Vraag

Aftrekken met teamgenoot??

  • 12 June 2018
  • 8 reacties
  • 4425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey! Ben ik weer!!

Ik ga dit zo goed mogelijk proberen uit te leggen, want het is denk ik best wel ingewikkeld....

Ik zit de laatste tijd best wel te struggelen met m'n geaardheid... Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik niet hetero ben. Maar daar gaat het nu niet over.

Na de volleybal training ben je verplicht om daar te douchen. Ik ben nou niet echt de allersnelste, dus ben ik vaak als een na laatste nog in de douches. Na mij komt nog een ander jongetje. Hij is mentaal niet helemaal in orde. Hij heeft geen handicap ofzo, maar hij is nouja, anders.... (Ik heb echt geen idee hoe ik dit goed kan uitleggen, want je moet hem kennen om te weten wat ik bedoel)

Eigenlijk mag niemand hem... (Eigenlijk lokt hij het wel zelf uit)
Dit vind ik best wel zielig voor hem, want hij heeft dus zo'n sociaal probleem ofzo... Ook zijn z'n ouders gescheiden en daar heeft hij denk ik ook wel last van.

Nou was ik vorige week nog in de douches toen hij kwam. We douchen trouwens wel altijd gewoon naakt. Hij kwam toen binnen en deed toen heel langzaam z'n onderbroek uit, keek mij wel seksueel uitdagend uit (ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet zeggen dus ik hoop dat jullie het snappen) Omdat ik me dus seksueel best wel aangetrokken voel door mannen, kreeg ik daar dus een stijve van. Gelukkig was ik al aan het afdrogen dus kon ik m'n stijve bedekken met m'n handdoek.

Ik kreeg wel het idee dat ie met me wou aftrekken ofzo. Ik wist echt niet wat ik moest doen... Moest ik hem nou m'n stijve laten zien, hopen dat hij ook een stijve kreeg, en dat we daarna samen gingen aftrekken... Of moest ik nou snel weg, hopen dat ie m'n stijve niet had gezien en naar huis gaan... Ik heb toen voor het tweede gekozen..

Vandaag hadden we weer volleybal training. Ik had al een paar keer hier over nagedacht, en wist weer niet zo goed wat ik moest doen als dit weer gebeurde... Ik zou wel met hem willen aftrekken, maar ik denk dat hij dan de keer daarna gaat zeggen "hey (Mijn naam), weet je nog toen we samen gingen aftrekken?" Waar bijna iedereen bij staat. Ik wil natuurlijk niet dat dit gebeurd...

Na de training gingen we weer douchen. Ik was deze keer wel wat eerder onder de douche dan normaal en was ook eerder weg. Dat jongetje was er ook al wel eerder... De andere gingen weg en ik was weer aan het afdrogen. Toen deed hij het weer bijna en besloot ik dat als ik een stijve kreeg, ik hem niet zou verbergen. Het enige probleem was dat de deur van de douches open stond. Ik kreeg gelukkig niet meteen een stijve, dus was snel weg gegaan en had de grap gemaakt dat hij me aan het aanranden was... (Ik weet dat dit voor sommige een moeilijk onderwerp kan zijn, maar zulk soort grapjes maakt iedereen in m'n team)

Ik weet niet zo goed hoe ik hier nu over voel... Ik had wel met hem willen aftrekken, maar ook weer niet, omdat ik bang ben dat ie dat dan tegen het team enzo vertelt, want hij is sociaal dus niet zo handig... Vandaag was de laatste training voor de vakantie... ik weet niet of ik hem daarvoor nog zie. We gaan namelijk nog een keer naar Drievliet maar ik weet niet of hij ook meegaat. Als hij wel meegaat, kunnen we daar natuurlijk ook niet aftrekken ofzo.

Mijn vraag is of jullie advies hebben hoe ik hier mee moet omgaan... Ik zit opzich wel te balen, maar ook weer niet... Is dit normaal en hoe waren jullie hiermee omgegaan??

8 reacties

Hyy
Wat bedoel je daar precies mee??
Ik zou op safe spelen en het doen met iemand die je zeker van bent dat die ook homo is enwel sociaal is
Ik zal gewoon zorgen dat ik de volgende keer weer een stijve krijgt en hem niet verbergen.
Ps ik zal wel willen weten hoe het afgelopen is.
Hey! Thnx voor jullie reacties!

@moi131313
Ik heb eigenlijk zelf ook nog geen idee hoe het af gaat lopen... Zoals ik al zei was gisteren de laatste training voor de vakantie. Jij, en ik helaas ook, zult moeten wachten tot augustus ofzo... Als er iets gebeurt is vertel ik het zo snel mogelijk!
Ik zou die jongen eerst beter leren kennen en dan kan je hem ook vertrouwen, want nu weet je niet of hij het door gaat vertellen. Ik zou persoonlijk het niet gedaan hebben, ook al was het m’n beste vriend. De reden hierom is omdat hij in hetzelfde team zit. Ik heb best een goed geheugen en kan mij best veel herinneren, zeker dit soort dingen. Dus ik kan dan tijdens de les een stijve krijgen als ik hem aankijk ofso, of hij komt “per ongeluk” tegen mij aan...





Maar ook in de kleedkamers lijkt het mij dan moeilijk omdat je dan allebei bijna naakt bent en je zit dan als iemand een stijve heeft...
Badge +1
Als jij het met hem wilt zou ik ook gewoon ''per ongeluk'' mijn handdoek laten vallen of tegen hem zeggen -zat je nou naar mij te kijken- als zijn reactie positief is zou ik een beetje samen gaan spelen onder de douche maar goed afspreken dat het een gehijm is.
gr 12 jarige mede doucher
Hey! Ook jullie bedankt voor jullie reacties!!

@Thomasssss
Ik vind het een goed idee om eerst echt zeker te weten of hij ook echt z'n mond erover gaat houden. Ik denk eigenlijk van niet. Ook had ik nog niet nagedacht dat ik later weer een stijve van hem zou kunnen krijgen. Ik denk het eerlijk gezegd niet hoor, maar het zou wel raar zijn als die andere er dan ook bij zouden zijn.

@Hoiikbenik
Dat vind ik ook een goed idee, maar ik ga dit niet met hem doen want ik heb besloten om dat voor nu en de komende tijd niet met hem te doen. Als ik nog een keer met iemand anders zou willen aftrekken, dan doe ik dat met iemand die ik vertrouw en zeker van weet dat hij z'n mond zou houden.

Super bedankt voor alle reacties!!!!! Ik weet nu tenminste beter wat ik wil

Reageer