21 tips om masturberen lekkerder te maken !! *voor Jongens*

  • 6 February 2014
  • 59 reacties
  • 976408 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Badge

Ik knip wel eens een gat in mijn boxer en haal mijn lul erdoor en ruk dan, ik vind dat super lekker...gwn een boxer verspesten voor fun

Badge

Elkaar aftrekken… dingen in je anus stoppen… wat een schande zeg van de Kindertelefoon! Ze moeten aangeklaagd worden.

why?

Reputatie 4
Badge +4

Thanks

Reputatie 2
Badge +1

Dit zijn de goorste en misselijkmakendste tips die ik ooit gelezen heb. Normaal vind ik een jongen die zochzelf aftrekt wel geil. Maar dit is gewoon walgelijk

Wtf

Badge

Thx

Badge


20 Zittend masturberen
Ga lekker op bed zitten. Leg een kussen achter je hoofd, tegen de muur. Doe je benen lekker wijd en masturbeer eerst heel langzaam en zachtjes. Na een tijdje ga je jezelf steeds sneller masturberen. Als je voelt dat je klaarkomt, laat jij je penis met rust. Na een tijdje ga je weer rustig beginnen met masturberen.
Je voelt weer dat je zo gaat klaarkomen, dus je stopt weer. Dan ga je weer beginnen met masturberen maar je blijft het rustig aan doen ook al neemt de opwinding toe. Je zult zien dat als je dit doet, het klaarkomen lekkerder is. Maar je moet jezelf wel in bedwang houden. Een goede training om vroegtijdige ejaculatie te voorkomen.  

 

wat is ejacultie?



   

 

Reputatie 4
Badge +4

Wat uitgebreid. Gebruik het al even en helpt. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi!

Als je niet vaak genoeg getraind hebt of niet van nature een zeer buigbare ruggengraat hebt zal het heel lastig gaan worden. Uiteraard kun je wel min of meer ondersteboven klaarkomen door middel van je benen tegen bijv. de muur naast je bed (als je die hebt) aan te zetten en dan proberen tijdens het klaarkomen de top van je penis richting je mondopening te richten en dan proberen je sperma in je mond op te vangen. Dit lijkt me wel een bewerkelijke methode, maar goed, je kunt het proberen natuurlijk.

Als je jezelf wilt kunnen pijpen denk ik dat je heel intensief moet gaan sporten. Een sport waar je je rug veel voor moet kunnen buigen, ik weet er geen om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook niet of dit nog echt valt goed te zetten eer je al zowat bent uitgegroeid. Dat moet je dan echt vanaf je jeugd al hebben gedaan.

Groeten
- Lol

Je kan dan ook gaan oefenen met stretchen.

Aftrekken met een dildo in je kont is ook heerlijk! (hetero) 

Reageer