Vraag

aangerand door docent

  • 15 March 2023
  • 6 reacties
  • 993 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 15 en dit verhaal gaat terug naar een aantal weken geleden. De desbetreffende dag had ik net Nederlands les van mijn vrouwelijke docente. Op een gegeven moment kwam de docent naar mij toe en zei dat ik na de les moest blijven zitten. Als een goed luisterende leerling bleef ik ook zitten na de les. Toen iedereen weg was nam ze me mee naar een klein kamertje op de onderste verdieping. Ze zei tegen mij of ik al was ontmaagd en ik antwoordde: '’Nee, Hoezo?'’ en mijn docent begon over haar leven en dat haar man was gescheiden van haar en dat ze het even niet meer zag zitten. ook zei ze dat ik haar lievelings leerling was en dat ze mij wel zag zitten. daarna begon ze me tegen mijn zin op mijn lippen te kussen. op het moment ging het heel snel en ze trok mijn broek uit en begon me te pijpen. verlamd van de schrik kon ik amper bewegen en. dirigeerde ze mijn penis in haar vagina. toen ze klaar was ging ze weg en liet ze me achter in het kamertje waar we waren. op dat moment wist ik niet wat er allemaal gebeurde en ben meteen naar huis gegaan. Ik durfde er met niemand over te praten. 

Wat moet ik doen???


6 reacties

als dit waar is naar de schoolleiding gaan naar je ouders gaan en aangifte doen bij de politie

Reputatie 7
Badge +15

Verlamd van de schrik 😂😂😂😂

Dit kan je ceht niet menen, @Hutsmuts ! Er is helemaal niks grappig aan verkracht worden!! 
 

nu weer on-topic, 

Wat naar dat je dit allemaal hebt meegemaakt @Toffe peer , ik kan me voorstellen dat het eng is om erover te praten. Maar, ik denk wel dat het je gaat helpen als je er met iemand over gaat praten. Die hoeft niet per-see iemand in je omgeving te zijn. Maar dit kan ook met bijvoorbeeld De kindertelefoon of met Centrum seksueel geweld

 

suc6! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi!

wat ik nu zou doen is het melden bij een docent, ouder of iemand anders die je vertrouwd. Zeg het tegen iemand! 
 

succes!

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou t ook tegen een docent zeggen die je vertrouwd of je ouders of een ander famielie lid. Wand je mag geen sexs hebben met elkaar asl je dat niet wild. Ze kan zelfs van school gestuurd worden. En ja als je niet wild dat ze weg gaat dan zou ik alsnog met iemand gaan praten die je echt goed vertrouwd

Reputatie 2
Badge +1

Verlamd van de schrik 😂😂😂😂

Badge

@Hutsmuts  je weet helemaal niet hoe het is om aangerand te worden dus als je niks hebt te zeggen om iemand te helpen zeg dan gewoon niks

 

 

​​​​​​​-bericht aangepast door de kindertelefoon i.v.m. forumregel 2-

Reageer