Vraag

aftrekken en meer

  • 30 November 2021
  • 14 reacties
  • 443 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 12 bijna 13 maar aftrekken word saai  hebben jullie TIPS! En moet best wel stiekem kunne. Want ben toch 12  

en is het normaal om hay te zijn en dan met en friend die niet gay om samen te aftrekken 


14 reacties

Badge

ben jij gay?

Het is heel normaal om samen te experimenteren. Het is samen kijken naar hoe iets werkt en op deze manier houd je het toch wel spannend. Het kan inderdaad snel vervelen en het is moeilijk hier de kunst in te vinden. Om het uitdagend te houden moet je misschien denken aan omegle of anaal iets inbrengen zonder gevaren. Als je vragen hebt hoor ik die graag. 

Badge

want als je gay bent kan je bijvoorbeeld iets in je kont stoppen! is heel lekker!

Daarvoor hoef je niet gay te zijn jonge man. Het kan ook fijn zijn als je uitdaging zoekt maar helaas dit niet kan zoeken bij iemand of kopen. 

Badge

daar heb je een goed punt. zo bedoelde ik het ook niet echt, want ben zelf niet gay en stop ook soms iets in me kont. maar het was meer hij zei iets met gay en vond het saai dus ik dacht dan kan die dat doen! 

 

Badge

Het is heel normaal om samen te experimenteren. Het is samen kijken naar hoe iets werkt en op deze manier houd je het toch wel spannend. Het kan inderdaad snel vervelen en het is moeilijk hier de kunst in te vinden. Om het uitdagend te houden moet je misschien denken aan omegle of anaal iets inbrengen zonder gevaren. Als je vragen hebt hoor ik die graag. 

Hallo anaal heb ik ook gedaan maar gaat er niet in maar heb je tips om te aftrekken in de douche

Badge

want als je gay bent kan je bijvoorbeeld iets in je kont stoppen! is heel lekker!

Ja weet ik

 

Hallo anaal heb ik ook gedaan maar gaat er niet in maar heb je tips om te aftrekken in de douche

Gebruik veel spuug en wees ontspannen. Onder de douch kan je gebruik maken van de straal verder kan ik niks bedenken. Misschien andere leden die ideeën hebben. 

Badge

uit eigen ervaring vind ik onder de douch niet echt fijn! waarschijnlijk ging het er niet in omdat je gelijk groot begon!

-Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. regel 9-

Badge

 

Hallo anaal heb ik ook gedaan maar gaat er niet in maar heb je tips om te aftrekken in de douche

Gebruik veel spuug en wees ontspannen. Onder de douch kan je gebruik maken van de straal verder kan ik niks bedenken. Misschien andere leden die ideeën hebben. 

nee verder weet ik ook niets! wat bedoel je eigenlijk met de straal? wat moet je dan doen?

uit eigen ervaring vind ik onder de douch niet echt fijn! waarschijnlijk ging het er niet in omdat je gelijk groot begon! begin anders met de achterkant van je tandenborstel. (niet de kant met die haartjes, tenzij je het misschien wel lekker vind, wat ik kan voorstellen, uit eigen ervaring) 

Juist de douch stelt niet zoveel voor. Bouw de spanning op en wil niet te snel gaan. 

 

nee verder weet ik ook niets! wat bedoel je eigenlijk met de straal? wat moet je dan doen?

Je doet de straal van de douch over je eikel heen en weer bewegen. Dit geeft de juiste prikkels. Voor ieder is dit anders. 

Badge

ben jij gay?

Ja

Badge

ben jij gay?

Ja

Heb je TIPS

Reageer