dit hier op de wc-deur'’ volgens mij. Gelukkig werd ik niet ontdekt en dachten ze dat  het iemand anders was ofzo.

-Dr8gon99

Ik had dat vroeger vaak toen ik 12 was, ik ging dan gewoon naar de wc in de speeltijd en deed het even snel omdat ik niet te lang zou wegblijven. Nu probeer ik het gewoon weg te denken en als dat echter niet lukt even naar de wc gaan.

Het is dan als je een stijve krijgt echt heel lastig om niet te gaan rukken.

-Dr8gon99

Het is dan als je een stijve krijgt echt heel lastig om niet te gaan rukken.

-Dr8gon99

Ja dat is waar

Reputatie 2
Badge +2

Nog nooit gedaan maar wel al een paar keer een ..... Hoe zeggen jullie dat ook al weer .... Ow ja een stijve maar ik zal nooit op school met mijn penis spelen

Badge

Gewoon onder je riem stoppen wordt het vanzelf minder.

zou het nie top school doen op de wc ofs

niet doen denk ik

Reageer