advies aub! ik trek af op een idol

  • 17 May 2019
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heet kim en ik kom uit korea en ik ben 14 jaar

ik ben een jongen maar daar is kim een normale voornaam
ik val ook op koreaanse mannen maar deze kan ik echt niet loslaten
zijn naam is kim namjoon
ik ben zo obsessed geworden dat ik zelfs naar moan videos van hem ben gaan luisteren terwijl ik naar foto's van hem kijk.
en ik doe dit zelfs op school (met oortjes in ofc)
en ik heb al een keer met een jongen gedaan thuis.
maar hij heeft het tegen mensen gezegt op school en nu word ik heel erg gepest.


kan iemand mij aub helpen?




4 reacties

Weten je ouders dat jij zelf op jongens valt?
Je kunt er voor kiezen om het voorlopig voor hen te verzwijgen, maar daardoor wordt het steeds moeilijker om er uiteindelijk open over te zijn. Het zou juist ene heel goed idee zijn als ze zien wat holebi zijn écht betekent, doordat jij het bent.
Je hoeft hen ook niet persé hierover te vertellen. Je zou hen kunnen vertellen dat ej klasgenoten nare opmerkingen over je maken.
Heb je al eens geprobeerd of een docent of mentor je kan helpen?
Is het misschien een idee om zelf ook van klas of school te veranderen volgende schooljaar? Op die manier maak je een ergens anders een nieuwe start zonder pesterijen.

groetjes
Lot
Hey!

Je bent niet de enige die geobsedeerd is door bepaalde beroemdheden. Ik ken ook verschillende mensen die elk filmpje, liedje, etc. van BTS bekijken. Er zullen vast nog wel anderen zijn die er ook opgewonden van worden.
Begrijp ik het goed dat je dat wat lastig vindt omdat het hier een 'onbereikbare liefde' betreft? Je zou kunnen proberne hem te vergeten. Je zou ook juist anderen kunnen zoeken die ook een fan van hem zijn, om over hem te praten of videos te delen, misschien is dat wel wat voor jou?

Het is niet fijn dat je gespest wordt op school. Wat probeer je nu zoal te oen om het te stoppen? Antwoorden? Negeren? Doet de jongen die het hen heeft verteld ook gemeen tegen je?
Je zou dit kunnen vertellen aan je ouders of je mentor, zij kunnen je misschien wel verderhelpen.

Groetjes
Lot
niemand kan mij helpen
niet mijn mentor
of docenten
of mijn vrienden zelfs want ze haten me nu allemaal en mijn vriendje is van deze school af gegaan
en ook niet met mijn ouders omdat ze gay mensen niet aardig vinden en daar tegen zijn
Mijn eerlijke reactie....

Ik vind het wel... zelf ongemakkelijk.. en ik zeg alleen eerlijk dat sommige foto's ofzo... euhm... ongemakkelijk zelf zijn... ik zeg het alleen maar hoor.


ik wil je niet ongemakkelijk of verdrietig maken als je dat toch misschien word, maar ik zeg dat ik je niet verdrietig zoiets wil maken, begrijp mij niet niet verkeert.

Dit is mijn eerlijke antwoord alleen.

Reageer