Vraag

Aftrekken

  • 3 May 2018
  • 5 reacties
  • 673 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik had een vraagje aan de jongens onder ons, wie doet er tijdens het aftrekken zijn voorhuid naar achteren? Bij mij doet het namelijk een beetje pijn en is het een beetje gevoelig denk ik..

5 reacties

Het hoort natuurlijk gevoelig te zijn, maar ik snap denk ik wat je bedoelt.
Het zou misschien kunnen helpen om je voorhuid telkens een beetje op te rekken, onder de douche bijvoorbeeld.

Kun je je voorhuid tot achter de eikel halen?
Dat heb ik nog niet echt geprobeerd
Hi ikblijfgraaganoniemm,

Volg de tips van @MensPersoon en dan moet het wel lukken, denk ik.

Als je voorhuid toch te nauw is dan kun je net als mijn jongere broertje altijd nog een zalfje bij de huisarts halen, maar zover is het nog niet. Mijn broertje moest dat zalfje een paar keer per dag een paar weken lang op zijn eikel en voorhuid smeren en nu kan ie zijn eikel helemaal bloot maken, ook als ie een stijve piemel heeft. Dus het heeft gewerkt en nu ziet het er als bij mij uit.

Ik heb best wel een lange voorhuid en mijn twin ook, maar we kunnen slap en stijf onze voorhuid wel helemaal voorbij onze eikel doen, zonder dat het pijn doet. Zodra we m loslaten floept die wel terug over onze eikel, maar ok.

Bij het aftrekken gaan we allebei zelfde doen en gaat de voorhuid op en neer over onze eikels. Dus soms is ie bloot en soms niet. Wat we allebei lekker vinden is de voorhuid soms even zover mogelijk naar beneden doen en dan zo vasthouden. Onze piemels staan dan superstrak en dan willen we bijna spuiten, maar proberen het dan nog even uit te stellen, door even niet (want soms is elke aanraking teveel en spuiten we) of wat rustiger af te trekken.

Ons jongere broertje kon bij aftrekken eerst ook niet zijn eikel bloot maken en als die dan sperma spoot, spoot het er niet echt uit, omdat zijn velletje erover zat, maar nu spuit het er gewoon uit op zijn buik of waar ie ook naartoe spuit.

Wij zijn 15 en hoe oud ben jij? Doe je al lang aftrekken of ben je pas begonnen en heb je ook al sperma en spuit het eruit of loopt het eruit zoals bij ons broertje eerst ook was?

Groetjes,
M&M’s
ik doe het altijd
Je bedoelt helemaal naar achteren? Vast wel.
Nee ik niet. Maar als ik een slappe heb kan ik hem wel helemaal naar achter trekken.

Reageer