Vraag

Vragenlijst over veel dingen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?

2: Klas?

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant)

5: heb je spijt van je school/niveau keuze?

6: Ben je goed in spelling?

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)

4: Zou je later de politiek in willen?

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?

Random vragen

1: Hou je van fietsen?

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet?

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?

4: Hoe maak je nieuwe vrienden

5: Vertrouw je mensen snel?

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke?

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?

9: favoriete feestdag?

 

dat waren de vraagjes, joejoe


40 reacties

Badge +2

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? 3

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste groep 8 slechtse men kleuterjuf

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) brugklas denk, ze lopen soms nog best in de weg of als je de trap oploopt stoot je misschien je hoofd tegen hun ernorme tas

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? niet spijt daarvan maar wel in een plusvak

6: Ben je goed in spelling? denk het wel

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? geen idee

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) soms ligt er nog een oplader in het stopcontact dus die haal ik er meestal wel uit

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) geen idee

4: Zou je later de politiek in willen? nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? geen idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? nee

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja het is gwn handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee later ga ik ook niet op een scooter weg

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? via andere vrienden of vragen of ik naast ze mag zitten

5: Vertrouw je mensen snel? gwn

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 2 A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? nederland is prima alleen het weer niet en dan in spanje ofso

9: favoriete feestdag? kerst denk

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? -17

2: Klas? - Mbo niv 4, leerjaar 2

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? - werd gepest omdat ze mij ‘dik’ vonden (was zelfde gewicht als iedereen alleen heb ik een rondere hoofd wat mij dikker uit liet zien). Heb veel nare opmerkingen gehad en praat er Nogsteeds niet over aangezien ik er overduidelijk nog mee zit.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) - voor mij was de 2e jaar persoonlijk het moeilijkst omdat ik was gezakt van niveau en ik terug probeerde te komen (van havo naar mavo). De 3e en 4e had ik de hoop op gegeven en vond ik het makkelijk omdat ik een niveau lager deed dan ik normaal aan kan. 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? - ja

6: Ben je goed in spelling? -ben niet de beste, en niet de slechtste 

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? - weet ik niet 😬, zou me er meer in moeten verdiepen eigenlijk

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) - heb er niet echt een mening over. It’s sucks obviously en ik probeer minder lang te douchen en electriciteit niet onnodig aan te doen. 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) - heb t ooit gehad op school maar is me niet bijgebleven

4: Zou je later de politiek in willen? - nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? - wrs over vluchtelingen, betere opvang plekken regelen

Random vragen

1: Hou je van fietsen? - neh, ben lui

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? -zeker, ben er ook mee bezig alleen nu gestopt omdat ik er problemen mee had 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?- nee, omdat je ook gewoon voor je auto rijbewijs kan gaan en daarmee mag je ook een scooter rijden dus 2 vliegen in 1 klap

4: Hoe maak je nieuwe vrienden - vraag ik me ook af, normaal stappen mensen af naar mij🤣. Ik denk gewoon op mensen afstappen? 

5: Vertrouw je mensen snel? -ja, maar ik ken mijn grenzen 

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? - ik hou niet snel van mensen. Als iemand mij pijn doet dan doei, hecht me er niet veel aan TENZIJ het familie is.

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? -alleen A

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? -Weet niet veel over het politiek maar ik vind t wel ok. Gaat laatste tijd wel de verkeerde kant op. Ik zou wel naar het buitenland willen gaan en bijv in Canada of new Zeeland wonen

9: favoriete feestdag? -Suikerfeest en slachtfeest! En nieuwjaar ondanks ik er niet perse aan mee doe

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 2
Badge +1

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? 4e

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? ik ben een autist, en dat begreep school niet dus eigenlijk was alles vrij k u t

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 2e, altijd vervelende kinderen en het jaar is ook gewoon vervelend

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? soms wel ja

6: Ben je goed in spelling? Als ik mij concentreer wel ja

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? geen flauw idee, waarschijnlijk wel ergens links

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik recycle veel dingen enzo

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Ja

4: Zou je later de politiek in willen? MIsschien wel

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? ik zou in iedergeval het onderwijs en jeugdzorg beter maken, betere regels.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? nee

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? nee, veels te druk

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? heel misschien

4: Hoe maak je nieuwe vrienden. haha niet

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? alleen A, ik kom uit een plaatsje naast de zee, dus ik hoefde niet meerdere diploma's te halen,

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Nederland is een goed land, mensen hebben voldoende rechten en zijn hier veilig. Maar toch zou ik liever naar Schotland verhuizen

9: favoriete feestdag? Chanoeka en Kerst

Reputatie 1
Badge

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? over een paar dagen bijna 14

2: Klas? 2 vwo+

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste=gewoon vrienden zien, slechtste=cijfers

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) alle klassen vanaf klas 2 want toen ik brugpieper was werden we vaak geplaagd. Nu niet meer :)

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? nee

6: Ben je goed in spelling? ja

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? geen flauw idee

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ik hou van het klimaat en ik doe er zo veel mogelijk aan om het beter te maken

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) geen flauw idee (opzoeken zo..)

4: Zou je later de politiek in willen? ja, ik wil rechter worden

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? geen flauw idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? nee

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? nee, door het klimaat

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, zie hierboven^^

4: Hoe maak je nieuwe vrienden?  weet ik niet, het komt vanzelf

5: Vertrouw je mensen snel? nee duh

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? nee geen diplomas

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? overal maar niet meer in huis

9: favoriete feestdag? geen

Reputatie 7
Badge +7

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 16 jaartjes alweer 

2: Klas? 5 atheneum 

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Schooltuinen beste en gepest worden slechtste 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 3e jaars want die denken dat ze stoer zijn

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? soms

6: Ben je goed in spelling? Niet echt

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?  weet niet welke partij, maar wel linkse denk ik 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik was altijd al met het klimaat bezig dus heb niet mn gedrag aangepast maar ik vind het niet zo best natuurlijk 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ongeveer ja

4: Zou je later de politiek in willen? Nope

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Ik heb geen energie om hier nu echt over na te denken sorry 

Random vragen

1: Hou je van fietsen? alleen als er geen wind of regen is 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja dat geeft me vrijheid 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee zonde van mn geld

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gwn praten 

5: Vertrouw je mensen snel? ja best wel

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?  Ja 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 2, a en b

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind het verschrikkelijk hier, maakt me niet uit waar maar ik wil gewoon weg uit Nederland. Australië lijkt me wel cool. 

9: favoriete feestdag? Idk

 

dat waren de vraagjes, joejoe bedankt voor het maken van deze vragenlijst 

 

Reputatie 2
Badge +1

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 13 word bijna 14 in oktober

2: Klas? Zit in de 2de klas

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?  De beste herinnering is denk ik dat ik met vriendjes verstoppertje ging spelen eno we hadden best wel veel lol en de slechtse is dat toen ik een vechtpartij had met een oudere jongen was toen 9 en hij was 11 ik won wel gek geneog maar dat is allang opgelost

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) ik weet  iet zd zijn gwn allemaal poep

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Niet perse

6: Ben je goed in spelling? Niet helemaal maar wel een beetje

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? PVV voor geert wilders dus want dit land is gwn te vol

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik vind korter douchen echt jammer want ik geniet altijd onder de dough maar ja het meot maar

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)wist het wel eerst maar ben het complet vergeten ga het zo opzoemen dus

4: Zou je later de politiek in willen? Neh

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?  Idk

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Beetje

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja want mij lijkt het leuk om aoto te rijden

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Niet perse geen idee

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gaat een beetje vanzdlf gwn aardig proberen te zijn i guess

5: Vertrouw je mensen snel? Ligt eraan denk ik

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ik denk het niet

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Alleen abc

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Persoonliyk zou ik het liefste in noorwegen wilen wonen want daar is het echt heel mooi

9: favoriete feestdag? Minn verjaardag

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?  17

2: Klas? Vmbo kader 4

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?

Slechts herinnering gepest worden

Besten verdwaal raken tijdens kamp bij spook tocht

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) elk jaar omdat ik word gepeste

5: heb je spijt van je school/niveau keuze?

Ja en nee 

6: Ben je goed in spelling? NEE

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Geen idee 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)nee 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) beetje 

4: Zou je later de politiek in willen? Nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Geen idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Nee

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja zo kan ik overal heen waneer ik zelf  wil 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee ga gelijk op voor auto

4: Hoe maak je nieuwe vrienden niet

5: Vertrouw je mensen snel? Nee vertrouw niemand

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? ...

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke?

ABC en rededezwemen

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Vind nederlaag wel oké maar haat het dat ik Limburgs accent heb omdat ik in Limburg woon woon liever in noorden van Nederland vind het daar veel gezelliger 

9: favoriete feestdag?

Geen  haat feestjes

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 3
Badge +1

Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? 2e

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Slechtse al het gepest beste dat ik mediator werd

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) geen idee zit pas in de 2e

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? Gemiddeld

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Sp ik vind dat alles in de maatschappij een stuk socialer mag worden

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik vind de klimaat crisis niet goed en wat ik doe is lampen aan alleen als het moet

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) soms struggle ik ermee maar ik heb er een foefje voor ik denk dan met welk hand schrijf ik dan weet ik oja dat is rechts en de andere kant is dan automatisch links

4: Zou je later de politiek in willen? Nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Iets de richting meer respect voor vrouwen en hun menstruatie

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Soms

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja wel handig om langere afstanden te kunnen reizen

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee lijkt me niks

4: Hoe maak je nieuwe vrienden geen idee ben er zelf niet bepaald goed in

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en b

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Nl is oke ik denk omdat ik hier toch al woon ik hier ook zou blijven wonen

9: favoriete feestdag? Carnaval/kerst

Reputatie 5
Badge +1

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 12 jaar

2: Klas? 1en

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? had hele goede vriendinnen, maar eentje heeft me gedumpt.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 3e en 4e, want ik word de heletijd aangesproken door jongens uit 3e of 4e.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? nee het gaat super goed!

6: Ben je goed in spelling? ja

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? christen unie, want ik ben christelijk. 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)

ik vind het super erg en ik heb mijn gedrag aangepast, zoals korter douchen, op de fiets gaan enz.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) links en rechts wel, maar wat dat andere is? Geen idee.

4: Zou je later de politiek in willen? nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? geen walvissen meer jagen. Als walvissen natuurlijk sterven nemen ze heel veel co² mee naar de bodem en het verdwijnt.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? ja!

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja, kunnen autorijden is wel handig. Maar natuurlijk altijd proberen of het ook fietsend kan!

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, het is onnodig en vervuilend.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gewoon aardig doen en voor iedereen klaar staan.

5: Vertrouw je mensen snel? nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? ja, maar ze heeft mij gedumpt...

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? a en b en ik zit op wedstrijd zwemmen

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? mwa, zweden

9: favoriete feestdag?​​​​Nieuwjaar De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 13,5

2: Klas? 2 vwo

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste, had veel vrije tijd. slechtse, weinig /  geen vrienden 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 2, 3, 4, 5 en 6, gewoon die doen gewoon stom naar je, die bruggers doen je helemaal niks en dat vind ik juist goed

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? ik zou liever naar havo gaan maarja wat maakt het uit?

6: Ben je goed in spelling? ja

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? geen idee

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik probeer vaak lampen uit te doen of dingen uit stopcontacten te halen 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) -

4: Zou je later de politiek in willen? new

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? GEEN telefoonverbod op scholen vanaf 2024!!

Random vragen

1: Hou je van fietsen? ja

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja tuurlijk,  is toch handig 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, hoeft niet als je 2 jaar later al een autorijbewijs hebt

4: Hoe maak je nieuwe vrienden niet

5: Vertrouw je mensen snel? nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A, B (c had ik geen zin in)

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?  Leuk! Dus ik blijf in Nederland 

9: favoriete feestdag? Kerst!!

groetjes, o@Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +12

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 13, over iets meer dan 1 maand 14

2: Klas? de 2e mavo/havo

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? slechtste: dat ik gepest werd. beste: dat we in groep 6 en 7 schooltuinen hadden.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Tot nu toe zit ik in de 2e en ik vind het prima, ik let daar niet zoveel op.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? nee hoor, het is alleen nogal vaag allemaal, want ik kan alle niveaus wel behalen, maar mijn belastbaarheid zit soms nogal in de weg.

6: Ben je goed in spelling? Ja. Soms iets TE goed.

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Geen idee.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Gedoe, het is heel vervelend allemaal, ik gooi alles netjes in de prullenbak, ik geef kleren door aan anderen, of maak er iets nieuws van en inderdaad 5 min. douchen en dan nog max. 2 min. extra.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ik weet het verschil tussen links en rechts, maar ik heb uberhaupt geen idee wat progessief of conservatief is.

4: Zou je later de politiek in willen? Ik denk dat ik er heel goed in zou zijn, vooral in het debat, maar nee.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Ik zou werkelijk geen idee hebben.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja hoor!

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Het is handig om jezelf te kunnen vervoeren als je dat nodig hebt.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, dat is nou ook weer niet nodig.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gewoon op mensen afstappen en gaan kletsen.

5: Vertrouw je mensen snel? Ja, soms iets te snel, ik kan nogal overwelmend zijn.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee.

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 3 A, B en C

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Een mooi land, hangt ervanaf van of de economie goed is, de zorg, de belastingen, de wetten, geen onderdrukking etc. Dus tot nu toe gwn Nederland.

9: favoriete feestdag? Sinterklaas

 

dat waren de vraagjes, joejoe

-OnlyMe

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? 3

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste : de meeste tijd was het gewoon leuk. Slechtste: toch af en toe wel een beetje gepest. 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Ik denk 5e.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? Redelijk denk ik. 

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Geen idee

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Het is soms wel lastig daarop te letten, maar ik probeer niet te lang te douchen. 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en (progressief/conservatief kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Links/rechts wel, progressief/conservatief niet

4: Zou je later de politiek in willen? Nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?  Geen idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, is handig.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, vind ik niet nodig. 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden kletsen

5: Vertrouw je mensen snel? Opzich wel.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Prima, ik blijf hier ook gewoon 🙂

9: favoriete feestdag?kerst

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 7
Badge +9

Als eerst, best wel leuk om antwoorden van mensen te zien van vroeger, bijv. van Tartan en kwakend1tje. Vg, had ik deze ooit gezien maar niet beantwoord.

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? 4 gymnasium 

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Slechtste: gepest worden. Beste: logeren bij beste vrienden in zn tuin, we waren met 2 4enn

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.)  (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Makkelijk 2e klas. Doen hun best om met 3e jaars om te gaan door stoer te doen en pesten 1e jaars lol

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Niet van niveau, wel van vakken. Ik heb wiskunde D gekozen en ga ik iets anders doen

6: Ben je goed in spelling? Ik was vroeger redelijk in spelling lol, maar nu niet meer. Ik zou zeggen dat mijn spelling op een bovengemiddeld niveau ligt vanwege mijn schoolniveau en cijfers die ik voor nederlands heb gestaan

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Werkelijk geen idee, er zijn heel veel partijen waarmee ik het met een aantal standpunten eens ben (FvD voor dierenzorg en studentenhulp bijv.) en totaal niet (hele nationalistische partij). Ik zou waarschijnlijk op Groenlinks/PvdA stemmen. 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Best poep, maar ik doe er zelf best weinig aan

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Van links en rechts wel (vgm sociaal en liberaal) maar die 2e niet lol

4: Zou je later de politiek in willen? Dat is niet mijn doel maar het lijkt me wel leuk om ooit te doen. MIsschien wanneer ik een oudje ben 

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Zou het niet weten lol. Misschien een wet die ervoor zorgt dat een ouder nóg meer betaalt krijgt voor gemiste werktijd om voor hun kind te zorgen? Want het lijk tme heel vervelend om je kidn telkens bij een dagverblijf te moten droppen.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Jep, heerlijk in de buitenlucht :) 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, want ik wil rijden

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee ga nooit een scooter kopen 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden Gewoon met mensen praten die ik ken van school ofzo

5: Vertrouw je mensen snel? Nee lol

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja 1tje, maar ik heb hem ook veel pijn gedaan lol. We zijn er voor elkaar tijdens moeilijke tijden 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Ik heb A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind dat Nederland een goed land is en denk niet da tik ergens anders wil wonen. Misschien een woning/paspoort krijgen van China? Dan kan ik afwisselen lol

9: favoriete feestdag? Nieuwjaar, bij de andere feestdagen doe ik weiniglol

Reputatie 7
Badge +11

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?   12

2: Klas?  1

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?  ik begin met slechtste, ik was een onzeker jongetje dat dat probeerde te camoefleren met raar doen en vervelend zijn, en de beste herinnering (klinkt missc gek) is dat ik voor straf ontzettend voor schut werd gezet en daarna mezelf liet zien zoals ik echt ben. En het afscheid van de lieve groep 8.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) haha nouja, ik ben 1 van die irritante bruggers ;) het is een nadeel dat je de kleinsten bent en jongsten. Maar komt wel goed. Ik laat het allemaal mooi langs me heen gaan.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? nee hoor, gaat goed zo !

6: Ben je goed in spelling? ja best aardig

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?PvdD of Volt ofzo

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ja daar moeten we zeker iets aan doen. Zuinige lampen en kort douchen,  kkringloop winkel als eerste bezoek als je iets nodig hebt….zulke dingen

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja dat weet ik en progressief =links, voor positieve verandering en conservatief = meer rechts, behoudend, blijven zoals het is.

4: Zou je later de politiek in willen? mwahh…...

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?  Totaal verbod op elke vorm van discrimminatie, dus ook door religies. Mag gewoon niet punt.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja! XD

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja heerlijk, handig en praktisch, je wordt toch mobieler

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? misschien, net wat @Monkeyboy08  zegt, misschien is het wel zonde van je geld ook.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Ik stap er op af en hoop dat ze me aardig vinden.

5: Vertrouw je mensen snel? Wel even aftasten ;) maar dan heb je mij ook als 100% vriendje ;

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja , mijn bestie, ik heb haar niet zozeer persoonlijk pijn gedaan maar in de klas , en zij maakte me ‘wakker’ zeg maar. zie mijn topic

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? ABC

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ja eig is het een heel goed land, er kan altijd iets beter maar toch, er zijn maar weinig landen beter voor bv mensen met ziekte of beperking.

9: favoriete feestdag? Oudjaar, lang opblijven en smullen xd

 

Liefst, Tover xxx

1: Wat is je leeftijd?12

 

2: Klas?klas 1

 

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?school kamp/kut kinderen

 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant)geen idee

 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze?nee

 

6: Ben je goed in spelling?ja

 

Politiek (respecteer andermans mening!)

 

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?idk 

 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)idk

 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)isk

 

4: Zou je later de politiek in willen?Nee 

 

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?gratis spullen voor tieners

 

Random vragen

 

1: Hou je van fietsen?jawel

 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet?ja anders kan ik jie naar Zwolleeeee

 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?nee ik wil nie dood

 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gwn praten

 

5: Vertrouw je mensen snel?nee

 

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A b

 

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Curacou 

 

9: favoriete feestdag?mijn VERJAAARDAAAG

Reageer