Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Naam zegt het al een beetje, heel belangrijk om erover na te denken wat je nou echt wilt worden!

Ben benieuwd!

170 reacties

Ik wilde vroeger een laborant worden, nu wil ik eerde game-ontwerper/pssygoloog/docter worden
ik ben er nog altijd niet uit :' (   
1 VMBO Kader afmaken
2 MBO Htv politie
3 Brandweeropleiding Manschap A
4 daarna Full time bij de brandweer 
5 na 30 jaar brandweer ga ik wat anders doen maar ik weet nie wat :3 meschien gemeente ?
Actrice!! Misschien ben ik over een paar jaar te zien in reclames haha, maar moet nog ff kijken of ik dat wel wil.

xx
Ik wilde vroeger een laborant worden, nu wil ik eerde game-ontwerper/pssygoloog/docter worden
ik ben er nog altijd niet uit :' (   
game-ontwerper is cool
bij radio werken
dj/producer in de Dance industrie 😃
Tattoo artiest. Tattoos are the best things in my life :3
ik wil rechercheur worden bij de politie, ik wil later nie zoo saai achter een bureau zitten maar iets spannends doen!
Ik wil iets met geschiedenis doen...
politie of leger leek mij ook wel wat..
denk docent geschiedenis 😛
hey,
ik volg stage's bij kranten en tijdschriften op de redactie, ik wil later oorlogs-verslaggeefster worden.
dat beroep wil ik doen in Syrië zodra het daar wat rustiger is.
leuk dat je zo'n forum bent gestart!
xx Isa.
ik wil later graag psychiater worden, ik kan er niet tegen als mensen hulpeloos zijn en hun ei niet kwijt kunnen, (jaahaa ik gebruik een spreekwoord) ik zit nu in klas 2 maar ik weet t dus al heel erg zeker,

groetjes FEL!X

ps: je kunt altijd bij me terecht als er iets is daarvoor ben ik psychiater 😃
Webdesigner!
Politieagent (recherche of agent op straat)
Luchtverkeersleider
of Filmacedemie en dan films bewerken
Ik wil chirurg worden, want ik wil mensen echt graag beter maken. Eerst wil ik een jaar naar engeland om te kijken of ik daar misschien kam gaan studeren.
schrijver en bekend youtuber
Dierenarts!
Ik wil graag psychiater worden 🙂
Ik wil heeel erg graag dierenarts worden!! Ik houd hel erg van dieren en wil dit al worden sinds ik een heel klein meisje was 🙂
Ik word klinisch analist dat houd in dat ik bloed en urine moet onderzoeken voor bepaalde ziektes, 
dus als jij naar de dokter moet en bloed moet afgeven ben ik degene die het onderzoekt voor je en erachter komt wat je nou eigenlijk hebt 🙂
uhm... ik word later Geschiedenisdocente en ga zoveel kinderen helpen met problemen net als docenten bij mij deden en daarnaast wil ik een wereldreis maken met een aantal vrienden van mij naar Australië- Nieuw Zeeland- Zuid Afrika - China- Egypte - Engeland- Nederland, Voîla vond ik wel erg mooi om uit te stippelen bij aarddrijkskunde 

😃
Ik heb eindelijk gevonden wat ik wil gaan doen:
Ik ga International Event, Music & Entertainment Studies studeren als ik mijn HAVO afsluit dit jaar. En daarna het liefst de evenementbranche in. Dus eigenlijk wil ik het liefst evenementmanager / organisator worden.
Ik heb eigelijk nog geen idee van wat ik zou willen. Er zijn wel dingen die me leuk lijken maar nog niet weet hoe ik ze moet bereiken. Ik zie wel wat er op mij afkomt. Ik ben ook best wel obzeker over mijzelf dus ik vind dat ik weinig kan en dat zit ook in de weg.
Ik heb eigelijk nog geen idee van wat ik zou willen. Er zijn wel dingen die me leuk lijken maar nog niet weet hoe ik ze moet bereiken. Ik zie wel wat er op mij afkomt. Ik ben ook best wel onzeker over mijzelf dus ik vind dat ik weinig kan en dat zit ook in de weg.

Komt wel goed, ik wist toen ik 13 was ook nog echt niet wat ik wilde. Dat is mij pas net echt duidelijk geworden en ik zit nu in mijn examenjaar.
Ik vond economie en geschiedenis echt verschrikkelijk toen ik 13 was, nu vind ik geschiedenis erg interessant en ga ik het liefst commerciële economie studeren.
Ik wil heel graag DJ worden.
Echt zo'n hele beroemde zoals hardwell en afrojack enzo.
Heey!

Ik wilde eerst kinderarts worden toen ik 8 was. Toen werd ik 12 en leek advocaat me wel wat. Daarna wilde ik argeoloog worden en toen rechter. Daarna heb ik nog zitten denken aan patholoog anatoom, en nu wil ik psychiater worden. Het lijkt me gewoon ontzettent mooi en dankbaar als je andere mensen kunt helpen. Ik ben nu 14 jaar en ik zit in 3 Gymnasium. We moeten in dit jaar een profiel kiezen en ik ga N&G kiezen. Die vakken liggen mij toch het beste en ik vind ze ook leuk. Welk profiel heb jij gekozen?

Xx

Reageer