Vraag

wat gebeurt er met mijn leven!!!

  • 23 March 2021
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben 14 en ben een meisje ik heb gescheiden ouders en ik had broertjes maar nu ben ik enigskind mijn vader heeft iemand gevonden in Turkije hij si al in 1 maand 3 weken weg dus hij heeft me alleen 1 week gezien ik word bezorgd want eerst ging die omdat hij zijn tanden wou laten maken maar deed die dus uiteindelijk niet want hij had dus een ander reden hij loog tegen me en de meisje die hij heeft ontmoet heeft veel problemen op zich zoals zijn ex die haar staat en zijn vader die te streng overbodig islamitisch is en ze kan dus volgens mijn vader niet eens alleen naar buiten mijn vader heeft me in 2 dagen toen die in Turkije was allemaal leugens vertel ik geloof hem niet meer hij begon ook boos te worden voor geen enige reden een voorbeeld. Ik vroeg heo die meisje naar hem was genomen omdat ze niet alleen naar buiten kon en hij zei waarom ik hem bispioneerde maar ik ben gewoon benieuwd en wil kijken of er zich niks afspeelt maarja doordit soort bullshit loop ika chter op school en soms kom ik niet online maar als je even naar mijn topics gaat zie ook veel andere problemen door zulke dingen lukt het me niet om huiswerk te maken en ze op tijd te inleveren ze zeggen dat ik er best meot doen maar ik doe letterlijk mijn uiterste best ik kan nergens met niemand over mijn problemen praten dus met al die dingen sta ik op en probeer ik ingewikkelde wiskunde problemen op te lossen terwijl ik mijn leven niet eens op orde heb ik doe vwo3 en wil jet naar havo4 gaan HELP!!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Hohoihoihoihoihoi ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groet,

Esther van De Kindertelefoon

Hey!

Vervelend om te horen dat je zo in de knel zit. Zoek iemand waarmee je kan praten, dit kunnen je ouders zijn, een mentor, een vertrouwenspersoon, een huisarts of een therapist. Je kunt ook altijd de Kindertelefoon tussen 11-21 uur bereiken als je ergens over wilt praten. Hou je sterk, blijf je best doen voor school en het zal snel goed komen.

Fijne dag nog!

Hallo !!

Hoe denkt jou moeder hierover ? En is jou moeder ook in staat om je te helpen? 
Als je er niet graag over praat met je moeder, kun je ALTIJD naar mentor gaan op school. Jou mentor kan in contact komen met je ouders, en eventueel een bescherming als dat nodig zou zijn. 
De eerste stap om jezelf hierin te helpen is: Ga met je mentor praten en of een vertrouwenspersoon op school. 
Als laatste wil ik je iets zeggen: Wat je ook doet, blijf doorgaan met school en motiveer je door tegen jezelf te zeggen dat het allemaal goed komt! En het gaat ook zeker goed komen. 
 

Als je nog vragen hebt kun je altijd hieronder reageren! 
 

Groetjezzz,

Smabulok

Badge

Hoi! Ik zal eventueel de politie bellen of iets dergelijke zoals kinder bescherming (niet onaardig bedoeld)

Reageer