Vraag

aftrekken in bos

  • 8 May 2023
  • 33 reacties
  • 2083 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 135 reacties

Jo wie heeft er al een keer afgetrokken in het bos. Hoe was dit en heb je nog tips 


33 reacties

Reputatie 4
Badge +4

O ja sorry vergeten. 
Toen ik in het bos was. Ben ik gaan kijken naar een dicht begroeid plekje. Na dat ik die gevonden had heb ik mij beetje uitgekleed en ben ik gaan rukken. Was best lekker. Ga zeker vaker doen

Reputatie 7
Badge +5

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hé Dpro, misschien nog een tip als je een plekje gevonden heb om dan echt helemaal naakt te gaan en als het kan een stukje van je kleren vandaan te lopen (dus alleen als het kan hé)

Reputatie 4
Badge +4

He @Aubien 

bedankt voor de tip. 

Het zal een beetje raar klinken met wat ik vertel Ik was gaan fietsen langst het water En kwam aan een plek waar een omgewaaide boom over het water lach Ik ben over de boom naar de over kant gekropen Ik kreeg een gevoel van innerlijk geluk En ik heb me daar dan uitgekleed en toen ik naakt was Heb ik me ook afgetrokken Ik ben heel snel en lekker klaargekomen Ik heb het er na nog een paar keer gaan doen Maar het gaf niet het gevoel van die eerse keer van  verwondering en innerlijk geluk

Reputatie 7
Badge +5

@Dprohoe groot de kans dat iemand je ziet is, weten wij niet. Dit ligt eraan hoeveel mensen er op die plek komen. Onthoud wel dat aftrekken in het openbaar strafbaar is. Als iemand je ziet en de politie belt ben je de lul. Ook wel logisch. Niet iedereen zit er op te wachten een rukkende jongen tegen te komen tijdens de boswandeling. 

Je moet het verder zelf weten maar ik zou het gewoon thuis doen.

Ik denk niet dat de politie snel gebeld wordt als je ergens achter een struik of iig van het pad af met jezelf bezig bent maar dat ze eerder lachen en door lopen

Reputatie 7
Badge +5

He @Aubien 

bedankt voor de tip. 

Graag gedaan je kunt ook op Google Maps kijken of er iets in de buurt is waar je denkt dat het kan

Ik was laatst op een vakantiepark en we hadden toen fietsen gehuurd. Ik ben toen een keer alleen gaan fietsen en toen kwam ik op een doodlopend weggetje uit bij een bos. Toen heb ik me ook helemaal uitgekleed en ben ik een stukje gaan lopen in het bos. Toen heb ik mezelf  ook nog afgetrokken. Ik had goed zicht op de weg dus ik kon gewoon uit het bos door het weiland terug naar m’n fiets lopen en heb me daar weer aangekleed en teruggefietst.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dpro en iedereen,

 

check wel ff of het een veilige plek is, want soms is het bos niet wat het lijkt…..

Vorig jaar was ik met mijn 2 favo broers aan het mountainbiken bij ons in de buurt… 30 km verderop ofzo.

Vanaf huis zitten we zo in de polder aan de ene kant, strand aan de andere kant en verderop nog uitgestrekte natuurgebieden met o.a. bossen, broedgebieden etc…. we fietsten ergens waar we niet echt bekend waren en we moesten plassen, dus het leek wel ok en niemand te zien, dus wij met zijn 3-en plassen en met zo'n wielrenpakje is dat niet zo makkelijk. Je moet je echt zo half uitkleden, maar we stonden niet in het zicht vanaf de weg, midden tussen de bosjes en we zijn net bezig en zien in de verte iemand door het bos fietsen, dus wij zo ‘stt’ doen naar elkaar en we konden en wilden niet echt stoppen met plassen en die gast was nog ver weg, dus we dachten het kan nog wel ff….komt er van de andere kant nog een man op een fiets, maar die stopte vlak bij ons en kwam zogenaamd per ongeluk expes onze kant op lopen en ging vragen of we wisten hoe laat het was….wtf...wat is dat nou voor vraag….in een bos….terwijl we stonden te plassen…….dus mijn broer zegt tegen die gast...uhm...’ik denk dat het tijd is om weg te gaan’, maar die gast bleef zo naar ons staan kijken...gelukkig op onze rug, maar die wilde zo gaan omlopen, dus wij snel piemel erin en wegwezen, dat bos uit….wat denk je, kwamen we nog meer mannen tegen die allemaal aan het ‘wandelen of fietsen’ waren…..geen vrouw te zien….waren we op een cruising site voor gays terecht gekomen, kwamen we later thuis achter…….

 

Dus, check wel ff goed in welk bos je iets wilt gaan doen.

 

Op zich zijn er genoeg 'veilige’ plekken die niet makkelijk bereikbaar zijn, van waaruit je zelf goed overzicht hebt en zelf niet gezien wordt… wat ook wel een goeie plek is op sommige dijken als het gras lekker hoog (het was laatst wel iets van 70 cm hoog) staat en nog niet gemaaid is...dan kun je op je handdoek bovenop de dijk tussen het hoge gras gaan liggen en heb je een goed overzicht….als er iemand aankomt heb je voldoende tijd om gwn te doen alsof je ligt te zonnen…….behalve als je zelf net bloot in slaap bent gevallen en er 2 meisjes op een paard voorbij komen en je wakker wordt van dat paard als ze al bij je zijn...gelukkig lagen mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) en ik op ons buik….het is dus wel handig dat iig eentje wakker blijft 😉 Gelukkig kenden we die meisjes niet en zij moesten lachen terwijl ze naar onze billen keken…..nou ja, shit happens, dat krijg je als je van die rare dingen doet….

Ze hebben de afgelopen weken alles gemaaid, dus nu kan het niet meer, omdat je nu iemand kan zien vanaf honderden meters….

 

Misschien nog een tip voor als je je helemaal uit gaat kleden...stop je kleren in een plastic tas of rugzak, want als je moet gaan rennen kun je iig je kleren nog meenemen….en in maisvelden is ook wel nice, maar je moet wel goed opletten dat ze niet aan het oogsten zijn, dus als je machines hoort…..oppassen.. en onthoudt aan de stand van de zon ofzo hoe je weer uit het maisveld bij je fiets komt...want een maisveld is nog erger als een doolhof. Zet je fiets ook niet in het zicht bij een maisveld, want dan trek je de aandacht van iedereen die voorbij komt….die vragen zich af wat die fiets daar doet….en misschien komen ze wel even kijken….je wilt geen boze boer achter je aan hebben of een boze drugdealer, die een wietplantage heeft midden in een maisveld….

 

Leegstaande gebouwen is ook en optie, maar kijk wel uit of het gebouw veilig is en je niet door een vloer van boven naar beneden valt en met alles is het natuurlijk vaak verboden om op andermans terrein te komen en wat @tim16  al noemde is aftrekken/in je blootje buiten rondlopen meestal / altijd strafbaar...

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer