Vraag

vriendin liegt heel de tijd

  • 19 March 2018
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Ik heb dus vriendin die denk ik niet eens een vriendin is want ze liegt heel de tijd over dat ze bijvoorbeeld altijd zegt dat ze een meisje haat maar dat ze dan vervolgens met haar gaat afspreken en dat ze samen foto’s gaan maken en op insta plaatsen met dr onder i love you enz en ik denk dat ze dat ook met mij doet dus dat ze bij mij heel lief doet en dat ze dan tegen andere zegt dat ze mij haat ofzo ik weet eigenlijk wel zeker dat ze dat doet ik denk ook dat ze me gebruikt want ja ik wil niet zeggen dat ik populiar ben of wil zijn maar sommige zeggen dat ik populair ben en ik vind zelf niet dat ik populair ben maarja en dat ze dan zogenaamd bevriend met mij word en dat zij dan ook populiar is ?

3 reacties

Hey,
Dat klinkt niet echt als een vriendin. Heb je dit al ooit tegen haar gezegd?
Als ze dit blijft doen, kun je je afvragen tot op welke hoogte ze eigenlijk nog wel een vriendin is, want echte vriendinnen doen dit niet zo bij elkaar. Zeg eerst eerlijk tegen haar dat js het zo niet leuk vindt en dat je wilt dat ze er mee ophoudt.
Jonah
Ik ben het met jonahhf eens en anders ga je gewoon niet meer met haar om tot ze weer normaal kan doen en als ze haar excuses maakt
Hoi,

Zulke gedachten zijn heel normaal.
Ik heb soms ook wel dat ik bij sommige vrienden denk "Gebruikt die mij?" etc.
Maar om niet teveel off topic te gaan ja veel mensen kunnen zich over het algemeen in dit herkennen.

Dat ze tegen jou zegt dat ze een ander meisje haat en dan foto's op Instagram gaat plaatsen met daar onder "Ily" etc is erg wispelturig. Ik geloof bijna niks van socialmedia omdat het voor mijn mening vooral "fake news" is.

Het is naar dat je denkt dat ze jou gebruikt etc
Het beste is om er over te gaan praten met haar denk ik.
Confronteer haar met je feiten maar laat haar haar deel ook vertellen want je zou het maar net mis hebben,
Eerlijkheid is belangrijk in een relatie en ook in vriendschappen dus als je wilt dat dit goed komt en dat alles duidelijk is en je je hier niet meer zorgen om hoeft te maken zou ik het gewoon met haar bespreken.

- (Als het blijkt dat je gelijk had: Erg jammer maar tenminste weet je het nu en hoef je je er niet meer druk om te maken veel plezier met je echte vrienden!)

Groetjes van Maii.:D

Reageer