Vraag

Een stijve krijgen bij gym/ sport

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 1491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik heb een vraagje, krijg Jij wel eens een stijve bij gym onder de douche of bij sport?

6 reacties

eigenlijk niet, daarnaast, ik douche alleen na sport, heb nooit bedacht om na gym te douchen. na het sporten douchen met je team doe ik eigenlijk altijd onderbroek aan. Een stijve is soms gewoon iets waar je niks aan kan doen. dus als t gebeurt is het niet per se een probleem.
Ik heb vaak stijve als we douchen en teamgenoten ook. Soms trekken we elkaar gewoon af dan ben je ook van je stijve af
Reputatie 1
Badge
Hey boys

@Smooth boy 15

Kan natuurlijk altijd gebeuren maar je gaat niet zitten showen met je banaan๐Ÿ˜‚๐ŸŒ Ps als die stijf is weten anderen hoe groot je edele delen zijn ..dan komen de roddepraatjes en iedereen weet het.

Ik doe Thai boxen en moet je regelmatig NAAKT in je blootje wegen. De trainer schrijf dan je gewicht op die kijk mee. Nou ik toen 15 was op een dag heel geil en opgefokt ..mijn boxer deed ik uit en BAM een STIJVE .DE trainer gaf een knipoog ..mooie lange piemel jongen. ๐Ÿง
Badge +1
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Dan zou ik wel jou trainer willen zijn 😉
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Ik zou jou leerlingen wel willen zijn
Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal ik heb een vraagje, krijg Jij wel eens een stijve bij gym onder de douche of bij sport?

Ja vaak

Reageer