Vraag

worden jullie uitgescholden met "stuutje"?

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 44 reacties

Hoi, ik wordt door een klasgenoot continu uitgescholden als stuutje, als ik over het huiswerk een vraag stel in de klassenapp, en als ik heb persoonlijk iets vraag.

Hebben jullie dat ook, zoja, hoe ga je ermee om?


3 reacties

Badge +1

Hoi klavertje4 

Een stuutje betekent letterlijk: dat je graag met je neus in de boeken zit.

Dus eigenlijk dat je graag wil leren.

 

hoi,


Ik weet niet eens wat dat betekent 🤨 stuutje, als het aan mij ligt zou ik zeggen dat je het niet leuk vind en dat het moet stoppen tenslotte je mag toch wel eens af en toe zaken vragen… Of is dat ook al verboden ? Mensen denken niet meer na en vertellen maar volop maar dat kan kwetsend overkomen ! Waar is empathie gebleven i.p.v individualistisch gedrag 🤔
 

Klaver☘️

 

Heyo,

 

Ik heb dat niet meer. Toen ik nog vmbo deed wel. Ik heb uiteindelijk toen besloten om het maar niet meer in de apl te gpoien  maar gewoon ren vriend te vragen of hij het wist.

En tijdens de les luisterde ik goed of ik mijn vraag ergens hoorde. Was dat niet het geval dan stuurde ik de leraar een mail met de vraag. 

Nu zit ik op het MBO en daar hoef je geen huiswerk te maken. En als het toch voorkomt dan bespreken we dat in de klas. Ik heb in ieder geval geen last meer dat mensen je stuutje of nerd noemen.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer