Vraag

aftrekken en klaarkomen op me geile zus

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 5768 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal ik ben amin niet echte naam natuurlijk.Ik trek me elke dag af en ik kom altijd klaar op me zus. Want ze heeft mooie borsten en een mooie kont. Als niemand thuis is of als me zus weg is pak ik haar slipjes en doe ik die aan of trek ik ermee af vind ik heel geil. Ik zou haar ook een keer willen doen of samen mee klaarkomen. Is dit normaal wat ik doe???!!! En wil doen???!!!!?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

normaal denk het niet, verboden geen idee, wil ze het lekker doen. je hoort mij niet klagen

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Reputatie 4
Badge +3

Het is wel een beetje raar ja, en als je seks zou hebben met haar is dat incest. En volgens mij is incest verboden. Het is trouwens best eng dat je haar slipjes steelt, doe dat maar niet meer. 

groetjes

koekiemonster

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Hey, 

In de puberteit is het normaal in van dit soort gevoelens te hebben, maar het is het best om niet op deze gevoelens in te gaan. Je zus vindt het waarschijnlijk ook niet prettig dat je je op haar aftrekt, en haar ondergoed steelt.

Het is al helemaal geen goed plan om seks met haar te hebben of om andere seksuele dingen met haar te doen. Dat is namelijk incest, en dat is hartstikke verboden.

Als oplossing zou je je misschien kunnen aftrekken op plaatjes van meiden die je op internet kan vinden. Die lijken misschien een beetje op je zus, en die vinden het zelf (als het goed is) ook oké dat ze zo op internet staan.

Hopelijk heb je er wat aan! 

X

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

 

Ik heb ook een zusje  Vroeger toen we nog jonger waren gingen we vaak bij elkaar in bed slapen en doktertje spelen  Ik ging dan vaak haar kut onderzoeken en zei dan mijn pik  Het voelde altijd heel lekker en was ook leuk. Nu doen we dat niet meer  

Badge

Hoi allemaal ik ben amin niet echte naam natuurlijk.Ik trek me elke dag af en ik kom altijd klaar op me zus. Want ze heeft mooie borsten en een mooie kont. Als niemand thuis is of als me zus weg is pak ik haar slipjes en doe ik die aan of trek ik ermee af vind ik heel geil. Ik zou haar ook een keer willen doen of samen mee klaarkomen. Is dit normaal wat ik doe???!!! En wil doen???!!!!?

Nee joh dat is normaal doe ik ook altijd. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumrege 7. 

Reageer