Vraag

Advies nodig

  • 18 October 2020
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

In een post van mij heb ik laten weten dat ik een jongen erg leuk vind, Dat is allemaal goed gelopen de gevoelens waren wederzijds. (Klik hier om die post te lezen). Nu recentelijk vroeg hij of ik sexueel actief was, Ik heb hier geen antwoord opggeven omdat ik niet wist wat ik moest zeggen, Toen zei hij ik namelijk wel, Nu  hebben we elkaar wel keer naakt gezien. Maar ik weet nog niet of ik wel verder dan elkaar naakt zien wil gaan, Het is natuurlijk wel leuk. Hopelijk kunnen jullie beetje advies geven hoe ik ermee het beste omkan gaan.

 

Ohja de leeftijd van ons beide.

Hij is 14,5 jaar ik 15 jaar

 

Gr,

Jongen_15


3 reacties

Als je het niet goed voelt moet je het niet doen. Je kunt gewoon aangeven dat je alles een beetje snel vindt gaan. Bedenk gewoon eens goed voor jezelf waarom je het wel of niet wilt, dan kan je een goede keus maken.

Als je het toch wel wilt, doe het dan wel veilig. Hij is al seksueel actief dus de mogelijkheid op een soa bestaat. Gebruik dus altijd een condoom.

Gewoon doen joh

Reputatie 4
Badge +3

Nooit dingen doen waar je je niet goed bij voelt en het hoeft niet perse onmiddelijk anale sex te zijn je kan ook gewoon beginnen met elkaar aftrekken of pijpen

Reageer