Vraag

wat moet ik zeggen

  • 19 May 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag begon best oké science daarna Frans van een invaller weet niet waarom me docent er niet was toen het ik mentorles en ik zit al een tijdje met moet ik zelfmoord plegen want ik zorg toch voor problemen en ik heb toch geheim voor iedereen dat ik bi ben en hoe het thuis gaat ik wil gewoon zeggen dat ik bi ben maar ik ben bang dat ze me niet meer zullen accepteren maar ik had een afspraak bij me begeleider dus ik ging er hen maar daarna had ik nog mentorles maar ik wauw echt zelfmoord plegen op dat moment dus het leek me niet verstandig om dan naar de les te gaan en aan begin van de volgende les gaf één van me mentoren want is diegene vak en we zaten in het zelfde lokaal dus van me mentor mochten we even naar de wc ofzo toen kwam sommige naar de wc en toen heb ik iemand gewoon gevochten omdat ik zo boos was diegene vocht niet terug maar toen kwam me mentor en toen rende ik naar de wc ik moet huilen want ik was ook een beetje geschrokken toen kwam me mentor en zei dat ik even naar me begeleider mocht maar ik had geen zin om er over te praten dus toen iedereen weg was ben ik naar me kluisje gegaan een geodriehoek pakken en proberen me zelf er mee te snijden paar meiden kwamen van bovenbouw kwamen toevallig tegen en vroeg of het ging ik zei ja en ging naar een andere wc zij waren me gevolg en uiteindelijk hebben me gestoost en me geodriehoek even genomen ik vond het goed en daarna naar hun mentor gebracht en hun mentor heeft mijn mentoren vertelt daarna was het pauze en dan had ik muziek het kun beter want ik was nog steeds een beetje boos en toen had ik iemand anders geslagen die werd boos en in de pauze had ik gehoord van iemand anders dat diegene met wie ik vocht pijn had maar het lijkt mij verstandig om maandag met me mentoren te praten hier over wou het eigenlijk al morgen doen maar dan zijn ze er niet me mentoren weten niet dan ik bi ben maar me vraag is moet ik alleen zeggen dat ik zelfmoord wil plegen of moet ik ook zeggen waarom ik zelfmoord wil plegen want ik denk wel eigenlijk dat ik beter is als ik ook zeg waarom 


3 reacties

Badge

heeyy,

Wat heftig voor je,

Ik zou sowieso met je mentor het erover hebben dat je zelfmoord wil plegen (NIET DOEN!!!) Ik denk dat ze automatisch gaat vragen waarom en dat zou ik ook zeker zeggen. Als je misschien bang bent om het te zeggen kan je een brief of mailtje sturen.

En over dat je bi bent ik zou me er niet te veel zorgen over maken. En aan je ouders vertellen als jij dat wilt en wanneer jij daar klaar voor bent. (Als je het gaat zeggen zou ik het wel eerst tegen je ouders zeggen en dan pas op school of hobby ofzo, want dan kan je misschien ook advies vragen aan je ouders want daar dienen ze voor)

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Gekehenkie,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Weet dat je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur kunt bellen (0800-0432) of met ons kan chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Hartelijke groetjes, 

Hanne | De Kindertelefoon

Badge +1

Zoek hulp en vertel het hele verhaal hierbij! Het is nogal raar om zomaar met mensen te vechten en jezelf te snijden op school met een geodriehoek...

Reageer