Beantwoord

vriendin met problemen ( vrienden)

  • 15 January 2020
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ,

ik heb een vriendin en weet echt niet wat ik moet doen ( we zijn gewoon vrienden he ) ( ik ben ook een meisje) 

maar ik train ook met haar en zit met haar op internaat enzo maar oke

ze heeft een paar huilbuien gehad deze dagen en weet echt niet wat te doen , een andere vriendin heeft dat ook door en we zijn op onderzoek gegaan

we vinden dit echt erg , hoe kunnen we het haar zeggen ? Het is echt erg 

maar ze is ook een persoon waar je moeilijk mee kan praten dus zou echt niet weten wat we moeten doen

weet iemand het ?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2020, 22:21

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi,

Emoties kunnen soms heel moeilijk zijn. Helemaal op jou leeftijd beginnen er soms hormonen te spelen waardoor het een beetje emotioneel instabiel kan zijn, dit hoeft niet perse een reden te hebben. 

Natuurlijk kan de verdriet van jou vriendin ook een goede reden hebben, het beste is om hier gewoon met haar over te praten. Jullie zijn nog niet op die leeftijd maar je zou eventueel aan haar kunnen vragen “ Wij zien dat je de laatste tijd een beetje verdrietig ben, is er toevallig iets?”, ookal is ze soms moeilijk om mee te praten. 

Als je op school of een internaat zit, zijn er mensen om kinderen te begeleiden, deze mensen zijn opgeleid om zulke problemen te verhelpen, en die weten hoe ze er mee om moeten gaan. 

 

Succes :D

Reageer