Vraag

aftrekken doet pijn

  • 25 November 2019
  • 8 reacties
  • 4576 Bekeken

Badge +1

Hey allemaal. Ik schaam me een beetje om dit te vragen maar ja. Ik was een paar dagen geleden aan het masturberen (ik weet niet of ik het goed heb geschreven) maar toen deed het ineens heel veel pijn. Ik was toen ook meteen gestopt. Maar nu als ik het weer doe dan doet het weer pijn en ik kan niet meer klaarkomen. Weet iemand hoe dit komt? Ik schaam me er een beetje voor en dit is de enige plaats die ik weet waar ik dit kan vragen. Alvast bedankt!


8 reacties

Leg eens uit HOE je het doet ?

Het hoort geen pijn te doen, masturberen.

 

( reacties samengevoegd ivm leesbaarheid )

Badge +1

Leg eens uit HOE je het doet 

Ik doe gewoon normaal mijn vuist om mijn ding en ik trek normaal. Ik had voorheen ook nergens last van

Doe je het misschien te snel of kan je voorhuid misschien niet helemaal naar achteren?

Badge +1

Doe je het misschien te snel of kan je voorhuid misschien niet helemaal naar achteren?

Nee voorhuid gaat gwn naar achter en te snel denk ik niet. Maar ik doehet altijd yet zelfde en toen ging het ineens pijn doen

 

Hoe vaak doe je het op een dag?

Mogelijk dat je iets te ruw te werk bent gegaan.

Het is ook mogelijk dat je ergens een open wondje hebt gecreëerd door een droge huid of wellicht een scheurtje hebt in je toompje? 

Wat voor pijn is het? Brandende pijn? Want dan zou er inderdaad ergens een wondje kunnen zitten

Is de eikel misschien wat rood en als je moet plassen brand het want het kan een ontsteking zijn op de eikel wat veel irritatie geeft bij masturbatie? Soms breekt een vingernagel een beetje wat niet opgemerkt wordt en een beetje scherp is waarbij kleine krasjes op de eikel aangebracht worden wat dan ook pijn doet.

Ik ben zelf een transgender meisje zie er volledig vrouwelijk uit buiten mijn geslachtsdeel is een penis en heb regelmatig kleine minuscule sneetjes op mijn eikel doorwille van mijn nagels.

Let wel op als je trekt op een wit vliesje dat precies een los velletje is omdat dit een zware bacteriële infectie is en je dus best ookal is het gênant een arts raadpleegd omdat die met een zalfje of antibiotica jou dan verder kan helpen 

Reageer