aftrekken met andere jongen

  • 20 December 2019
  • 5 reacties
  • 1377 Bekeken

Badge

Ik heb meerdere vrienden waar ik mee heb afgetrokken. Ben nu net 16 en de laatste keer dat we dit gedaan hebben is al zo’n 1/1,5 jaar geleden. Ik vond het altijd heel erg geil om te doen. Maar het is al lang geleden en nu ben ik bang dat ze er anders over denken. Hoe moet ik dit aanpakken? Zou ook wel meer willen maar voor mij is het belangrijk dat we weer eens samen gaan rukken en dan zie ik wel hoe het verder gaat.

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon, vanwege forumregels 6 en 7


5 reacties

Hallo Regen03 :)

Het is niet verstandig om dat via Instagram of Snapchat te doen aangezien er ook kwade figuren rondlopen en die vooral dan op sociale media zitten om daar zich voor te doen als jongeren om vervolgens iets kwaads in de zin te hebben. Je kan het voorzichtig opperen bij je vrienden dat het al lang geleden is dat jullie goed hadden gerukt. 

-Dr8gon99

Misschien op het juiste moment aan hem vragen van “he weet je toen nog” zoiets!

Badge

Hallo Regen03  :)

Het is niet verstandig om dat via Instagram of Snapchat te doen aangezien er ook kwade figuren rondlopen en die vooral dan op sociale media zitten om daar zich voor te doen als jongeren om vervolgens iets kwaads in de zin te hebben. Je kan het voorzichtig opperen bij je vrienden dat het al lang geleden is dat jullie goed hadden gerukt. 

-Dr8gon99

Mijn naam was …….... Vond het wel een leuke naam maar daar denken ze hier anders over. Komt omdat ik het op instagram voorbij zag komen maargoed, sorry kindertelefoon dat ik mij zo heb genoemd. Ik zal het is op die manier proberen maar ik zou ook verder willen, hoe vraag ik dat het beste? 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon

Badge

Misschien op het juiste moment aan hem vragen van “he weet je toen nog” zoiets!

En wat als hij dat weglacht of er niks mee doet? 

Ik wil ook verdergaan dan alleen aftrekken, hoe vraag ik dat? 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon

 

Misschien op het juiste moment aan hem vragen van “he weet je toen nog” zoiets!

En wat als hij dat weglacht of er niks mee doet? 

Ik wil ook verdergaan dan alleen aftrekken, hoe vraag ik dat? 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon

 

Daarom zeg ik ook “op het juiste moment”  misschien als jullie bij elkaar zijn tv kijken ofzo

Reageer