Vraag

Aftrekken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben Jesse en ik heb een vraag.


ik heb geprobeerd om af te trekken maar er kwam geen sp*rma uit dus deed ik het niet goed of is mijn lichaam er nog niet klaar voor? Heeft er iemand tips en kan iemand nog beter uitleggen hoe ik moet aftrekken?

11 reacties

Hey!

Het kan beiden zijn. Masturberen moet je op je eigen manier doen, daar is dus geen goed of fout aan. Het kan wel zijn dat je nog geen orgasme hebt gekregen. Ook kan het inderdaad zijn dat je lichaam er nog niet helemaal klaar voor is. Ik denk dat je vooral geduld zal moeten uitoefenen. Je kunt ook deze site al eens bekijken.

Groetjes
Lot
Badge
@xLotx @Jesse1239 wat Lot hier zegt klopt, kijk doe het ook wel is natuurlijk of het word gedaan als je snapt wat ik bedoel. maar kan zomaar zijn dat je lichaam er nog niet klaar voor is en dat je misschien nog een jaar moet wachten voordat dat pas komt.

het verschild bij iedereen, en bij jou is dat nu gewoon wat langer. je kan hier ook verder niks aan doen.

Groetjess
Dejay
Heyy

Het ligt er een beetje aan hoe oud je bent en wanneer je lichaam sperma gaat produceren. De ene heeft dat op zijn 10de en de andere op zijn 15de
Je moet gewoon nog even wachten
hi, je kunt ook gewoon een fijn gevoel krijgen (orgasme) als je nog geen sperma. hebt, als je dat gevoelt hebt doe je het goed. voelde je dit niet dan. denk ik dat je iets verkeerd doet
Wat de rest hier zegt klopt allemaal. Ik trek altijd eerst rustig af en dan steeds harder pak je penis stevig vast en ga steeds sneller en harder. Op een gegeven momentga je kreunen en raak je opgewonden. De eerste keer zal het voelen alsof je niet meer doorkan. En dan moet je echt hard kreunen maar hoe vaker je het doet hoe makkelijker het gaat. En als je je dan heel opgewonden voelt nadat je heel hard hebt afgetrokken ga je heel hard kreunen Ik ga dan sperma spuiten en daarna krijg je een orgasme. Pas op waar je het doet want ik had een keer de hele badkamer besproeit met sperma.

@Lieveranoniempje

ja op een gegeven moment krijg ik een heel lekker gevoel en dan stop ik want dan wordt mijn eikel heel gevoelig en dan kom ik klaar maar dan zonder sperma is het dan raar of hoort dat?

Badge +1

@Lieveranoniempje

ja op een gegeven moment krijg ik een heel lekker gevoel en dan stop ik want dan wordt mijn eikel heel gevoelig en dan kom ik klaar maar dan zonder sperma is het dan raar of hoort dat?

Beste @Jesse1239 als je dit voelt moet je juist doorgaan en vooral op zo'n moment je eikel aanraken!

@jp2004 Het klinkt misschien raar maar ik heb het een paar keer geprobeerd en toen kwam er plas uit😂 

Hoi!

Het heeft meestal te maken met je leeftijd en je libido op dat moment (hoeveel ‘zin’ je hebt).

Meestal krijg je rond je 13e voor het eerst een ejaculatie maar dat kan ook veel eerder of later zijn. Als je het wilt stimuleren raad ik je aan om echt ‘zin te maken’ wellicht geeft je lichaam er dan aan toe ;)

Groetjes!

Badge +1

@jp2004 Het klinkt misschien raar maar ik heb het een paar keer geprobeerd en toen kwam er plas uit😂 

Miss moet je het vaker proberen, ik weet het niet maar ik denk wat jij als plas bestempeld dat dat sperma is. Gwn lekker zo doorgan op het moment dan het gevoelig begint te worden!

Was het trouwens wel lekker? 

Groetjesssss 😊

Reageer