Vraag

afknapper roken


  • Anonymous
  • 0 reacties

Vinden jullie roken een afknapper of juist aantrekkelijk?


22 reacties

geen van beide, het maakt mij niet uit of iemand het wel of niet doet

Een hele erge afknapper, maar dat lomt ook omdat ik niemand len die welroojt

Reputatie 1
Badge

ik rook zelf, maar ben al wat ouder, achteraf denk je “was ik maar nooit begonnen” maar dan is het te laat, want je geraakt er niet meer vanaf en het kost héél veel geld, gewoon niet aan beginnen is de beste oplossing 

Hoi @Teun15,

ik vind roken een afknapper. Dat komt grotendeels omdat niemand uit mijn familie rookt. 
Wanneer ik iemand passeer die een sigaretje heeft opgestoken dan doe ik mijn neus dicht of adem ik even niet totdat ik er voorbij ben. Ik kan gewoon niet tegen de geur van een sigaret.
Maar natuurlijk is dit voor iedereen anders.

soyeonx ♡

@soyeonx  ik denk dat t idd een beetje daardoor is ik kom uit een famillie waar ze wel roken en ik vind roken heel aantrekkelijk bij meiden

Reputatie 3
Badge +3

Een fucking grote afknapper. Ik zal nooit iemand daten die rookt.

Heyo,

Ik rook zelf ook. Ben sinds deze week overgestapt naar een e sigaret,  en ik vind het eigenlijk prima. Ik heb zelf dankzij de sigaret dat ik niet uit me bek stinkt, of dat ik een tabaks lucht bij me hebt. En ik bouw het langzaam af.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet perse aantrekkelijk vind als me levenspartner rookt. Ik ruik de geur zelf ook niet dus dan zou je kunnen zeggen wat maakt het uit, maar om dat ik nu zelf langzaam afbouw. Begin ik langzamerhand ook weer de lucht te ruiken en als ik dan een partner hebt die rook, nou dan ga ik zowat over me nek als die in me buurt is.

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

Ik vind het zelf echt heel onaantrekkelijk. De geur maakt me echt misselijk dus moet er niet aan denken iemand te daten die ook rookt.

Heyy

Ik heb wel graag wat stoerdere meiden maar als ze roken vind ik het niet aantrekkelijk meer. 

Dat ruik je, dat smaak je wrs ook als je zoent. Voor mij afknapper

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb liever niemand die rookt, het is ongezond en het stinkt, niet echt aantrekkelijk.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

afknapper het is ongezond en meesten gooien het op de grond en wat er slecht is, ik vind het ook weer niet zo erg, ik bedoel je doet wat je wilt ik ga je niet tegenhouden 

Not to be rude but dikke afknapper- 

 

 

tbh ookal vind ik iemand fucking leuk als hij rookt neem k hem niet

Ik vind het een afknapper xx

Ik heb er niets op tegen maar soms wat vervelend, ik heb een vriendin en ze rookt nu en dan eens een sigaret en voor de rest een vape maar het is zeer onprettig als ik haar een kus geef want het ruikt niet aangenaam alsook ruikt ze soms uren in de wind naar sigaretten wat zeer onprettig is + soms maakt het mij achterdochtig als ze rookt en dan is van aaa en haar sigaret weggooit omdat ze weet dat ik het liever niet heb maar dan overkomt van wat zat ze te roken.

Het vervuilt ook enorm en de filters vergaan niet ook rookt ze soms met vriendinnen van haar en dan voel ik me soms alsof ik er niet bij hoor ook die damp stinkt verschrikkelijk 

Reputatie 2
Badge +1

Maakt niet eens uit ROKEN IS SLECHT EN EEN AFKNAPPER DUS NIET DOEN

 

Badge

Hoi, 

Ik rook zelf ook. Het is bij mij geen verslaving. Maar als jij gaat roken kan dat wel. Ik zou het roken niet afraden, als jij het een keertje wilt proberen kan dta. Wel als je 18 bent natuurlijk zelf was ik 12 toen ik aan roken begon en ik doe het nu 3 jaar. Ik ben er nooit verslaafd aan geweest en ik ka. Er ook makelijk mee stoppen. Jelet vooral niet roken om andere mensen alleen voor jezelf. 

 

Hallo Teun15 :)

Ik hoef geen long en/of hartziektes van mijn vriendin te krijgen dus voor mij een afknapper.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +7

Héél onaantrekkelijk.

Het is niet lekker dus degene die rookt deed dat om mee te doen met de groep, niet uit eigen keuze.  Terwijl iedereen weet dat het slecht en verslavend is.  Het is dus altijd een beetje dom. Altijd.

En daarna kunnen ze niet stoppen, en komen met allemaal smoesjes, maar het komt er op neer dat ze niet kunnen stoppen en dat niet onder ogen kunnen zien. Of zeggen ‘haha, ik ben verslaafd, haha, ik kan echt niet stoppen, haha’.  Alsof een levenslange verslaving grappig is.

Heel erg onaantrekkelijk dus, en niet alleen vanwege de stank en de overlast. Maar ook om wat het zegt over die persoon.

 

Echt een afknapper, mijn vriend rookt, mijn andere vriend rookt en mijn moeder rookt. En ik ben zelf ook toen ik 6 jaar was geopereerd aan de ziekte kanker. Dus doe mij maar een vriendin die niet rookt.

Zolang de rook niet in mijn paffes komt dan vind ik het best

Ik heb astma, en een van mijn triggers is rook dus voor mij is het een HUGE afknapper

Hoi Teun15,

Persoonlijk vind ik roken wel een beetje een afknapper. Ik vind het namelijk niet bepaald lekker ruiken en als diegene dan bij mij thuiskomt hangt die lucht ook bij mij in huis. Natuurlijk is het niet dat ik gelijk iemand afwijs als die rookt, maar ik vind het wel een klein beetje een afknapper. 

Dit is mijn mening, maar uiteindelijk moet degene die rookt natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. 

- Anoniempje_2005

Reageer