Aftrekken in de klas

  • 23 October 2015
  • 21 reacties
  • 12286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik kreeg in een groepsapp een filmpje van een jongen die zich aftrok in de klas en zelfs klaarkwam.
Ik ben benieuwd of meerdere mensen dit doen en hoe ze dit dan doen, het lijkt me best geil en ik wil het ook een keer proberen.
Heeft iemand ideeën ofzo?
En wie heeft dit wel eens gedaan

21 reacties

Hoe wil je dat ongezien doen? Of wil je dat iedereen het ziet. 
Nee, doe normaal. Zulke dingen moet je lekker thuis doen, niet in de klas.
No way dit moet je niet willen. ik weet zeker dat je er later spijt van krijgt! degene die dat doet is niet goed bij zijn hoofd
Daar moet je echt de ballen voor hebben. Als je het beslist wilt doen, neem dan een oud vest van thuis mee voor het geval dat je klaar komt. Dit vest kun je later bij een klasgenoot in zn rugzak verstoppen, lachen.
Ben gewoon op zoek naar wat meer spanning. Achter in de klas lijkt me het handigst. Is er niemand die dit ooit gedaan heeft of aan gedacht heeft?
Stuur me tips!!
Ik wil niks zeggen hoor maar ik denk dat dat een beetje te ver gaat ofnie?
uhm, ik ben een meisje, en als een van de jongens, of wie dan ook dat bij mij in de klas zou doen...., niemand zou ze ooit nog normaal aan kunnen kijken. En weetje, doe maar gewoon niet. straks word je betrapt, en dan? ja sorry, ik zocht spanning en wou dus in de klas fappen. wtf?! nee, zoek een vriendin, en fap maar lekker waar zij bij is ofzo. maar please, niet in je klas, groooooooss.

groetjes, Luna
Badge

Ik trek vaak af op meisjes in mijn klas, zij dragen vaak leggings en strakke broeken. Ik word hier dan geil van en, trek dan af. Wat doen jullie dan met t sperma? Tot nu toe kom ik altijd klaar in mn onderbroek, maar die is dan nat….. Hebben jullie tips?

Ik trek vaak af op meisjes in mijn klas, zij dragen vaak leggings en strakke broeken. Ik word hier dan geil van en, trek dan af. Wat doen jullie dan met t sperma? Tot nu toe kom ik altijd klaar in mn onderbroek, maar die is dan nat….. Hebben jullie tips?

Doe je dat in de klas ?

 

Badge

@Anonymous123123  Ja dit doe ik jn de klas

 

Badge

Ik trek vaak af op meisjes in mijn klas, zij dragen vaak leggings en strakke broeken. Ik word hier dan geil van en, trek dan af. Wat doen jullie dan met t sperma? Tot nu toe kom ik altijd klaar in mn onderbroek, maar die is dan nat….. Hebben jullie tips?

Zakdoekjes:)

Als je het wilt doen zorg dan dat je het bij een lokaal doet waar de tafels niet open zijn dus misschien bij scheikunde of iets. Probeer misschien een bakje in je tas waar je doekjes in kan stoppen wanneer je in doekjes bent klaargekomen maar probeer vooral niet op te vallen denk k

Badge

Zakdoekjes jn de klas, ik zal eraan proberen te denken.

Maar wie geilt er ook op lekker klasgenoten?

Badge

Ik geil ook vaak op klasgenoten, dan zorg ik voor een foto van ze en dan schiet ik mn sperma dr overheen...

Badge

Ik ben al eens met biologie achteraan in de klas klaargekomen. 

Ik zat achterin de klas en ik heb een onderbroek met in het midden een gat bij m'n lul. 

Ik stak m'n lul door het gat en door de rits van mijn broek 😵. 

Ik weet dat veel mensen het hadden kunnen zien maar de leerkracht was iets aan het uitleggen. Ze heeft wel een lekkere kont. 

Ik stak m'n lul onder m'n baggy trui en kwam zo klaar. Het was zaalig! 

Wie heeft dit ook al gedaan? 

Een aanrader! 

 

Ik vinger mezelf vaak in de klas

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!

Even voor de duidelijkheid, dit topic is van 6 jaar geleden. Ik denk niet dat de persoon die dit topic heeft gemaakt nog hulp nodig heeft. @Anoniem090666 @Mandybi 

 

Groetjes,

-SeaTurtle

Reputatie 5
Badge +4

Ik wilde ook nog wat zeggen  maar keek ng even hoe oud dit al was en dacht ja is beetje onzin dat ik nu nog ga reageren  wat ze ziet dit toch niet meer 

Badge

Mijn docent dacht een keer dat ik aan het aftrekken was, ik was gewoon een knoop in m’n broek doen

Reputatie 3
Badge

ik zou dit compleet afraden. Ik snap dat het klinkt als een goed idee, maar de kans is groot dat je hiermee andere tot last bent. Erover fantaseren is volkomen normaal, maar ik zou geen actie ondernemen

Reputatie 7
Badge +6

Als je het wilt doen zorg dan dat je het bij een lokaal doet waar de tafels niet open zijn dus misschien bij scheikunde of iets. Probeer misschien een bakje in je tas waar je doekjes in kan stoppen wanneer je in doekjes bent klaargekomen maar probeer vooral niet op te vallen denk k

Zal ik ook doen:)

Reageer