15 en zwanger?!?!?!

  • 19 July 2018
  • 4 reacties
  • 537 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu een paar maand een vriend van inmiddels 18 en hij heeft me al vrij vroeg ontmaagd. Op het derde afspraakje.. Eigenlijk hebben we altijd onveilige seks. Het liefst doe ik het veilig natuurlijk maar dat wilde hij niet. Nu zou ik drie dagen geleden ongesteld moeten worden maar het gebeurt maar niet.. ook geen krampen of iets dergelijks. Mijn buik is wel echt opgezwollen en als ik op mijn buik druk dan doet het ook wel pijn van binnen. Mijn tepels zijn heel gevoelig, maar weet niet of dat komt door eventuele zwangerschap of dat hij te hard heeft geknepen afgelopen weekend. Vorige week heb ik ook echt heeeeel veel afscheiding gehad en tbh ik ga echt dood. Als ik zwanger ben, hoe tf moet ik mijn ouders dat vertellen? Ik hoop echt dat deze stres rn de reden is dat ik niet ongesteld word... laatste keer dat hij en ik seks hadden was zo’n twee weken geleden en dat was onveilig en wss was twee/drie dagen daarna mijn ovulatie... echt super dom... Iemand tips voor idk iets?

4 reacties

Waarom heb je het dan ook onveilig gedaan, hij kan het misschien wel lekkerder vinden maar jij zit misschien wel met een kind. Ik zal zeggen koop een zwangerschapsverlof test en anders laat je het kopen dan weet je het zeker. En als je nog eens seks hebt met je vriend doe het veielig of ga op z'n minst aan de pil
"Het liefst doe ik het veilig natuurlijk maar dat wilde hij niet."
Dan doe je het toch niet?
Het is niet alsof je er zo maar van af komt...

" Iemand tips voor idk iets?"
Het lijkt ook mij verstandig om een zwangerschapstest te halen en deze te gebruiken wanneer die accurate gegevens weergeeft.

Doe het voortaan wel veilig....
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kan inderdaad niet zoveel doen. Aangezien je overtijd bent zou een test inmiddels uitsluitsel kunnen geven dus ik zou deze maar gaan halen.
Badge +5
Een zwangerschapstest halen.

En ooit al eens nagedacht over de pil of een spiraaltje? Of een condoom, daar die je ook tegen SOA's beschermt?

Reageer