Vraag

14 en zin in sex

  • 27 January 2019
  • 26 reacties
  • 11469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik vinger best vaak. Maar nu heb ik ook zin in meer. Ik snap op Snapchat ook met een jongen die ook 14 jaar is en die precies het zelfde heeft en hij maakt mij dan elke keer weer geil en ik hem. En ik vinger dan elke keer weer. Maar nu heb ik echt zin in meer dan vingeren (seks). Help, ik weet echt niet wat ik moet doen! En is het wel normaal om “het” op je 14e al te doen?

Dit topic is gesloten

26 reacties

Met een jongen van snapchat die je niet in je echte leven kent moet je nooit gaan opzoeken of seks me hebben. Het kan zomaar een oude pedo zijn. Het is niet raar om op je 14e seks te willen maar om het te doen moet je er toch wel erg zeker over zijn en degene met wie je het doet vertrouwen. Seks is trouwens alleen maar 100% legaal als je 18 jaar oud bent.
Het kan op je 14e -reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 6-
Ik ken die jongen ook via instagram en heb voor de rest ook contact met een andere vriend van hem. En ik weet zeker dat het vertrouwd is van bijvoorbeeld vele foto’s en video’d die hij van zichzelf stuurt en op zijn insta heeft staan enzo, het is dus geen pedo.
Als je dat zeker weet dan zie ik daar eigenlijk geen probleem in.
Reputatie 5
Badge +4
hey, ik ben een jongen van 15 en een tip ik zou echt oppassen met wat je doet op het inter net heb het ook als eens gedaan en het was een vieze pedo en ja ik heb ook vaak zin in sex aleen het is een beetje raar om het aan mijn vriendin van 13 tevragen (bijna 14)
Reputatie 2
Badge +2
Hy
C.anoniempje0404, k ben ook 14 (jongen) en seks lijkt mij oook geweldig, maar je moet weten dat niet alle jongens zo zijn als ze lijken. Voor de rwst zou.k ook graag seks willenvan maar ja niemand wilt met mij😂😂😂
Met een jongen van snapchat die je niet in je echte leven kent moet je nooit gaan opzoeken of seks me hebben. Het kan zomaar een oude pedo zijn. Het is niet raar om op je 14e seks te willen maar om het te doen moet je er toch wel erg zeker over zijn en degene met wie je het doet vertrouwen. Seks is trouwens alleen maar 100% legaal als je 18 jaar oud bent.


helemaal waar ik zelf ben 13 en fantaseer er soms ook over maar ik ben er nog niet klaar voor om "het" te doen😂
hey, ik ben een jongen van 15 en een tip ik zou echt oppassen met wat je doet op het inter net heb het ook als eens gedaan en het was een vieze pedo en ja ik heb ook vaak zin in sex aleen het is een beetje raar om het aan mijn vriendin van 13 tevragen (bijna 14)

ik snap dat je dat raar vind ik ben zelf ook 13 en bijna 14 maar ben er nog niet klaar voor maar weet niet hoe het met jouw vriendin zit
succes🍀
Insta reactie aangepast - in strijd met forumregels 6 en 7. kom praten we daar verder
Reputatie 2
Badge +2
Timo tegen wie heb je het ej tis nieeen toe gestaan
Leer spellen
Reputatie 2
Badge +2
wahahahahha
moet k wel ff doen ja
wahahahahha
moet k wel ff doen ja




Idd
Ik ken die jongen ook via instagram en heb voor de rest ook contact met een andere vriend van hem. En ik weet zeker dat het vertrouwd is van bijvoorbeeld vele foto’s en video’d die hij van zichzelf stuurt en op zijn insta heeft staan enzo, het is dus geen pedo.
Dat is niet erg veilig, de meeste mensen hebben soms wel zin in meer, maar je moet niet mensen die je niet irl kent gaan ontmoeten voor seks, dat kan voor problemen zorgen. Je moet iemand hebben die net als jij al seks wilt hebben, maar ook iemand die bereid is om op jou te wachten, en het rustig aan te doen.
Als je niet al een vriendje hebt is het het handigst om nog even te wachten, je wilt geen dingen doen waar je later spijt van krijgt.

Besef dat je je ontzettend kwetsbaar stelt als je seks hebt, met name de eerste keer. Dat moet je doen met iemand die je vertrouwd
Ik ben jongen 14, ik ben ook vaak Geil. Opzoek naar seks maar niemand wilt ofzo. Ik snap hoe het is en dan zecht iedereen zo van ja ga mastruberen. Maar vind zelf dat ik ook mag bepalen op welke leeftijd je dingen doet. ( ik sta ook wel open voor seks)
Ik snap ook met zoon jongen en we hebben naakt fotos en video’s naar elkaar gestuurd wel zonder hoofd natuurlijk
Hoi,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik vinger best vaak. Maar nu heb ik ook zin in meer. Ik snap op Snapchat ook met een jongen die ook 14 jaar is en die precies het zelfde heeft en hij maakt mij dan elke keer weer geil en ik hem. En ik vinger dan elke keer weer. Maar nu heb ik echt zin in meer dan vingeren (seks). Help, ik weet echt niet wat ik moet doen! En is het wel normaal om “het” op je 14e al te doen?

Euhm, zie 14 is de leeftijd dat het kan maar het is jouw keuze

Geil zijn is niet raar hoor

 

Badge

ik wil wel eens seks ik ben een jongen van 11

Dat is normaal

Heey,

ik heb precies het zelfde. Ik ben ook meisje van 14 jaar en vinger vaak en wil ook sex, maar ik heb geen jongens die met me wilt snappen alleen jongens van 17 maar dat vind ik te oud en te vies. Maar ik snap je heel goed.

 

Ik ben een jongen van 15 ik wil ook wel seks, maar met snap vind ik het ook echt al heel geil

ik ben 12 en wil ook sex (ben jongen)

Reputatie 2
Badge +3

Je mag je snap niet geven

Badge +2

Hallo allemaal,

Zoals hierboven is aangegeven, is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen op het forum (zie forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens)

 

Groetjes Laura, De Kindertelefoon

Je mag je snap niet geven

Idd, en anders wordt t gedeletet.