Vraag

Welke markeerstiften?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik wil binnenkort nieuwe markeerstiften bestellen. - een gedeelte van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 8. a. Reclame maken is niet toegestaan. Ik wil waarschijnlijk overgaan op pastel, aangezien ik de normale soms wat fel vindt.

Nu heb ik 3 vragen om de beste koop te doen:

  • Vinden jullie normale of pastel kleuren fijner? (bij markeerstiften)
  • Welke markeerstiften vinden jullie fijn? 
    - een gedeelte van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 8. a. Reclame maken is niet toegestaan.
  • Hoeveel markeerstiften raden jullie aan? 4, 6 of 8?

Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden!


13 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Pastel en ik denk dat 6 het handigst is

 

Heey,

Mijn antwoorden op je vragen:

-Vinden jullie normale of pastel kleuren fijner? (bij markeerstiften)

Tot nu toe heb ik altijd normale kleuren gebruikt, maar ik vind pastel kleuren wel heel mooi. Dat is iets rustiger aanwezig, waardoor de gemarkeerde delen er iets minder uitspringen. Maar wellicht kun je een combi doen?

-Welke markeerstiften vinden jullie fijn? 

Ik denk dat het niet is toegestaan om merken te noemen, gezien de tekst verwijderd is in verband met forumregel 8a. Maar verder heb ik verschillende soorten gehad, qua vorm en kleur. Ik denk dat dit een persoonlijk iets is. De één werkt prettiger met marker a en de ander met marker b. Zolang ze het maar doen, toch:)

-Hoeveel markeerstiften raden jullie aan? 4, 6 of 8?

6 of 8 markeerstiften. Ik denk dat dat prettiger in gebruik is, je hebt net wat meer dan 4 en je kunt meer afwisselen en gebruiken. Dat vind ik zelf wel prettig. Volgens mij heb ik er 6. 8 is dan wel weer veel, maar als je ze nodig hebt gewoon doen.

Groetjes,
Simply Me

-Welke markeerstiften vinden jullie fijn? 

Ik denk dat het niet is toegestaan om merken te noemen, gezien de tekst verwijderd is in verband met forumregel 8a. Maar verder heb ik verschillende soorten gehad, qua vorm en kleur. Ik denk dat dit een persoonlijk iets is. De één werkt prettiger met marker a en de ander met marker b. Zolang ze het maar doen, toch:)

Nee dat mag inderdaad helaas niet. Thanks voor je antwoorden! :)

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

6 of 8 markeerstiften. Ik denk dat dat prettiger in gebruik is, je hebt net wat meer dan 4 en je kunt meer afwisselen en gebruiken. Dat vind ik zelf wel prettig. Volgens mij heb ik er 6. 8 is dan wel weer veel, maar als je ze nodig hebt gewoon doen.

ik vind dat als je er 8 hebt het een beetje teveel wordt dan lijkt je blad gewoon een kleurplaat 😂 mazr dat is persoonlijk
 

 

Haha, ik begrijp wat je bedoelt.
Maar dat je 8 markeerstiften hebt betekent toch niet dat je ze alle 8 tegelijk moet gebruiken?😉
Voor alles een andere kleur of voor het verdelen in kopjes. Het is maar net wat je zelf prettig vind.

Groetjes,
Simply Me

Een gedeelte van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 8. a. Reclame maken is niet toegestaan. Van Pastel ben ik vrij zeker, eens een keer iets anders en inderdaad wat rustiger, maakt me niet uit of dat nou ‘meisjesachtig’ is of niet.
@Simply Me heb jij deze toevallig deze markeerstiften gebruikt en heb je een voorkeur?

Heey eenanoniemejongen1,

Kennelijk mag je zelfs geen merknamen noemen, omdat de tekst weer verwijderd is. Terwijl jij in je reactie zei dat het zonder reclame te maken wel is toegestaan?

(@kindertelefoon, misschien kunnen jullie het even toelichten?)

Ik heb wel gezien welke merken er stonden en ik ken ze allebei. Een merk markeerstiften had ik zelf in gebruik en de andere een klasgenoot van mij. Ze zijn allebei aan te raden, ik zou niet een directe voorkeur hebben. Een merk is wat compacter, qua ruimte is dat voordeliger.

Je kunt wellicht naar een winkel gaan, bijvoorbeeld een Primera, en daar even wat verschillende soorten markeerstiften testen. Dan kun je een weloverwogen afweging maken.

Oke, ik weet dus niet of dit je echt geholpen heeft gezien je kennelijk geen merk mag noemen, maar ik hoor het wel😀

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Simply Me!

 

Het maken van reclame voor commerciële producten is inderdaad niet toegestaan in verband met forumregel 8a (Reclame maken is niet toegestaan). We hebben daarom een deel van de reactie weggehaald.

 

Groetjes, 

LotteS

De Kindertelefoon

Hoi Lotte,

Bedankt voor de reactie.
Ik begrijp de forumregels wel, het is duidelijk dat je geen reclame mag maken.

Alleen in dit topic wordt er naar mijn idee geen reclame gemaakt, maar een mening gedeeld.  Daarbij zeg ik niet dat product a beter is dan product b, ik vertel alleen iets over mijn eigen ervaring en laat iedereen vrij om een eigen keuze te maken. Ik zie dat zelf niet echt als reclame maken, maar als dat ook niet mag zullen we dat respecteren.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Ik begrijp dat er verwarring is over forumregel 8a en dat hier verschillend naar wordt gekeken, ook door moderators. Om voor iedereen duidelijkheid te scheppen, zal ik hier uitleg geven over wat wel en niet is toegestaan bij deze forumregel. In de forumregels staat het volgende:

8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten. Een topic of reactie mag niet als enige doel hebben een product te promoten. Links naar veilingsites en advertentiesites zoals Marktplaats, eBay en Amazon zijn niet toegestaan.

In dit topic wordt een bepaald merk genoemd en de gebruiker vraagt om ervaringen van anderen zodat het hem kan helpen bij een keuze. Het noemen van het merk ondersteunt hierbij de vraag die de gebruiker heeft. Het topic gaat dus niet om het promoten van dit bepaalde merk en is dan dus ook niet in strijd met de forumregel. 

Mocht een topic wel gaan om het promoten van een bepaald merk, dan is dat wel in strijd met deze forumregel en is het niet toegestaan. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht dat niet zo zijn, laat het dan vooral weten!

Groetjes,

Carolien

Hoi eenanoniemejongen1,

Heb je wat aan mijn eerdere reactie of had je nog vragen over die markeerstiften? Zelf heb ik Stabilo Boss en dan de normale kleuren. Een klasgenoot heeft de Swing Cool in pastelkleuren. Deze vind ik zelf heel mooi, ik weet niet zo goed wat het verschil ertussen is, maar dat zou je bijvoorbeeld in een winkel kunnen vragen.

@Carolien_,

Bedankt voor deze uitleg. Het is me nu zeker duidelijk en ik begrijp ook dat er verschillend naar wordt gekeken, fijn dat er nu verduidelijking is!

Groetjes,
Simply Me

Hey Simply Me,

Ja, je reacties waren sowieso al erg fijn :)

Ik twijfel inderdaad tussen Boss en Swing Cool maar daar kom ik wel uit. Boss staat overal goed aangeschreven maar Swing Cool is ff wat compacter en meer een soort pen ofzo, deze gebruik ik nu ook maar dan in de normale variant.

Welnu, ik moet er ook geen halszaak van maken. Bedankt voor je reacties! (ook jij bedankt Shadow)

-eenanoniemejongen1

P.S. I like your profile picture :)

Haha, nee het is een gebruiksvoorwerp en je ziet het wel als je het gebruikt. Succes ermee en thanks!

Groetjes,
Simply Me

Reageer