Vraag

aftrekken met familie

  • 15 September 2020
  • 36 reacties
  • 6841 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Ik zou maar iemand anders gaan zoeken om mee af te trekken, je neefje is volgens mij nog niet zover.

Nou vorig jaar toen we logeerde had hij totaal geen moeite om gewoon zijn ondergoed te wisselen waar ik bij was dus hij vind naakt niet heel raar, maar ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk.

 

ik zou het de veilige weg nemen, begin over een random onderwerp en ga langzaam naar seks en vraag dn hoe lang is je piemel, en dan zeg je toon ‘als ik de mijne toon toon jij de jouwe’ en krijg dan een stijve dat zal denk ik werken

grtjss

Naja hij is vgm wel open over naakt zijn maar ik ben bang dat als het over sexueel dingen daat het akward ofz kan worden hoe voorkom ik dit

ik zou het de veilige weg nemen, begin over een random onderwerp en ga langzaam naar seks en vraag dn hoe lang is je piemel, en dan zeg je toon ‘als ik de mijne toon toon jij de jouwe’ en krijg dan een stijve dat zal denk ik werken

grtjss

Badge +1

Ik zou maar iemand anders gaan zoeken om mee af te trekken, je neefje is volgens mij nog niet zover.

-onnodige quote verwijderd-

Nou, als wij met een paar jongens bij elkaar zijn gaat het altijd over sex...

Het klinkt raar maar hij is iemand die graag over lego, auto's enz praat en ik totaal niet het is een bijzonder type laat ik het net zeggen dus is erg lastig en hij en ik zijn beide 15

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Nou, als wij met een paar jongens bij elkaar zijn gaat het altijd over sex...

Het gesprek langzaam richting sex sturen. Je kan vragen of hij al sex heeft gehad ofzo. En dan op een gegeven moment zeggen dat je geil bent geworden van het praten erover en je nu best zou willen. aftrekken.

Werkte bij mij prima, bijhad nog eerder zijn piel uit z’n broek dan ik.

 

Ja dat kan maar zijn er nog subtielere manieren het lijkt me zo raar om over sex te beginnen

Badge +1

Het gesprek langzaam richting sex sturen. Je kan vragen of hij al sex heeft gehad ofzo. En dan op een gegeven moment zeggen dat je geil bent geworden van het praten erover en je nu best zou willen. aftrekken.

Werkte bij mij prima, bijhad nog eerder zijn piel uit z’n broek dan ik.

 

Kan ik wel proberen hebben jullie nog tips voor als dit niet werkt

let wel: het is je neefje, hij is familie, maar elkaar aftrekken is volgens mij oké.

het trucje dat een vriend deed: mij kietelen, ik duwde zijn hand naar beneden en hoppa hij had mijn piemel al vast.

je zou dat ook kunnen doen als hij zijn six-pac toont…

 

Reageer