Aftrekken mag dat


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 4 dagen achter gekomen dat aftrekken voor de moslims niet mag maar toch zie ik verschillende mensen zeggen dat ze het wel doen zoals me klasgenoot ook moslim ik kan het niet meer volhouden dusja wat moet ik doen

11 reacties

Hallo ik ben 4 dagen achter gekomen dat aftrekken voor de moslims niet mag maar toch zie ik verschillende mensen zeggen dat ze het wel doen zoals me klasgenoot ook moslim ik kan het niet meer volhouden dusja wat moet ik doen

hoii (moslim hier)

Het is haram! ik doe het zelf ook astagfirallah ♥ maar de verleiding is groot we zullen moeten stoppen en keren tot allah, dag des oordeels komt. wees voorbereid vraag om vergiffenis aan ALLAH (swt). als je zakaat geeft en goede daden verricht word dit vergeven inshallah.

groetjes

anonymous

"dusja wat moet ik doen"
De meeste ideologiën zijn redelijk oud en passen daarom niet altijd bij de tijd waarin wij nu leven.
Doe dus wat jij denkt dat goed is.
Er zitten gelukkig ook wat positieve effecten aan verbonden, maar je hebt zo te lezen al de knoop doorgehakt.
Hi Kato0,

ik weet er te weinig vanaf om je een goed antwoord te kunnen geven.

Ik weet wel dat het lekker is :)

Heb je niet een broer ofzo, waar je het aan kunt vragen of iemand in de moskee (of ga je daar niet naartoe?)
Je kunt ook aan je vader vragen hoe het precies zit, maar das misschien een beetje ongemakkelijk.

Hoe lang trek je je al af of was je nog niet begonnen en hoe oud ben je?

Groetjes,
M&M's
Ok, dus je doet het al best lang. Hoe vaak per dag/week ongeveer en heb je ook al sperma?

Tsja, lijkt me ook wel lastig om het te vertellen. Bij ons kwam mama er achter toen we ons samen onder de douche stonden af te trekken, dus ja.

Maar ze vond het niet erg, want jongens doen dat nou eenmaal en je leert je lichaam beter kennen door met jezelf te oefenen. Ze had er pas later met ons over gepraat. Ze had eerst "sorry" gezegd toen ze binnen kwam en zag dat we aan onze stijve stonden te trekken. Ze was toen weer weg gegaan. Toen we weer aangekleed waren had ze gelijk gezegd dat het normaal was. We vonden het ook niet echt erg dat ze per ongeluk binnen kwam, wel een beetje ongemakkelijk. We zijn wel bloot gewend, want we gaan al van kleins af aan naar het naaktstrand en hebben ook op jarenlang op een naturistencamping gestaan.

Groetjes,
M&M's
gewoon doen er is niks ergs aan aftrekken
natuurlijk ben je in strijd met je geloof en ik snap dat dit lastig voor je is
maar je moet natuurlijk altijd doen wat je zelf wil
want kijk
ik geloof in god en ik doe niet alles wat in de bijbel staat
bv: ik heb all seks gehad voor het huwelijk
daarom raad ik je aan. om gewoon te doen wat je zelf wil
hoe vaker je het doet hoe fijner je het gaat vinden
Ik ben bijna 15 jaar oud ik weet niet precies hoelang maar vgm vanaf mij 11/12 ste

En ik durf echt niet om het te vertellen aan me familie
Ik deed het elke dag 1x en soms 1 dag niet en heb sperma
Ik heb net in andere forums gelezen dat sommige zeggen dat het wel mag en noet mag ik ga het wel doen want ik kan er niet meer tegen al die mooie meisjes op youtube
Is verboden!!!!!!!!
YEET

Reageer