Vraag

Zijn gymdocenten bij rapportvergaderingen?

  • 30 January 2019
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb echt een hekel aan gym, ik ben alles behalve goed in dit vak. Doordat ik eigenlijk niks kan vind ik het alleen maar vervelender worden. Ik voel me een last voor zowel mijn teamgenoten en eigenlijk ook voor mijn docent. Ik weet het, je bent op school om te leren maar toch voelt het voor mij heel ongemakkelijk ofzo. Ik heb wel eens gelezen dat praten met je docent helpt, maar ik ben geen persoon die zo een praatje met een docent aan durft te gaan.
Binnenkort heb ik wel een gesprek met mijn mentor, dat heeft iedereen minimaal 2x per jaar. Moet ik het hier over hebben of is dit raar ofzo..? Of zou die het al wel weten? Want zitten gymdocenten ook bij een rapportvergadering? Dan zou je opzich denken dat hij misschien dit wel eens 'op tafel gegooid' heeft??

Alvast bedankt!

2 reacties

hoi

bij mij op school zit iedereen er bij die iets te maken heeft met mij. dus ook gym docent. maar het is bij elke school anders

het zou kunnen zijn dat hij het toen heeft gezegd. het zou ook kunnen zijn je gym docent langs is gegaan bij je mentor omdat ie misschien iets zich af vroeg wat je iets op een bepaalde manier doet.

ik hoop dat je hier iets aan hebt

groetjes
bella



Thanks voor je antwoord! Okee dus de kans is wel aanwezig dat mn mentor hier al van af weet enzo?
Nog meer mensen die weten of al hun docenten tijdens rapportvergaderingen aanwezig zijn?
hoi

bij mij op school zit iedereen er bij die iets te maken heeft met mij. dus ook gym docent. maar het is bij elke school anders

het zou kunnen zijn dat hij het toen heeft gezegd. het zou ook kunnen zijn je gym docent langs is gegaan bij je mentor omdat ie misschien iets zich af vroeg wat je iets op een bepaalde manier doet.

ik hoop dat je hier iets aan hebt

groetjes
bella

Reageer