15 jaar en heel graag seks

  • 16 March 2018
  • 10 reacties
  • 1291 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 jaar en homo. Ik wil al heel graag (anale) seks met een andere man. Van me eigen leeftijd lijkt me leuk maar met iemand van tot de 25 lijkt me ook heel leuk. Ik weet niet echt hoe ik dit aan moet pakken en ik wil graag weten of dit normaal is.

10 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Beter wacht je tot je 18 bent, als je nu seks zou hebben met iemand van 18+ zou dat strafbaar zijn

Of je hebt straks spijt van het idee of je krijgt problemen. Idk ik zeg maar wat.

Je kan kijken in de klas of je daar iemand vind of op social media?

Gr:Mr. S
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
@ Mr.S
In nederland is het 16
Snap ik heel goed, heb ik ook! Ik zou het graag met alle genders willen doen/proberen (ben Bi). Maar zelf zou ik eerst beginnen met elkaar aftrekken/pijpen ofso. Gelijk beginnen met neuken is wel gelijk to the point.
heb je geen neef of een familie lid
ik neuk al met 2 jongens in mijn familielid:$
Reputatie 2
Badge +9
Je hebt toch geen seks met een familielid??? Dat is niet bepaald zoals het hoort..
vraag het gwn aan je beste vriend
Aller eerst zou ik wachten tot je 16 bent 🙂 En miss kun je je aanmelden op humble of grindr? Dat is een dating site voor homoseksuele en transgenders en alles in die richting 🙂 En loop niet te snel van stapel, want anders krijg je er miss spijt van.
HeyHey!
Ik begrijp dat je het wilt maar ik denk dat je nog even moet wachten tot je 16 jaar bent!
Miss kan je een dildo/vibrator kopen als je het te lang wachten vind!
Xx ikkengeennaam
Ik ben ook 15 en heb ook veel zin

Reageer