Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)



Toon eerste bericht

170 reacties

Ik vind het super tof dat dit topic zoveel reacties heeft!! Ben super blij dat jullie weten wat je wilt later!! ;)
Psycholoog in een ander land. (:  
x
Ik zit nu op het vmbo. RIchting tl. Ik zit in een havo doorstroom klas dus ik heb geen sector. Ik wil doorstromen naar havo-4. Daarna
wil ik een hbo opleiding doen. Biologisch en medisch laborotorium onderzoek. Later wil ik analist worden.
ik wil iets van popzanger worden of gitarist, maar gaat wrscheinlijk niet lukken 😞
k wou een zangeres net als Katy Perry willen zijn, k vind haar supergoed enzo maar het zal me niet lukken denk k dus wil k een advocaat zijn

xxx
Actrice, dat is echt een groot deel van me leven, heb ook al audities mogen doen voor films als spijt. Maar nog niet doorgebroken.. ;(
Weet iemand trouwens een goede site?
En als dat niet lukt wil ik psychologe worden.
rechercheur worden! nu begin ik wel steeds meer te twijfelen, omdat ik frans of engels wil studeren en daarnaast ga zingen.. 
als het allemaal niks wordt dan ga ik de theateropleiding doen om in musicals te kunnen spelen, of lerares worden.
wel uiteenlopende ideeen
Dierenarts worden
@hoeverder. Ga uitproberen!! Maak een lijst van dingen waar van je weet dat je dat absoluut NIET wilt doen en juist wel. Wil je de kant van zorg op of van techniek of juist iets met economie? Kies iets wat bij je sector past, ga langs bij bedrijfjes en vraag of je een dagje mee mag lopen om te proberen. Meestal weet je pas de 2e keer dat je iets doet of je het echt leuk vind. Dit had ik tenminste. Maar met theorie alleen red je het niet.

xx
ik zie geen toekomst
ik weet het nog helemaal niet wat ik wil worden .
erg stom want zit wel in examen jaar en moet mijn toch over tijdje inschijven op volgende school 

oplossing ervoor weet ik niet Help ???
de vaart in ik ben het al aant lere daarvoor vaar nu ook al (met boten van 55 metter en langer) 
Ik wou al sinds ik klein ben iets doen met kinderen en het ziekenhuis. Kinderarts dus. 🙂 maar aangezien ik op de mavo zit en heel misschien naar de havo mag 🙂 kan ik het worden wanneer het niet lukt wil ik graag Politie (te paard) worden :o 
ik wil graag iets doen met sport.
het liefst wil ik het leger in op sport trainer te worden maar iets doen met mensen met een beperking vind ik ook geweldig
Ik wil hoofdagent worden!
en ik schaam me er vanaf nu af aan niet meer voor.

groetjes, namen
Ik wil psycholoog worden.
Dat komt omdat er een tijd was dat ik niemand had om tegen te praten.
En dat was echt verschrikkelijk! Daarom wil ik anderen helpen.
Xxx Nadie
Ik wil het allerliefst gitarist worden, aangezien dat het eerste is waarbij ooit iemand trots op me was.
Dit is wat ik wil worden, mijn leven lang.

Maarja ik heb altijd een plan B, bij mij is dat om farmacie te gaan studeren en baas te worden over apotheken, maar daarnaast ook onderzoek te doen naar bepaalde ziektes en genetica :)

En ja dat zijn 2 totaal verschillende dingen, maar dat is echt het enige wat ik leuk vind...
@anonieme jongen.  Dat is niet droog, het is jou droom:). Hopelijk komt het uit! Maar het komt niet aanwaaien:p.
Suc6.

xx
Het klinkt heel droog, maar ik wil gewoon beroemd worden🆒
Het liefst musical acteur :D
Ik wilde eigenlijk al van kleins af aan "dieren redder worden" Zo zei ik dat altijd. Ik vind dieren als nog super tof! Door een ongeluk kan ik nu helaas niet meer zo veel bij me lievelings dieren ( paarden ) zijn:(. Maar ik had pas stage gelopen bij de kleuters, en dat vond ik helemaal geweldig!!! Het was de 1e keer dus misschien dat het daarom zo leuk was? De vrouw waar ik een dagje mee liep zei dat ze wel een juf in me zag:). Maar ik weet het nog niet. Ik heb nog ff de tijd om na te denken, wel wil ik het liefst hierna Havo gaan doen. Dus dat vakken paket kies ik zo en zo.( zit nu op Mavo ). Wie wilt er nog meer kleuter juf worden en waarom?

xxx
mooi gezegt ! we hebben het allemaal over de toekomst maar wie zegt dat iedereen er in de toekomst nog zal zijn ???? De toekomst is de toekomst we moeten kijken naar alles wat we nu hebben niet naar iets wat we later mss gaan hebben !! Als je er in de toekomst niet meer bent dan is daar ALTIJD een goede reden voor onthoudt dat !!!!!!!
Ik ben 14 jaar en weet niet wat ik met mijn leven wil.

ik heb maar 1 doel in het leven:

Gelukkig worden.
Heey allemaal,
Ik wil heel erg graag zangeres worden.
Maar mijn ouders vinden zangles te duur.
Ik ben te onzeker om mezelf op te geven voor een talentenjacht (Wil je weten waarom? Ga dan naar school & studie - ongelukkig door school, please, help me toch door mijn verhaal te lezen en erop te reageren) wat moet ik doen?

Groetjes,
😃
Ik wil graag psycholoog of kinderarts worden.
Het knikt misschien raar.. maar ik WIL een echte FEE worden!! het aller aller allerliefst!! 
Diep van binnen GELOOF ik erin!! :)
Ik hoop ook dat IK dat wordt!!

Maar als jullie Denken: "Ja ja..", dan mogen jullie dat heuswel denken hoor! ;)
Het belangrijkste is dat dit mijn toekomstplan is!!

xx Nozieva

Reageer