21 tips om masturberen lekkerder te maken !! *voor Jongens*

• 6 February 2014
  • 54 reacties
  • 863994 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Ik trek me eerst heel rustig af en dan beetje bij beetje sneller en fantaseer daarbij
Ik doe soms een body of badpak aan en ga dar dan over heen strelen. Doe dan een condoom om of pak wat uit de wasmand.
Kan iemand die van met het been tegen de muur veter uitleggen want ik snap hem niet
omg dankje wel ik ga ze stuk voor stuk proberen

greetzz 😃
Gwn rukken
heb je ook tips voor meisjes?
Gwn naakt op bed gaan liggen je kussen vast houden je pik goed zetten en heen en weer gaan 30 seconde en je bent klaar
Lol bedankt , maar wist ik al. Het lukt me soms wel hoor. 
Hoi!

Als je niet vaak genoeg getraind hebt of niet van nature een zeer buigbare ruggengraat hebt zal het heel lastig gaan worden. Uiteraard kun je wel min of meer ondersteboven klaarkomen door middel van je benen tegen bijv. de muur naast je bed (als je die hebt) aan te zetten en dan proberen tijdens het klaarkomen de top van je penis richting je mondopening te richten en dan proberen je sperma in je mond op te vangen. Dit lijkt me wel een bewerkelijke methode, maar goed, je kunt het proberen natuurlijk.

Als je jezelf wilt kunnen pijpen denk ik dat je heel intensief moet gaan sporten. Een sport waar je je rug veel voor moet kunnen buigen, ik weet er geen om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook niet of dit nog echt valt goed te zetten eer je al zowat bent uitgegroeid. Dat moet je dan echt vanaf je jeugd al hebben gedaan.

Groeten

- Lol
ik probeer mezelf vaak te pijpen.  zoals met je voeten/benen tegen de muur en dan zo dicht mogelijk bij je mond zien te komen.

Je eigen sperma in je mond dat lijkt me zo geil.   heeft imand tips om dat makkelijker te maken ?
die tips zijn echt goed en lekker

bedankt!
mij boeit het ook niet vaak zit ik op de wc, ik ben echt super bang dat m,n ouders me betrappen
Dit zijn de goorste en misselijkmakendste tips die ik ooit gelezen heb. Normaal vind ik een jongen die zochzelf aftrekt wel geil. Maar dit is gewoon walgelijk

je hebt gelijk... ga gwn aftrekken , pak een foto van een model ofzo erbij en that's it... mij boeit niet of ik nou op een bureaustoel zit of in bed, ik denk daar nooit over na.
heeft trouwens iemand een tip wat het lekkerst is als je besneden bent?!
ik heb geprobeerd mezelf af te trekken in bet zonder dekens en het voelde heel erg lekker alleen wou ik niet morsen dus heb ik wc papier gebruikt om mijn sperma weg te vegen, ik heb het ongeveer 2 minuten gedaan en er kwam enorm veel smerma uit...... 
thx man, Kun je ook un lijste je maken met zware moeiljke manieren en een van leuke en spannende plaatsen
Ik ga vandaag (proberen) alles uit te proberen 😛
Dit moet mijn vriendje lezen hahahaha 😉
meisjes proberen ook van alles uit hoor zoals dildos en dingen dat is ook niet helemaal fris maar laat jongens dan ook es n keer wat doen tog ( niet gemeen opvatten ofzo )
Ik doe gewoon even me broek en boxer naar beneden. Dan steeds meer en uiteindelijk in 1x helemaal. Dan sprijd ik mijn benen en dan... O jaa :D:rolleyes:
Nog iemand die dit nuttig vind ?
Ja klopt ook al bij dat forum van dat je jezelf kan pijpen
iloveyouux jij reageert overal op, owh dit is walgelijk. Meisjes proberen soms toch ook iets anders? En jongens mogen niks meer volgens jou. Echt waar wat probeer je?
Dit zijn de goorste en misselijkmakendste tips die ik ooit gelezen heb. Normaal vind ik een jongen die zochzelf aftrekt wel geil. Maar dit is gewoon walgelijk
Die met die condoom heb ik al gedaan, in het bos, het vluggertje (dat doe ik zelfs onder de les op de wc in school...),ik ga nu die van tegen de muur proberen!

Reageer