Aftrek Tip

  • 21 August 2021
  • 10 reacties
  • 2624 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 10 reacties

Yoo boys ik ben (moes) ik ben 13 jaar oud.

Ik heb een fk lekker trucje voor aftrekken ik heb zelf nog geen sperma maar wel vocht. ik weetniet of dit ook lekker is voor de jongens met sperma maar wie weet.

Wat je doet is je gaat gewoon aftrekken zoals hoe je het altijd doet als je ergens naar kijkt of gewoon fantaseert, en dan waneer je na een tijdje bijna klaarkomt even paar seconden stoppen en dan doorgaan dat je telkens net niet klaarkomt, als je dit een tijdje doet bijvoorbeeld een half uur en je komt daarna klaar komt er echt heel veel sperma of vocht uit. als je dat hebt. dit werkt het beste als je een tijdje niet hebt getrokken. Veel plezier met uitproberen! en als je zelf nog chille trucjes hebt stuur die maar door :)


10 reacties

Leuk dat je het deelt, maar volgens mij bedoel je gewoon ‘edgen’. Hier een linkje daarover. En nog een topic met meer tips:

 

Reputatie 7
Badge +5

Hé Moes ik wil je trucje niet de grond in boren maar dat bestaat al langer ik doe het ook best vaak👍

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik heb het net geprobeerd en het is inderdaad echt heel lekker bedankt voor de tip

Badge

Wist ik niet boys sorry 

Badge

Hoi ik heb het net geprobeerd en het is inderdaad echt heel lekker bedankt voor de tip

Nice man geen dank

Reputatie 7
Badge +5

Wist ik niet boys sorry 

Is niet erg Moes ik bedoelde het ook niet vervelend. Misschien heb je nog andere manieren?

Ik ga ook vaak op m’n buik op bed liggen met m’n piemel omhoog (naar m’n gezicht zeg maar) en dan rondjes draaien of neukbewegingen maken. Ik heb ook een 2 persoons bed met 2 losse matrassen en daar parkeer ik hem dan in. Ik heb nog geen sperma dus hoef ook niks op te ruimen of schoon te maken.

Ik doe het ook met beter weer wel eens buiten dan zoek ik een plek op waar ik niet gesnapt wordt en kleed me dan helemaal uit, bij ons in de buurt is ook een oude boerderij die al jaren leeg staat

Mijn broertje doet dat ook, maar hij doet er vaak uren over, zit vaak naar vids te kijken zoals cockhero, volgens mij is hij er veslaafd aan maarIeder zijn plezier lol

Hey Moes, dit is inderdaad edgen en wat goed dat je zelf hebt onderzocht wat fijn is. Persoonlijk doen ik en heel veel andere jongens dit en het is inderdaad veel beter dan meteen hoppa klaarkomen.

Badge

Wist ik niet boys sorry 

Is niet erg Moes ik bedoelde het ook niet vervelend. Misschien heb je nog andere manieren?

Ik ga ook vaak op m’n buik op bed liggen met m’n piemel omhoog (naar m’n gezicht zeg maar) en dan rondjes draaien of neukbewegingen maken. Ik heb ook een 2 persoons bed met 2 losse matrassen en daar parkeer ik hem dan in. Ik heb nog geen sperma dus hoef ook niks op te ruimen of schoon te maken.

Ik doe het ook met beter weer wel eens buiten dan zoek ik een plek op waar ik niet gesnapt wordt en kleed me dan helemaal uit, bij ons in de buurt is ook een oude boerderij die al jaren leeg staat

Oke top! Heb zelf niet echt trucjes alleen ff een sok eromheen en dan even trekken ik heb hetzelfe met 2 matrassen ik ga dat zeker proberen! bedankt voor de tip

 

Reputatie 3
Badge +3

Wist ik niet boys sorry 

Is niet erg Moes ik bedoelde het ook niet vervelend. Misschien heb je nog andere manieren?

Ik ga ook vaak op m’n buik op bed liggen met m’n piemel omhoog (naar m’n gezicht zeg maar) en dan rondjes draaien of neukbewegingen maken. Ik heb ook een 2 persoons bed met 2 losse matrassen en daar parkeer ik hem dan in. Ik heb nog geen sperma dus hoef ook niks op te ruimen of schoon te maken.

Ik doe het ook met beter weer wel eens buiten dan zoek ik een plek op waar ik niet gesnapt wordt en kleed me dan helemaal uit, bij ons in de buurt is ook een oude boerderij die al jaren leeg staat

Ik vind hem tussen 2 matrassen parkeren zo geil

Reageer