Vraag

Advies over seks

  • 10 November 2020
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge

Beste, 

 

K ben jonge 13 jaar en ik heb wel zin in seks is dit normaal op deze leeftijd? En zo ja mag het ook of raden jullie het af. Ik wil het namenlijk doen met een meisje van 14 bijna 15. Ze heeft best grote borsten en ook een goede kont. Dus graag jullie advies 


3 reacties

Badge +1

Ik zou der zelf even mee wachten, je kan het je hele leven nog doen en t is kut als je der spijt van krijgt

Ik zou persoonlijk wachten tot je een stuk ouder bent. Je bent nog jong, je hebt je hele leven voor je, je moet je nu niet focussen op meiden, je moet je focussen op jezelf man. Zoals Sevn Alias zei: Kifesh je stresst om die meisjes. Blijf sterk bro, je moet aan jezelf werken en de meiden naar jou toe laten komen, boeien als je deze ene keer een meid misloopt, je moet haar gwn jaloers maken dat ze niet eerder naar jou is gekomen.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

Als eerst zal ik als ik jou was gewoon in haar buurt komen, als je haar insta hebt foto’s liken en reageren enz. Spreek haar aan op de gangen in school en al dat zo dingen. Vraag haar snap! Of haar nummer. Misschien krijgen jullie verkering. Maar je kunt ook naar haar toe gaan Heyy ik vindt je leuk, wil je met mij naar bed? Niet letterlijk maar gewoon uitproberen. Nu moet je ook geen playboy of loverboy worden. Nouja zeer slechte tips vind ik maar, ik had bijna een relatie met de eerste paar tips hahah😅😇😢

X

Reageer