Vraag

2 probleempjes (zoenen en nudes) plzz help ff

  • 1 July 2019
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,
ik vind het een beetje moeilijk, want ik heb dus een vriendin al 2 weken ongeveer. Ik zou heel graag met haar zoenen, maar hoe kan ik haar dan het beste benaderen?? Ik begrijp dat als zij niet wilt dat ik het dan niet moet opdringen.

en en ik heb nog iets. Want ik heb dus een vriend en die heeft dus allemaal nudes. Wat vinden jullie van nudes en hebben jullie dat wel eens gestuurd

groetjess Je Weet

3 reacties

hoi,
ik snap dat je dat wilt maar je moet echt wachten op het moment. Dan moet je aanvoelen of zij het ook wilt en anders moet je denk ik toch echt wachten tot ze het wel wil denk ik. Als het echt niet lukt kan je het ook vragen maar het proberen aan te voelen is denk ik beter.
over nudes, als meiden het willen sturen moeten ze beseffen dat het kan uitlekken. Zou zelf nooit een dickpic sturen maarja andere mensen wel.
groetjes Tycho
Ik heb nu ook net anderhalve maand een vriendin en bij mij gebeurde het na een week al. Hoe het bij mij gebeurde, we waren gezellig film aan t kijken ( nou ja luisteren want we waren gwn aan t knuffelen) en toen deed zij het gwn spontaan bij mij. Ik denk inderdaad dat je gewoon moet wachten op het goede moment en als ik jou was zou ik het spontaan doen dat vinden meiden altijd wel leuk (ligt eraan wie ofc)

Succes man!
Hoi,

Eerst nudes: niet doen. Het is strafbaar en als het uitgaat zijn jullie niet blij. Beter is om te wachten op seks. Dan kunnen jullie ook van elkaar genieten en dat is nog romantischer ook. Gebruik wel een condoom!

Zoenen kun je spontaan doen, op welk moment jij wil. Ik denk dat elk moment dat jullie alleen samen zijn een goed moment is. Je kunt het ook vragen of je excuses aanbieden nadat je haar hebt gezoend, via Whatsapp, bijvoorbeeld. Als ze dan zegt dat het niks uitmaakt, vindt ze het dus leuk en kun je het vaker doen.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer