Vraag

weet niet of ik het kan want ik ben gewoon hardstikken dom

  • 21 November 2022
  • 0 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik ben vrijdag een Engels presentatie en ik weet niet of ik het kan

ik ben pas gisteren mee begonnen omdat ik het vrijdag pas horen en ik twijfelde over wat ik als onderwerp zal doen

ik weet niet wat ik moet doen, ik heb donderdag een wiskunde toets vrijdag een andere wiskunde toets wat ik moet inhalen, volgende week maandag een luistert toets Duits, en volgende week woensdag een geschiedenis toets

ik kan ben matig in Engels want ik kan redelijk grammatica en zinnen maken enzo, maar ik vind uitspraak moeilijk

niet alleen bij Engels vind ik uitspraak moeilijk

ik durf het niet, ben bang dat ik een woord fout zeg en dat de hele klas mij uit lach

dit ligt niet aan de klas ze zijn gewoon aardig maar ik ben gewoon te dom

ik kan ook geen onvoldoende halen op één van deze vaken want ik zit in een mavo/havo klas en ik doe wiskunde havo en met een onvoldoende moet ik terug naar mavo en dat wil ik niet

en bij Duits wil ik ook op havo werken, ik vind Duits makkelijk en ik kan daarom ook geen onvoldoende op halen

en op geschiedenis ook niet anders moet ik het omhoog werken in de toets week, en daar heb ik geen energie voor van wegen mij bloedarmoede

en op Engels ook niet want ik heb leesvaardigheid Engels in de toetsweek en ik ga serieus stressen als ik op de presentatie een onvoldoende haal en dan ik die toets ook slecht doen

 

hoe moet ik dit aanpakken 


0 reacties

Geen reactie

Reageer