Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)



Toon eerste bericht

170 reacties

uhm... ik word later Geschiedenisdocente en ga zoveel kinderen helpen met problemen net als docenten bij mij deden en daarnaast wil ik een wereldreis maken met een aantal vrienden van mij naar Australië- Nieuw Zeeland- Zuid Afrika - China- Egypte - Engeland- Nederland, Voîla vond ik wel erg mooi om uit te stippelen bij aarddrijkskunde 

😃
Ik word klinisch analist dat houd in dat ik bloed en urine moet onderzoeken voor bepaalde ziektes, 
dus als jij naar de dokter moet en bloed moet afgeven ben ik degene die het onderzoekt voor je en erachter komt wat je nou eigenlijk hebt 🙂
Ik wil heeel erg graag dierenarts worden!! Ik houd hel erg van dieren en wil dit al worden sinds ik een heel klein meisje was 🙂
Ik wil graag psychiater worden 🙂
Dierenarts!
schrijver en bekend youtuber
Ik wil chirurg worden, want ik wil mensen echt graag beter maken. Eerst wil ik een jaar naar engeland om te kijken of ik daar misschien kam gaan studeren.
Politieagent (recherche of agent op straat)
Luchtverkeersleider
of Filmacedemie en dan films bewerken
Webdesigner!
ik wil later graag psychiater worden, ik kan er niet tegen als mensen hulpeloos zijn en hun ei niet kwijt kunnen, (jaahaa ik gebruik een spreekwoord) ik zit nu in klas 2 maar ik weet t dus al heel erg zeker,

groetjes FEL!X

ps: je kunt altijd bij me terecht als er iets is daarvoor ben ik psychiater 😃
hey,
ik volg stage's bij kranten en tijdschriften op de redactie, ik wil later oorlogs-verslaggeefster worden.
dat beroep wil ik doen in Syrië zodra het daar wat rustiger is.
leuk dat je zo'n forum bent gestart!
xx Isa.
Ik wil iets met geschiedenis doen...
politie of leger leek mij ook wel wat..
denk docent geschiedenis 😛
ik wil rechercheur worden bij de politie, ik wil later nie zoo saai achter een bureau zitten maar iets spannends doen!
Tattoo artiest. Tattoos are the best things in my life :3
dj/producer in de Dance industrie 😃
bij radio werken
Ik wilde vroeger een laborant worden, nu wil ik eerde game-ontwerper/pssygoloog/docter worden
ik ben er nog altijd niet uit :' (   
game-ontwerper is cool
Actrice!! Misschien ben ik over een paar jaar te zien in reclames haha, maar moet nog ff kijken of ik dat wel wil.

xx
1 VMBO Kader afmaken
2 MBO Htv politie
3 Brandweeropleiding Manschap A
4 daarna Full time bij de brandweer 
5 na 30 jaar brandweer ga ik wat anders doen maar ik weet nie wat :3 meschien gemeente ?
Ik wilde vroeger een laborant worden, nu wil ik eerde game-ontwerper/pssygoloog/docter worden
ik ben er nog altijd niet uit :' (   
:Dik ben nu met de toneel school bezig en die ga ik afmaken
Ik wil heel graag school maatschappelijk werkster worden! 🙂
Oh okay, mijn maatschappijleer docent vindt van niet of zo o:
3) Rechten studeren is ook iets wat sinds kort behoort tot mijn opties. De wet, regelementen, ik vind het interessant. Waarom dit optie nummer 3 is, is omdat ik daar met een HAVO - diploma niet zo makkelijk terecht kan komen. Dan zou ik naar universiteit moeten en dat moet weer via een omweg. Tenzij ik VWO zou gaan doen maar dat zit er voor mij niet in.

Rechten kun je ook gewoon studeren op HBO niveau (dus na de HAVO). Op WO (universitair) heet dit rechtsgeleerdheid.
Ik wordt programear 😛 lkkr achter de computer games/programma's schrijven XD

Reageer