Vraag

14 jarige buurjongens

  • 21 October 2019
  • 9 reacties
  • 3101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen , ik heb iets heel raar te vertellen . Over mij woont een gezin met twee tienerjongens. Ze zijn allebei 14 jaar denk ik van uit mijn raam kan ik soms een van de twee in de badkamer zien meestal staan ze  in hun bloot bovenlijf  . Ik zou soms  eens willen weten hoe hun pik er zou uitzien. En dan hoop ik dat ze eens naakt in de badkamer zouden staan . En dat ik dan stiekem kan kijken. En ja ik weet ik ben 17 dat mag eigenlijk niet kan ook niet maar . En ik zou zoo graag eens mijn piemel willen tonen aan hun. Ik weet het het mag niet het lijkt miss zot en ziek van mij 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben ook naturist en ben thuis dus ook vaak naakt en ook in de tuin. Mijn buurjongen van 18 weet dat, ik schaam me niet voor m’n naakte lichaam. Afgelopen zomer toen m’n ouders de hele dag weg waren en ik zoals gewoonlijk naakt was belde m’n buurjongen aan de deur. Ik had wel even een sportbroekje aangetrokken omdat ik niet wist wie het was. Toen we even later in de tuin lagen trok ik gewoon m’n broekje uit en lag dus gewoon helemaal naakt in de stoel. Hij keek met grote ogen naar me, ik zei dat ie dat ook moest doen omdat het zo fijn voelt om naakt te zijn. Even later was hij ook naakt met een stijve 3e stijve been.  Ik vroeg hem of hij een stijve van mij gekregen had, hij zij toen van ja. Omdat ik nog helemaal kaal ben en best sportief lichaam heb. Inmiddels doen we het vaker ook in de winter als m’n ouders er niet zijn en hij krijgt inmiddels geen stijve meer van mij

En nog iets  de buurjongen had mij betrapt dat ik hem aan het bespioneren was. Hij stuurde niet veel later een bericht naar mij ineens. Waar in stond : ik weet dat je stond te gluren hoor makker. Maar dat is niet erg hoor. En vind je dat ik een grote heb 😉. Ik wist niet wat ik moest antwoorden natuurlijk. 

Hey allemaal het is effe geleden maar ik wil zeggen dat ik  een van mijn buurjongens naakt gezien heb ondertussen . Nu ze zijn 15 jaar nu. Maar ik heb het gezien. Ik zal het uitleggen hoe dat gekomen is. Wel ik was op een keer in mijn kamer en ik ging op dat moment slapen. En ik wou mijn gordijnen sluiten en net op dat moment zie ik een van die buurjongens in de badkamer helemaal bloot. Hij stond voor de spiegel op een soort opstapje. Ik kon alles zien ook zijn piemel. Maar toen gebeurde er iets heel onverwacht na 5 minuten of zo . Zijn piemel werd ineens stijf en begon te bewegen. En na een minuutje of 2 kwam hij plots klaar. Zonder dat hij zich had getrokken. Ik zag gewoon van aan de overkant hoe er sperma uit zijn penis kwam gelopen. Ik stond helemaal versteld. Ik dacht holy fuck! Nou onverwacht is misschien een groot woord. Maar ik had ook al effe geleden gezegd dat ik ze eens graag naakt wilden zien dus. Maar diep vanbinnen vond ik het zo geil. 

Ik ben naturist en zie heel veel jongens en meisjes van mij leeftijd bloot. Waarom ga je niet eens naar een naaktstrand of naaktcamping? Hoef je ook niet zo stiekem te doen

Okey bedankt boys nu voel ik me opgelucht. 😎

Reputatie 1
Badge +1

@Boyke17

 

Het is echt niet verboden om als 17 jarige een andere naakt in dit geval boys van  14 jaar willen  zien..

Wat dacht je van de voetbalclub.. Waar ik voetbal als wij omkleden (ik bloot) om te gaan spelen is een senioren klasse mannen naakt aan het douchen om naar huis te gaan bv.. Sommige hebben echt grote slappe lange lullen niet normaal. 

Nee hoor! Is niks geks aan! 

Ik heb t zelfde met mn buurman maar die is echt 30 jaar ouder dan ik haha. 

Het is helemaal niet gek om je seksueel aangetrokken te voelen tot mensen die jonger dan je zijn ook al missen ze precies de puber jaren waarin hun lichaam verandert. Dan voel je je gwn aangetrokken tot leeftijdsgenoten en dat zal wel veranderen als je ouder wordt dus wees niet bang dat je n pedo ofzo bent.

Badge

Ik heb het zelfde of jou en @Jillwonder3.0 

Badge

Ik snap dat je dat wilt zien uit nieuwsgierigheid, ik heb dit soms ook als ik iemand zie en dan ben ik benieuwd hoe het eronder zit

Reageer