Vraag

Aangerand en nu bedreigt met verkrachting

  • 19 January 2023
  • 5 reacties
  • 831 Bekeken

Badge

Hoi lieve allemaal,

Ik ben maddi ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben laatst aangerand door een vriend hij heeft mijn borsten aangeraakt terwijl ik dat niet wou. Ik heb aan een klasgenote van mij verteld dat ik ben aangerand en zij is nu de enige die het echt boeit. Gisteren was zij dus ziek en kwam die jongen weer naar mij toe ik zei dat ik niet wou praten en probeerde weg te lopen. Hij pakte mij bij mijn arm en zei tegen mij dat hij wist dat ik aan andere mensen heb verteld dat hij me heeft aangerand.

Hij zei dat ik het niet aan meer mensen mag vertellen omdat hij mij anders zal verkrachten. daarna liet hij me los en liep weg. Tot nu toe is niemand ervan op de hoogte dat wij dit gesprek hebben gehad behalve ik en hij. Ik weet niet hoe hij erachter is gekomen dat ik aan vriendinnen heb verteld wat hij heeft gedaan. Maar ik durf het er nu niet meer over te hebben omdat ik bang ben dat hij erachter komt en dat hij me dan echt zal verkrachten. Wat moet ik doen?

 

Groetjes Maddi


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Maddi 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Alleereerst, ZORg DAT JE MORGEN “ZIEK” BENt ( schoolziek) 

 

en vertel het je ouders/ mentor, want eig ben je nu “ niet meer veilig…”

 

zorg dat je nergens alleen bent, echt nergens  altijd met 2- of meer/ en het liefst ook met een volwassenen…

 

Mij_Niet_Gezien 

Wat een rotzak.  Natuurrijk moet je het juist wel tegen mensen zeggen.  Hij is niet alleen een aanrander maar ook iemand die het inzet om mensen bang te maken.  Dit soort mensen denkt dat ze hiermee wegkomen en houden niet op. 

 

Ik vind het echt heel rottig voor je.  Is er iemand door jou kan helpen?

Badge

als ik jouw was zou ik naar de politie gaan want ik zie dat je al 3 keer verkracht bent 

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat hier maar een advies geld: doe aangifte bij de politie. Laat het niet op zijn beloop want het gaat niet vanzelf stoppen. Het is een grote stap dat zware gevolgen kan hebben voor hem, maar het hij heeft het verdiend en het zal een last van jou afnemen. Doe echter nooit een valse aangifte.

Reageer