aftrekken moeder 2

  • 18 April 2021
  • 17 reacties
  • 4659 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb hier al een topic over gestart en daar in staat dat me moeder me elke ochtend masseert en ik afgetrokken door haar wil worden nu vroeg ze net Hoe ze me goed moest wakker maken en aan me moest zitten ofzo en ik wist niet hoe ik moest antwoorden ik slaap vanavond naakt dus zal morgen tegen haar zeggen dat aftrekken helpt als ik wakker wordt is dit slim denken jullie? 


17 reacties

Badge

Het is beetje gek als je moeder je gaat aftrekken! Is je moeder alleen of heeft ze nog een man?

Het is beetje gek als je moeder je gaat aftrekken! Is je moeder alleen of heeft ze nog een man?

Ze heeft nog een man

 

Reputatie 4
Badge +3

Als je dat heel graag wil doe het, ik vind het gek. En het mag eigenlijk niet, maar als je het wil, wie ben ik dan om het je te verbieden,  jou keuze jou verantwoordelijkheid.  Mijn mening  gek,ik zou het niet doen.  Maar nog maals als je het heel graag wilt doen doe het.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ja ik ga het wel doen

 

Reputatie 4
Badge +3

Oke ik hoop dat je het leuk hebt. 

Reputatie 3
Badge +3

Als je dat heel graag wil doe het, ik vind het gek. En het mag eigenlijk niet, maar als je het wil, wie ben ik dan om het je te verbieden,  jou keuze jou verantwoordelijkheid.  Mijn mening  gek,ik zou het niet doen.  Maar nog maals als je het heel graag wilt doen doe het.

Hey @Anonieme15jarige,

 

Zo als het hier boven al zegt vragen kan niet kwaad , en als ze het doet is het alleen maar leuk. Kun je het laten weten hoe het ging. Hopelijk heb je hier iets aan gehad.

Luister, ik ben een voorstander van ieder z’n ding en vrijheid enzo, al helemaal binnenshuis.

Desalniettemin lijkt het me verstandig hier mee te stoppen. Het is je moeder! Wat zou je vader wel niet denken als deze incestpraktijken uitkomen? Ik zou mijn moeder nooit meer normaal aan kunnen kijken als zij dit soort dingen doet.

Als je dat heel graag wil doe het, ik vind het gek. En het mag eigenlijk niet, maar als je het wil, wie ben ik dan om het je te verbieden,  jou keuze jou verantwoordelijkheid.  Mijn mening  gek,ik zou het niet doen.  Maar nog maals als je het heel graag wilt doen doe het.

Hey @Anonieme15jarige,

 

Zo als het hier boven al zegt vragen kan niet kwaad , en als ze het doet is het alleen maar leuk. Kun je het laten weten hoe het ging. Hopelijk heb je hier iets aan gehad.

Ja ik begon me vanochtend af te trekken waar ze bij was ze zag het en bleef gewoon 

Reputatie 3
Badge +3

@Anonieme15jarige 

 

Wat zij ze? sorry ben nieuwsgierig 

Niet zo veel

Reputatie 1
Badge +1

wat zei ze precies

Ze vroeg of ik het lekker vond

Hoi ik ga me vanavond weer laten snappen Door me ma en wilde het toch even hier delen 

 

Reputatie 2
Badge +2

Laat maar weten hoe het ging lol

 

Badge

Hoi ik ga me vanavond weer laten snappen Door me ma en wilde het toch even hier delen 

 

Hoe ging het?

Reputatie 2
Badge +1

@Anonieme15jarige hoe ging hett??
:D

 

@Anonieme15jarige

En letterlijk iedereen hier, te hell broski's, dit is nergens normaal, ookal verandert de wereld, gezondverstand doet dit en ik citeer NIET. Of niet op dag vlak, dit is pedofielie en incest. Ik zou er mee stoppé want dit is niet okay

Anonymously 5

Reageer