•Wat is jouw talent?•TEST•

• 11 maart 2015
  • 30 reacties
  • 1088 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heej!

Leuk dat je (weer) naar mijn topic kijkt! Heb je nog niet bij de andere topics gekeken? Dan raad ik jou dit zeker aan! Er zijn veel testjes over Bijvoorbeeld : •Beroepskeuze Test• •Whatsapp• •Geld/Werk•...

Vandaag hebben we het over 'Wat is jouw talent!' Beantwoord deze 10 vragen en ik geef je het advies wat bij je antwoorden past! Veel Plezier!

•Test•

Vraag 1!= Als ik vrij ben dan ga ik het liefst...

A Lekker lezen!
B Knusselen of tekenen!
C Buitenspelen met mijn vrienden!

Vraag 2!= Je ouders vragen op welke sport je graagt wilt? Wat zeg jij?

A Schaken of Dammen... Daar ben ik goed in!
B Zijn zingen en acteren ook Sporten?
C Pfff... Teveel op op te noemen! Dansen.. Tennis... Volleybal... Zwemmen... Hockey... Voetbal...?

Vraag 3!= Wat doe jij het liefst op vakantie?

A Wielrennen en hardlopen!
B Maakt mij niet uit... zolang ik maar een puzzelboekje heb! 
C Ik ben tevinden bij de theaterclub op de camping! I Love Theater!

Vraag 4!= Oh nee! Er breekt brand uit op school! Hoe pak jij het aan?

A Ik ren zo snel mogelijk weg!
B Ik bedenk een nieuwe route door school om zo snel mogelijk veilig buiten te staan.
C Ik pak snel een touw, roep iedereen bij elkaar en we klimmen uit het raam!

Vraag 5!= JIJ mag van de leraar een dag lang beslissen wat jullie gaan doen! Wat gaat het worden?

A Ik stippel de beste speurtocht ooit uit. Wink
B Dat wordt een sportdag natuurlijk!
C We bedenken met de hele groep een nieuwe musical!

Vraag 6!= Het is Valentijnsdag! Wat heb jij voor je lover bedacht?

A We gaan wandklimmen!
B Ik knutsel een super leuke kaart in elkaar.
C Ik koop iets wat ze nodig heeft.

Vraag 7!= In welk vak ben jij het best?

A Rekenen.
B Handvaardigheid.
C Gym.

Vraag 8!= Vanavond is je sportavond, maar je hebt ook ontzettend veel huiswerk. Hoe los je dit op?

A Ik zeg het sporten af en zorg dat ik veel tijd kan besteden aan mijn huiswerk.
B Laat dat huiswerk maar een keer zitten, lichamelijke inspanning is ook belangrijk!
C Ik ga de twee slim combineren. In de auto mijn huiswerk maken kan toch wel?

Vraag 9!= Wat voor agenda heb jij? (Als je die hebt!)

A Eentje van papier die lekker vol is gekliederd!
B Ik heb een digitale agenda op mijn mobiel, super handig.
C Een agenda met mijn favoriete sporter op de voorkant.

Vraag 10!= Wat doe jij in je tussenuur? (Yesss laatste vraag :D)

A In ieder geval niet op mijn billen blijven zitten!
B Ik speel het liefst speleltjes op mijn telefoon.
C Ik ga lekker kletsen met vriend(inn)en!

Dit was hem dan alweer!
Bedankt voor het maken en kijk bij mijn andere topic's!
BInnen 24 uur heb jij je advies! Bedankt!!

Greetzz

30 reacties

Heee
1. C
2. C
3. A
4. B
5. B
6. C
7. A.
8. C
9. A en c ik heb wel een agenda maar ik gebruik hem niet zoveel meer
10. C
Heej!

Ik ga gelijk voor je kijken! Over enkele minuten weet je je uitslag!
@.WanneBeLoved.  

Een echte sportieveling!
Jij bent ontzettend actief  en hebt veel energie. Je houdt van bewegen! Niet gek dus dat je sporten zo leuk vindt. Is gym toevallig ook je lievelingsvak op school? Dit betekent natuurlijk niet dat je in andere dingen niet goed bent. Naast het sporten heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt? Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in
1) A
2) C
3) C
4) B
5) B
6) B
7) A
😎 C
9) A
10) C
@Bepositive ik zag pas nu je berichtje! Ik meot nu naar de training maar ik beloof het vanavond na te kijken!

Greetzzz

Verstuurd vanaf mijn telefoon
Veel plezier bij training/Hopelijk was het leuk! Doe maar rustig aan hoor. Vind het super leuk dat je zulke topics maakt. 🙂
@Bepositive ik heb het even voor je nagekeken! Hier komt de uitslag!

Uitslag = 

Creabea dat ben jij!
Handvaardigheid, dingen in elkaar knutselen, schrijven, jij kunt het allemaal! Is er een probleem? Jij lost het op een creatieve manier op. Niet voor niets dus dat ze jou een creabea noemen! Ook sta jij graag in de spotlights en vind je het super leuk om mee te doen aan een musical of karaokewedstrijd. Naast dat jij ontzettend creatief bent, heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt? Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in!

Fijn dat je de topic's zo leuk vind!! 
Er komt denk ik morgen nog eentje online. Had het vandaag te druk :(
Waarover zou jij graag een test willen maken?

Greetzz
1) A
2) C
3) C
4) B
5) A
6) C
7) A
😎 C
9) A
10) B
1. B
2. B
3. B
4. B
5. C
6. C
7. B &c
8. A
9. A
10. B
Vraag 1!= Als ik vrij ben dan ga ik het liefst...

A Lekker lezen! deze
B Knusselen of tekenen!
C Buitenspelen met mijn vrienden!

Vraag 2!= Je ouders vragen op welke sport je graagt wilt? Wat zeg jij?

A Schaken of Dammen... Daar ben ik goed in!
B Zijn zingen en acteren ook Sporten?
C Pfff... Teveel op op te noemen! Dansen.. Tennis... Volleybal... Zwemmen... Hockey... Voetbal...? deze

Vraag 3!= Wat doe jij het liefst op vakantie?

A Wielrennen en hardlopen!
B Maakt mij niet uit... zolang ik maar een puzzelboekje heb!  deze
C Ik ben tevinden bij de theaterclub op de camping! I Love Theater!

Vraag 4!= Oh nee! Er breekt brand uit op school! Hoe pak jij het aan?

A Ik ren zo snel mogelijk weg!
B Ik bedenk een nieuwe route door school om zo snel mogelijk veilig buiten te staan.
C Ik pak snel een touw, roep iedereen bij elkaar en we klimmen uit het raam! deze

Vraag 5!= JIJ mag van de leraar een dag lang beslissen wat jullie gaan doen! Wat gaat het worden?

A Ik stippel de beste speurtocht ooit uit. Wink deze
B Dat wordt een sportdag natuurlijk!
C We bedenken met de hele groep een nieuwe musical!

Vraag 6!= Het is Valentijnsdag! Wat heb jij voor je lover bedacht?

A We gaan wandklimmen! deze
B Ik knutsel een super leuke kaart in elkaar.
C Ik koop iets wat ze nodig heeft.

Vraag 7!= In welk vak ben jij het best?

A Rekenen. deze
B Handvaardigheid.
C Gym.

Vraag 8!= Vanavond is je sportavond, maar je hebt ook ontzettend veel huiswerk. Hoe los je dit op?

A Ik zeg het sporten af en zorg dat ik veel tijd kan besteden aan mijn huiswerk.
B Laat dat huiswerk maar een keer zitten, lichamelijke inspanning is ook belangrijk!
C Ik ga de twee slim combineren. In de auto mijn huiswerk maken kan toch wel? deze

Vraag 9!= Wat voor agenda heb jij? (Als je die hebt!)

A Eentje van papier die lekker vol is gekliederd! deze
B Ik heb een digitale agenda op mijn mobiel, super handig.
C Een agenda met mijn favoriete sporter op de voorkant.

Vraag 10!= Wat doe jij in je tussenuur? (Yesss laatste vraag :D)

A In ieder geval niet op mijn billen blijven zitten!
B Ik speel het liefst speleltjes op mijn telefoon.
C Ik ga lekker kletsen met vriend(inn)en! deze
24 uur zijn voorbij en ik heb geen antwoord😕
1. A
2. C
3. B
4. B
5. A
6. C
7. A
8. A
9. A
10. C
Sorry mensen voor late reactie's! Lees mijn nieuwste topic waarom!
1. C
2. C
3.  A
4. B
5. A
6. A
7. C
8. C
9. B
10.C
Ik ga ze nu voor jullie nakijken!!

Greetzz
@chocolaatje 

Hier is je uitslag = 

Meer een denker… 
Jij bent vooral goed in dingen waarbij je je hoofd moet gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan het oplossen van rekensommen, denkspelletjes en het lezen van boeken. Laat je hersenen maar kraken! Je denkt over alles twee keer na. Misschien dat je daarom ook zo goed bent in het oplossen van problemen!? Naast dat jij voor ieder probleem een oplossing klaar hebt, heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt?  Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in.
@Hipstabram 

Je uitslag = 

Meer een denker… 
Jij bent vooral goed in dingen waarbij je je hoofd moet gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan het oplossen van rekensommen, denkspelletjes en het lezen van boeken. Laat je hersenen maar kraken! Je denkt over alles twee keer na. Misschien dat je daarom ook zo goed bent in het oplossen van problemen!? Naast dat jij voor ieder probleem een oplossing klaar hebt, heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt?  Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in.
@Schatje = 

Meer een denker…

Idk waarom jullie antwoorden zo op elkaar lijken!:D
@Anoniem_13 =

Meer een denker… 
@000anoniempje000 = 

Een echte sportieveling!
Jij bent ontzettend actief  en hebt veel energie. Je houdt van bewegen! Niet gek dus dat je sporten zo leuk vindt. Is gym toevallig ook je lievelingsvak op school? Dit betekent natuurlijk niet dat je in andere dingen niet goed bent. Naast het sporten heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt? Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in.
1. A
2. B 
3. B
4. A
5. C
6. C
7. C
8. B
9. A
10. B
Heey! 

Ik ga hem nu voor je nakijken!

Greetz
@Hetjustitsme je bent .. meer een denker… 
Jij bent vooral goed in dingen waarbij je je hoofd moet gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan het oplossen van rekensommen, denkspelletjes en het lezen van boeken. Laat je hersenen maar kraken! Je denkt over alles twee keer na. Misschien dat je daarom ook zo goed bent in het oplossen van problemen!? Naast dat jij voor ieder probleem een oplossing klaar hebt, heb jij vast nog veel meer talenten. Heb je die al ontdekt?
Let op! Het is vooral belangrijk dat je doet wat je leuk vindt. Dan word je er vanzelf beter in

Eyy Vertrouw niet 100 % op deze test! Je kunt namelijk maar op 4 resultaten komen!

Alsjeblieft!

Greetzz
Vraag 1!=B

Vraag 2!=C

Vraag 3!=A

Vraag 4!=C

Vraag 5!=C

Vraag 6!=B

Vraag 7!=B

Vraag 8!=B

Vraag 9!=A

Vraag 10!=B