Wat voor niveau school doen jullie?

  • 4 January 2018
  • 93 reacties
  • 2033 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Vwo
Gymnasium tto 3
Hoi !

Nou eh , ik woon in België en daar zit het ietwat anders in mekaar , het schoolsysteem 🙂
Ik zit alleszins in het 3de Latijn , wat geloof ik in Nederland ongeveer gelijk staat aan gymnasium ( hier alleszins de hoogste richting)

Groetjes , Lot
beetje laat, maar ik doe gymnasium
Ik doe regulier VWO met Chinees en Latijn erbij, dus je kunt het eigenlijk wel gymnasium noemen.
Reputatie 2
Badge +3

hey hey,

ik ben nu 17 en doe onderwijsassistent . ik zit nu in de tweede maar doe dit half jaar over door me depressie en gesprekken en gedoe.

(naam en plaats van opleiding verwijderd door de Kindertelefoon ivm anonimiteit )

Chinees is heel lastig, in een ander topic van me kon je lezen dat dat ook niet mijn beste vak is 😃 en ja, ik krijg er Grieks bij
Veel suc6 alvast! Zorg dat je de basis goed meekrijgt (wat ik dus niet had en daarom struggle) die is erg belangrijk!?
Gymnasium here 🙂
Reputatie 7
Badge +19

3 gymnasium tto

Ik zit nu 5Havo (examenlife ?) en ga volgend jaar een mbo niveau 4 doen
Reputatie 3
Badge +1

2 atheneum!

ik doe ook atheneum!
@Secretlife nice!
Hey, het is lang geleden maar hier ben ik dan weer!

@ Aliciaatje, Dat doe je goed.
@Mr.S, cool!
@milka, Nice Milka! Ik hou van milka chocola xD dit heeft echt een toegevoegde waarde aan t topic he lol
@ikbenikben new acc, Ik heb respect voor je, iemand uitlachen slaat nergens op! Iedereen heeft zijn eigen waarden.
@sodontcare, leuk, welk leerjaar?
@Lynn02, Ja, gymnasium is lastig, maar je bent goed bezig.

vmbo-t
@ikbenikben new acc, het is normaal hoor en ik snap niet waarom mensen je daarom uitlachen, als ik handig genoeg was geweest had ik ook bouwvak(s)ter geworden. gewoon lekker doen wat jij leuk vind en iedereen die lacht hebben geen hersens in hun hoofd
Jij snapt het!
Badge

2 Gymnasium

Badge

Gymnasium 2

Badge

Gymnasium 3

Badge

Ik vroeg me af, wat de meeste mensen nou voor niveau school doen. Ik doe zelf athneum. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

Ik doe kader

Ik doe Havo momenteel

-StoryTeller

Reputatie 2
Badge +4

ik zit nu in 2 havo, vorig jaar in schakelklas havo/vwo had naar het vwo gekund vorig jaar maar dan had ik het zeer waarschijnlijk toch niet gehaald of misschien wel was ik dan wel beter geweest dan nu op de havo

Havo
Ik zit in HAVO 4, heb 3 jaar gymnasium gedaan!
Hoi!

Ik heb gymnasium gedaan maar zit nu op VWO!

Gr. Aza
Gymnasium 2!

Reageer