Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Naam zegt het al een beetje, heel belangrijk om erover na te denken wat je nou echt wilt worden!

Ben benieuwd!

170 reacties

ik ben bijna 13 en ga naar 3 gymnasium, ik weet zeker dat ik in delft wil gaan studeren.
iets met robotica of bouwkunde.
maar misschien word het toch nog iets met talen want dat gaat me ook heel makkelijk af, dus nee ik weet het nog niet echt...
ik wil graag dingen worden waar je neit goed mee verdient :( mare actriece, game designer, (mischien) dierenarts
Ik ga waarschijnlijk kernfysica studeren in Rusland.
Ik wil een camping beginnen in Frankrijk...
Ik wil later een chirurg worden en als bijbaan wil ik een filosoof zijn. Maar im wil later ook wel kinderen en ik vraag me af of ik dan nog wel tijd heb voor mn kinderen.
Xxx
Mangaka worden in Tokyo
Nou.. zo ik het lees ziet het er allemaal wel top uit!! 😃
als ik echt goed nadenk zoals een goeie toekomst(voorbeeld)
veel kinderen zeggen als ik kon kiezen tusen havo en vwo zeggen ze havo dat is niet slim.
vwo kom je uit op tandarts en doctor of arts dieren arts kan ook.
ik zal kiezen voor meest verdienen is belangrijk voor toekomst en kinderen.
dus doctor.
goed uitgelegd?
xxx
Reputatie 2
Badge +17
Ik wil dingen doen die mensen blij maken of die mensen helpen. Bijvoorbeeld kok dan maak je mensen blij met eten (:
als ik echt goed nadenk zoals een goeie toekomst(voorbeeld)
veel kinderen zeggen als ik kon kiezen tusen havo en vwo zeggen ze havo dat is niet slim.
vwo kom je uit op tandarts en doctor of arts dieren arts kan ook.
ik zal kiezen voor meest verdienen is belangrijk voor toekomst en kinderen.
dus doctor.
goed uitgelegd?
xxx


Je moet je werk leuk vinden en vooral niet doen voor het geld. Als jij elke dag met plezier naar je werk gaat is veel belangrijker. Oja en met dat havo/vwo je moet het niveau doen wat bij jou past, later kun je altijd nog met stapjes omhoog werken. Geloof mij met vwo is het moeilijk om arts te worden inloten etc.
Dat is wel zo. Maar toch, je moet vooruit kijken. De economie verslechterd en het volk wordt daar de dupe van, daarom is het wel degelijk belangrijk dat áls je een zo'n hoge mogelijke opleiding kúnt doen, die ook doet. Als dat niet lukt kun je altijd een stapje lager gaan.
ik ben er nog niet zeker van maar ik ben dan ook pas 13
het liefst zou ik iets met acteren gaan doen maar de kans dat ik daar iets vind is zo klein...
verder schrijf ik graag. taal is echt mijn ding. ik beheers de Engelse taal bijna volledig. na mijn studie ga ik een wereldreis maken om 'the real live' te zien. 
ik ben ook niet van plan om in Nederland te blijven. waarschijnlijk vertrek ik naar Amerika en anders Australië
maar wat er nou allemaal gaat gebeuren...geen idee. wij mensen hebben maar weinig grip op de toekomst.
Mijn hele leven wilde ik al zangeres worden..
Ik heb een carriere voor me liggen dus ik ben benieuwd..
Heb heel vaak duets met Marco Borsato gezongen  😃
Niet haalbaar/droom: Zus achterna en werken voor trailers van films (editing)
Haalbaar met mijn opleiding: Zooloog
Ik wil iets in de sport doen tennistrainer denk ik 😉
hey in stv kun je veel richtingen uit je kan later jgz gaan doen jeugd,gehandicapte zorg
of kleuterleidster of lagere school juf of middelbare school leerkracht
in het 5 e jaar kan je ook optie chemie gaan doen waardoor je alles later kan doen zoals laborant enzo mr mag ik even vragen ofdat jij toevallig op carolus zit ?
ik zit namelijk op carolus 3stw
mr als je naar het 2e gaat moet je alleen maar kiezen tussen tw en stv tw is gwn technisch wetenschappen zoals laborant enzo
stv is sociale technische vorming

xxx veel suc6 met je keuze te maken!
ik zit nu op 3gymnasium
en ik wil iets gaan doen met bouwkunde of robotica
ik ga in elk geval in delft studeren
xxtam
ik wil graag gehandicapte verzorgster worden
mijn broer heeft klassiek autisme pdd-nos asperger adhd en dispraxie
ik wil later mensen zoals hem gaan helpen
ik zit nu op 3gymnasium
en ik wil iets gaan doen met bouwkunde of robotica
ik ga in elk geval in delft studeren
xxtam


robotica met robot''s? zo ja klinkt leuk!
oke ik wil model en advocaat worden ik ben al een eind op weg:D
Het knikt misschien raar.. maar ik WIL een echte FEE worden!! het aller aller allerliefst!! 
Diep van binnen GELOOF ik erin!! :)
Ik hoop ook dat IK dat wordt!!

Maar als jullie Denken: "Ja ja..", dan mogen jullie dat heuswel denken hoor! ;)
Het belangrijkste is dat dit mijn toekomstplan is!!

xx Nozieva
Ik wil graag psycholoog of kinderarts worden.
Heey allemaal,
Ik wil heel erg graag zangeres worden.
Maar mijn ouders vinden zangles te duur.
Ik ben te onzeker om mezelf op te geven voor een talentenjacht (Wil je weten waarom? Ga dan naar school & studie - ongelukkig door school, please, help me toch door mijn verhaal te lezen en erop te reageren) wat moet ik doen?

Groetjes,
😃
Ik ben 14 jaar en weet niet wat ik met mijn leven wil.

ik heb maar 1 doel in het leven:

Gelukkig worden.
mooi gezegt ! we hebben het allemaal over de toekomst maar wie zegt dat iedereen er in de toekomst nog zal zijn ???? De toekomst is de toekomst we moeten kijken naar alles wat we nu hebben niet naar iets wat we later mss gaan hebben !! Als je er in de toekomst niet meer bent dan is daar ALTIJD een goede reden voor onthoudt dat !!!!!!!

Reageer