Vraag

11 jaar en vriendje wil nu al sex


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 11 kat ik heb nu al zo'n 2 jaar een vriendje we liggen vaak samen filmpjes te kijken op bed maar de laatste 2 weken wil hij sex met me (met de penis) en ik ben heel erg bang want ik ben namelijk ook ongesteld weten jullie raad vertel het alsjebliefd ik word er echt bang van ? groetjes een onzekere meid..

10 reacties

Hallo,
Vgm is deze forum alleen van 13 t/m 18. Dus je hoort hier niet.
Maar ik heb wel andwoord op je vraag, 11 is wel heel jong vind ik, op die leeftijd was ik nog met poppen bezig enzo, haha nogsteeds zelfs! Ik zou gwn dingen doen met je vriendinnen enzo, en als je vriendje sex wil gewoon NEE. Zeggen! Als hij dat niet accepteerd is hij jou niet waard 😉! Maar als je iets niet wilt ga je het ook niet doen oke? Zeg tegen hem dat je het niet wilt. Jullie kunnen altijd nog filmpjes kijken samen enzo is ook gezellig! In plaats van sex kunnen jullie ook lekker naar buiten enzo! Super gezellig picnicen enzo!

Groetjessss lisa
Het forum is inderdaad van 13 t/m 18 :)

Waarschijnlijk begint je vriendje het allemaal net te ontdekken. Dan is het normaal dat hij op zoek is naar seksualiteit. Toch moet jij er ook zeker van zijn, anders moet je het niet doen! Zeker niet als je ongesteld bent, dat schijnt heel pijnlijk te zijn heb ik gehoord. Succes!
Als je je niet fijn voelt, doe het niet. En trouwen, het mag ook eigenlijk niet. Pas als jullie beiden ouder dan 12 zij
Als jij niet wilt moet je het niet doen.
Je krijgt er later spijt van en krijgt misschien een schuldgevoel.
Zeg tegen hem dat je niet wilt en als hij een goed vriendje is begrijpt hij dat.
Maar als je het wel gaat doen moet je wel goed oppassen en condooms gebruiken aangezien je nu vruchtbaar bent en je zwanger kunt raken. En als je het gaat doen zou ik als ik jou was googlen wat je allemaal kan verwachten.
Wees eerst zeker dat je geen spijt gaat krijgen als je je zelf al heb weg gegeven aan een jongen.

Als het niks word met jullie en je iemand anders ontmoet, vraag je dan af hoe zou die persoon het vinden als jij zegt ik vent ontmaagd op me 11e.

Ik zou afschrikken en weg gaan maar dat is mijn mening.
Maar stel je die vraag af

Je krijg 1 ding in je hele leven vanaf je geboorte je maagdijkheid geef het weg aan de goeie persoon

Hallo,
Vgm is deze forum alleen van 13 t/m 18. Dus je hoort hier niet.
Maar ik heb wel andwoord op je vraag, 11 is wel heel jong vind ik, op die leeftijd was ik nog met poppen bezig enzo, haha nogsteeds zelfs! Ik zou gwn dingen doen met je vriendinnen enzo, en als je vriendje sex wil gewoon NEE. Zeggen! Als hij dat niet accepteerd is hij jou niet waard 😉! Maar als je iets niet wilt ga je het ook niet doen oke? Zeg tegen hem dat je het niet wilt. Jullie kunnen altijd nog filmpjes kijken samen enzo is ook gezellig! In plaats van sex kunnen jullie ook lekker naar buiten enzo! Super gezellig picnicen enzo!

Groetjessss lisa

Mijn moeder zegt wel eens dat vroeger meiden van 16 zelfs nog met poppen speelden. 11 vind je te jong maar je laat je vriendje je vingeren op je 13e?? Ook masturberen doe je. Dus seks speelt wel een grote rol in je leven. 

Hey,

Ik snap dat het allemaal heel spannend is en natuurlijk zeker als je dus een vriendje hebt. Het is ook zeker normaal dat jullie hier dan over nadenken. Wel vind ik jullie persoonlijk ook nog heel jong. Misschien kan je andere dingen doen? Ik snap dat je dit graag wil ontdekken, maar je kan natuurlijk ook elkaar gewoon aanraken etc.

Het is namelijk wel heel gedurfd om echt sex te hebben. Je wil neem ik aan natuurlijk niemand vertellen dat je hier mee bezig bent? In dat geval heb je dus ook geen voorbehoedsmiddelen (de pil, etc) en zou je dus (omdat je al ongesteld bent geweest) ook echt zwanger kunnen worden. Dit wil je echt niet als je 11 jaar bent! De consequenties van sex hebben zijn dus niet echt goed te overzien en daarom zeg ik “Niet doen!”

En let er heel goed op dat als er ook maar een klein stukje in je zegt dat je het niet wil, dat je het dan ook niet doen. Gewoon nee zeggen, want dat moet hij maar accepteren.

Ja het klopt het forum is voor 13 jr en ouder maar ik ben 11 en hier kan ik mijn gevoelens delen en zo

en dat voelt fijn .

trouwens ik heb een antw mijn vriendin wilt dat ook(ja ben gay)

en ik zeg nee wat ik ben ongesteld en ben er nog niet klaar voor ik voel me te jong en dat zijn wij ook :)

Reputatie 5
Badge +5

Wil jij op je 11de/12de zwanger kunnen raken? 

Wat gaan jullie tegen jullie ouders zeggen als de sex  toch niet helemaal veilig was?
 

Jullie kunnen zo’n kind niet verzorgen, los van wat het allemaal kost

Ik weet niet hoe oud hij is maar als hij sperma heeft kan het al snel fout gaan, en volgens mij kun je ook van voorvocht zwanger raken, maar dat weet ik niet zeker.

En wat eerder gezegd is, als hij een echte goede vriend van je is respecteert hij dat.

Jullie kunnen misschien wel wat vrijen met elkaar zoals dat hij over je borsten/vagina streelt en dat jij over z’n piemel streelt. Maar niet indoor zeg maar

Reputatie 3
Badge +1

hey! 11 is best wel jong denk ik, maar het is jou eigen keus. Ik ben 14 en heb nog nooit een vriend gehad

Reageer