Vraag

Vragenlijst over veel dingen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?

2: Klas?

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant)

5: heb je spijt van je school/niveau keuze?

6: Ben je goed in spelling?

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)

4: Zou je later de politiek in willen?

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?

Random vragen

1: Hou je van fietsen?

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet?

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?

4: Hoe maak je nieuwe vrienden

5: Vertrouw je mensen snel?

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke?

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?

9: favoriete feestdag?

 

dat waren de vraagjes, joejoe


40 reacties

Reputatie 5
Badge +6

 

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? -

2: Klas? Havo-vwo

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Toen al veel huiswerk 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) mijn klas nu is al irri

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? In alles behalve Nederlands 

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?vvd

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik douche 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja

4: Zou je later de politiek in willen?nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?geen flauw idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen?ja

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet?ja, rijden is leuk

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?nee, niet nodig 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden met mensen omgaan

5: Vertrouw je mensen snel?idk

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Heb olympisch zwemmen gedaan, geen zwemdiploma

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Leuk, prly Engeland 

9: favoriete feestdag? Heb ik niet

 

 

-flopflop14 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 16

2: Klas? 10 havo (4e klas)

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste wss mijn vriendengroep langzaam opbouwen, en de tijd die we samen hadden. Slechtste dat een meisje uit mijn klas is overleden... :'( en dat er een nieuw meisje in de klas kwam die mij pestte, al zag ik dat toen niet zo.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) klas 2, die denken dat ze heel wat zijn terwijl ze nog zo klein zijn hahah

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee! Gek genoeg niet

6: Ben je goed in spelling? Tja..t is maar wat je goed noemt.. iedereen zegt altijd van wel?

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? PvdD, klimaat gaat voor, en ik vind het welzijn van dieren gewoon erg belangrijk.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)  ik doe niet genoeg vind ik zelf, maar wij hebben geen auto thuis (nooit gehad), korter en minder douchen doe ik ook en natuurlijk afval scheiden:)

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja, maatschappijleer lolll

4: Zou je later de politiek in willen? Neen.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Phoe.. weet ik op dit moment eigenlijk niet..

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Opzich wel

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ik moet van mijn ouders, omdat zij dat niet hadden en we altijd alles op de fiets moesten doen. Dit betekent natuurlijk ook niet dat je een auto MOET hebben dus ik vind het prima..

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee hoeft nie 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Niet

Nee grapje, meestal komen mensen naar mij omdat ik een extreme introvert ben haha

5: Vertrouw je mensen snel?  Dat ligt echt totaal aan de persoon

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja een van mijn beste vriendinnen oeps 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en B, had geen zin meer in C

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Als ik eerlijk ben, ben ik best blij dat ik in Nederland woon.. Maar ik zou wel graag ergens in de natuur willen wonen (in een ander land), waar weet ik niet 

9: favoriete feestdag? Halloween en mijn ver jaar dag

Reputatie 5
Badge +5

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 14 jaar

2: Klas? 2de

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?slechste; ik sloeg een jongen inelkaar die een vriend van mij inelkaar sloeg en ergens voelt dat nogsteeds heel slecht. en de beste is kamp in gr8

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant)de 1ste, allemaal van die kleine kindjes die bij je gaan slijmen zodat ze populair worden

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? zeker niet

6: Ben je goed in spelling?rEdeLIk

Politiek (respecteer andermans mening!) 

laten we even voorop stellen, ik ben zelf buitenlands (moluks)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? pvv omdat ik vind dat nederland echt meer voor zichzelf moet gaan.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik vind het heel erg van het klimaat, ik steen van mijn maandelijkse geld een deel naar het klimaat als donateur

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)links is dat mensen heel erg met elkaar zijn, en rechts is toch heel erg inuvidueel gericht op mensen

4: Zou je later de politiek in willen? misschien

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? geef kinderen een bedrag (300 euro) om een werkplek in orde temaken. om een bureau van tekopen. want wij, ik heb het zwaar in deze crisis

Random vragen

1: Hou je van fietsen? het is ok

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? zeker wel, ik heb van mijn opa geld geerfd om het bewijs te halen

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, ik heb namelijk binnenkort een e-bike

4: Hoe maak je nieuwe vrienden humor

5: Vertrouw je mensen snel? nee, sinds ik in de buitenwijk woon zeker niet

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee, dat deed ik vroeger en uiteindelijk leverde het me niks op

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? alleen A

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? gewoon in nederan, het is prima hier… alleen een beetje veel kaas

9: favoriete feestdag? KERST

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? 2

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste: eraf gaan. Slechtste: saaie school.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) De meest irritante zijn 1, ze rennen op de gang, etc. Best wel annoying.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? Ik sta een 8 voor Nederlands, dus ik denk van wel.

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Ik identificeer mijzelf niet echt met een partij. Sommige partijen, zoals bijvoorbeeld PVV, hebben goede punten m.b.t immigratie beperken. Maar de PVV zou de Coronapandemie niet goed aanpakken en iets te harde maatregelen nemen tegen buitenlanders.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) De klimaatcrisis is wel een probleem. Ik mis de strenge winters. Ik douche trouwens sowieso al kort.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Links wilt graag de bevolking helpen vanuit de overheid. En rechts wilt zich wat minder met de bevolking bemoeien en veel keuzes aan hen over te laten.

4: Zou je later de politiek in willen? Nee.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? 

Wet m.b.t vaccinaties Covid-19:

  • Mensen zonder vaccin worden uitgesloten van deelname in niet-essentiële plekken zoals horeca en evenementen. Met een recente negatieve test is deelname wel toegestaan. De test mag niet ouder zijn dan 36 uur.
  • Werkgevers mogen werknemers die geen vaccin nemen weigeren.
  • Niet-essentiële winkels mogen bezoekers weigeren die geen vaccin hebben.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Niet echt.

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja, is wel handig.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Neh

4: Hoe maak je nieuwe vrienden Praten.

5: Vertrouw je mensen snel? Valt wel mee.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 0

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Nederland is prima maar ik zou het liefste in de VS wonen. Daar heb je meer extreem weer. Van koudegolven, tot orkanen, en zeer zware onweersbuien.

9: favoriete feestdag? Idk.

Reputatie 1
Badge

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 13

2: Klas? 1

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Heb ik niet echt

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) brugklas, terwijl ik er zelf in zit

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Ja, ik doe nu havo/vwo

6: Ben je goed in spelling? Nee, gewoon niet

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? GroenLinks, omdat ze veel aan het klimaat doen en gelijke rechten voor de lgbtq+

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik douche zelf minder lang en gooi minder afval op straat

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) alleen tussen links en rechts

4: Zou je later de politiek in willen? Nee, daar wordt ik te snel boos voor

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Idk

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Niet echt

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, dan hoef ik niet te fietsen

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, ik haal liever me autorijbewijs

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Niet

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Alleen A

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Amerika of Australië 

9: favoriete feestdag? Halloween 

 

dat waren de vraagjes, joejoe

Badge

1: Wat is je leeftijd? 13

2: Klas? havo 2

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste= alles want i love the basisschool, slechtse= dat ik in groep 5 in mijn broek heb geplast hahahahah

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) brugklas, de bruggers denken dat ze alles zijn oops

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? ​nee want ik wil al heel lang juf worden en dan moet je havo halen:)

6: Ben je goed in spelling? denk het wel

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? VVD  vind dat markie het wel goed doet

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ehhhh wat is dat 

4: Zou je later de politiek in willen? NEE!

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? als je afval op de grond gooit krijg je een hoge boete

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Nee want moet elke dag naar school 15 km fietsen

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja, tis gwn handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee, liever gwn een auto want dat is veiliger

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gwn durfen aanspreken op mensen

5: Vertrouw je mensen snel? beetje

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee volgensmij niet

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? vind wel een mooi land, gwn NL

9: favoriete feestdag? oud en nieuw

Badge +3

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?13

2: Klas?tweede

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?beste gwn groep acht. Ik had de BESTE lerares ever. Slechtste: keihard op m'n bek gegaan een keer

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant)brugklas

5: heb je spijt van je school/niveau keuze?ik twijfelde erg maar nee geen spijt

6: Ben je goed in spelling?mwah

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?GroenLinks of pvda

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)ben er zelf erg mee bezig: ben vegetariër korter douchen afval scheiden

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)ja

4: Zou je later de politiek in willen?nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?obgeen idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen?ja hoor

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet?denk het wel is wel handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?nee vind het geldverspilling ik kan net zo goed fietsen

4: Hoe maak je nieuwe vriendengwn praten over iets wat bezig is. 

5: Vertrouw je mensen snel?niet echt

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?ja m'n beste vriendin maar ik weet dat ze niet goed voor me is dus ik probeer de los te laten

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke?3 , a b c

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?ik vind Nederland best leuk zou willen wonen in Denemarken ofzo

9: favoriete feestdag?goh  geen idee

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 16

2: Klas? 5

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Geen idee

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 3 want dan heb je nog alle kutvakken

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Mwa ik had nu wel ander pakket gekozen als ik mocht kiezen

6: Ben je goed in spelling? Uh ja i guess

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Nog niet mee bezig want k mag toch nie stemmen

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik hou me er nie mee bezig

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja ik weet het verschil

4: Zou je later de politiek in willen? Hell no

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Lachgas gwn weer legaal, lachgasomloop wordt juist groter door criminele circuit

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Niet als ik elke dag hetzelfde stuk moet

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja wil het liefst nu al maarja nog 1 maandje

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee wil ik niet ik heb een fiets

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Geen idee

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Zoiets, heeft me geen pijn gedaan maar wist dat ik beter verdien maar ben te aardig

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en b en wat reddingzwemmen

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Wel prima, alleen bevolking zijn gwn mongolen vooral met corona

9: favoriete feestdag? Mn begrafenis joe

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

(ik wou hem zelf ook invullen hehe)

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd?16

2: Klas?5

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool?Beste is het plezier met mn vrienden, elke dag afspreken en veel logeren en bij elkaar eten.Een van de Slechste is dat ik in groep 7 aan het viben was achter mn computertje, en toen de 3 meest bitchy meiden die ik ooit heb gekend, over me gingen praten alsof ik er niet zat. En ik was toen zo gekwetst dat ik ook niks terug durfde te zeggen

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 2e klassers, want ze denken dat ze beter zijn dan bruggers, en doen vaak zo highclass en cool enzo. Bruggers zijn wel cringe maar soms ook wel schattig hoe onschuldig ze nog zijn.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Neh niet echt

6: Ben je goed in spelling?opzich snap ik alle spellingsregeltjes wel, maar soms maak ik echt hele domme fouten door dingen op te schrijven zoals ik ze hoor. En ik heb nog wel altijd het kofschip/sexy fokschaap nodig voor mn d'tjes en t’tjes

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom?Volt want ik vind het goed om meer internationaal met de Eu verbonden te zijn, en hun stellingen over het klimaat vind ik goed. Alleen jammer dat het nog een vrij kleine partij in NL is

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen)  Ik vind het echt kut hoe veel volwassen het ontkennen en negeren, ik kan als kind nog niet veel doen, maar ik douche kort, scheid afval, gooi niks op straat enzo

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Yea, en links en progressief gaan wel vaak samen, maar links hoeft nog niet perse progressief te zijn en andersom (rechts en conservatief)

4: Zou je later de politiek in willen? Niet perse

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Geen idee lol

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Soms wel soms niet, moet 15km elke dag maar met mooi weer kan ik er wel van genieten soms

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja is wel handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet?Nee vind beetje zonde van mijn geld aangezien ik nu beter mn autorijbewijs kan halen

4: Hoe maak je nieuwe vrienden Gebeurt gewoon een beetje zonder bij na te denken, gewoon gezellig doen en praten enzo

5: Vertrouw je mensen snel? ligt er een beetje aan waarmee, en met wie, kleine geheimen enz wel

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?Hehe ja maar weet niet echt hoe ik diegene moet laten gaan

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A b c cadet en ranger :sunglasses:

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik weet dat ik echt geluk heb in Nederland te wonen, en dat ik het goed heb. Misschien Noorwegen want het is echt een heel mooi land

9: favoriete feestdag? Denk toch hemelvaart of kerst, want hemelvaart is altijd 2 daagjes vrij en mooi weer, wat wil je nog meer?

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Badge

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? 3 HAVO

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste is denk ik kamp ofzo en slechtste is de lessen man haha

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) klas 3 is het lastigst. bruggers zijn het meest irritant omdat ze zich zo oud voelen.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? nee

6: Ben je goed in spelling? jawel

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? VVD denk ik, heb geen verstand van. 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) jammer, nee ik pas me niet erg aan.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) links en rechts wel. progressief en conservatief niet.

4: Zou je later de politiek in willen? nee 

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? dat iedereen op z’n 18e geld krijgt voor studie of auto ofzo

Random vragen

1: Hou je van fietsen? jawel

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja is toch fijn

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? ja is handig 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? gewoon beetje praten en afspreken

5: Vertrouw je mensen snel? niet meer, deed ik wel.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 2: A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Nederland is chill qua hoe luxe we het hier hebben. ik zou in Spanje of Kroatië willen wonen.

9: favoriete feestdag? Oud en Nieuw

 

dat waren de vraagjes, joejoe. ajuus

 

Reputatie 2
Badge +2

1: Wat is je leeftijd? 13

2: Klas? 2

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? beste is waarschijnlijk dat ik een hele week koekjes en cake mocht bakken op school voor een project slechtse heb ik niet 1 die echt er uit staat

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) niemand gewoon iedereen die vind dat die een mening over een ander mag hebben over bvb kleding muziek smaak haarstijl en dat soort dingen

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? ja ik ben voor tweetalig onderwijs gegaan maar omdat ik er in de eerste achter ben gekomen dat ik dislexie heb, daarom stop ik volgend jaar met tweetalig onderwijs zodat ik voldoende nederlands blijf krijgen als ik gymnasium wil doen, als ik niet voor tweetalig onderwijs had gekozen had ik ook gekozen voor de vrijeschool wat ik nu niet meer kan kiezen

6: Ben je goed in spelling? uhm nee

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? ik denk D66 maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met al hun standpunten

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik koop kleding van winkels waar van ik weet dat ze bezig zijn met het klimaat en dus goede stoffen gebruiken en veder vind ik de situatie gewoon heel zorgelijk, 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) eigenlijk gewoon niet, ik weet wel best veel over de politiek maar daar weet ik niet heel veel over, ik ken er wat van maar dat is alles

4: Zou je later de politiek in willen? het leek en lijkt me nogsteeds heel cool, het is denk ik alleen niet mijn droom baan en er zijn dingen die ik veel liever doe

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? max 4 kinderen per gezin over de hele wereld of mischien zelfs max 2 omdat er zo veel mensen op de wereld zijn dat al doen we alles milieu vriendelijk dat het nogsteeds slecht is voor het mileu minder mensen op de wereld haalt dit heel erg omlaag

Random vragen

1: Hou je van fietsen? verschilt maar meestal wel 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja ik wil niet afhankelijk zijn van anderen

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nee ik hoef geen scooter en die ga niet nodig hebben

4: Hoe maak je nieuwe vrienden ik praat altijd veel en dat stelt mensen op hun gemak 80% van de mensen is te bang om zelf het gesprek te beginnen dus als ik tegen iedereen praat zie ik wel of ze mee praten

5: Vertrouw je mensen snel? nope helemaal niet, het lijkt voor buitenstaanders alsof ik het perfecte leven heb veel vrienden en de meeste mensen mogen mij wel alleen niemand valt het op als ik in de pauze niet bij hun ben en mischien zijn er 2 die weten dat de enige reden dat ik zo druk ben is omdat als ik stil ben iedereen me kan lezen als een boek, 

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? ja, ik ga nu nouwelijks met hem om maar soms praten we nog, ik heb hem op dit moment niet meer nodig

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? a b en c

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?  niet persee een land gewoon een plaats die ik mooi vind, wel zou het me fijn lijken om ergens te wonen waar ze engels praten

9: favoriete feestdag? sinterklaas en mijn verjaardag, kerst vind ik ook wel echt leuk maar dat vieren we bij mij thuis niet, wil ik later wel vieren, ik vind sinterklaas leuk omdat ik van de kado's hou en het zo leuk is om met mijn kleine broertje de intocht te gaan zien het blijft zo voor mij ook leuk

kuzz

Badge

Schoolvragen

1: 12

2: vwo 1

3: de ruzies  de relaxte tijd

4: idk 

5: soms lijkt het te hoog 

6: facking slecht 😜

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: idk

2: afval scheiden led licht 5 min douchen 

3: haal het vaak door elkaar

4: Zou je later de politiek in willen?

5:dat mensen geholpe moeten worden als ze hun leven niet meer bij elkaar kunnen houden 

Random vragen

1: ja vooral in de zons ondergang

2: ja chill beetje rijden 

3: ja en motor ik hou er van 

4: iemand plagen en dan kijken wie het niet vervelend vind

5: ik hoop dat ik mensen kan vertrouwen 

6: ruzies en zo ja 

7: a b maar ik wou eigelijk alles maar mocht niet 

8: ik zou nergens liever willen wonen ik woon nu in overijsel maar ik wil in roterdam wonen daar ben ik geboren 

9:mijn verjaardag

 

dat waren de vraagjes, joejoe

Badge

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? 4 gymnasium

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste: geen

Slechtste: alles

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) klas 2, want ze denken dat ze wat zijn maar ze zijn tt irritant

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Ja zeker, nooit gymnasium doen

6: Ben je goed in spelling? Niet bijzonder

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? FVD of JA21, omdat dat goede rechts-conservatieve partijen zijn

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) de klimaatcrisis is niet zo heftig als mensen denken, en ik doe er ook niwt veel aan

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten)zeker, ben zeer geintreseerd in de politiek

4: Zou je later de politiek in willen? Ja

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Een wet waarin staat dat mensen alleen kunnen stemmen als ze zich genoeg hebben ingelezen in partijprogrammas

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Zeker wel, omdat het voor vrijheid zorgt

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee,zondr van je geld

4: Hoe maak je nieuwe vrienden idk gwn praten met mensem

5: Vertrouw je mensen snel? Nee totaal niet

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A, B, en C

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen?prima,maar zou in de VS willen wonen in de sillicon valleu

9: favoriete feestdag kerst

Badge

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 12

2: Klas? 1

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste: Kamp in groep 8. Slechtste: Dat ik vaak gepest werd.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Zit pas in de eerste 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Ik heb wel spijt van mijn school keuze, want ik voel me daar gewoon helemaal niet op mijn gemak.

6: Ben je goed in spelling? Ik denk het wel...

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Ik zou denk ik blanco stemmen, omdat ik geen een partij echt heel goed vind. Maar als ik echt zou moeten kiezen dan de partij voor de dieren of groenlinks.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ik vind het heel jammer dat dit gebeurt, ik ben nu ook zeker korter gaan douchen. Deed er eerst zo'n 15-30 minuten over en nu nog maar 2-10 minuten.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Is het erg als ik dat niet weet? 

4: Zou je later de politiek in willen? Nee.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Ik heb werkelijk geen idee.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Jazeker.

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, omdat je dan veel makkelijker ergens heen kunt dan bijvoorbeeld met de trein of de bus.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Ik zou hem wel graag willen, omdat je dan de mogelijkheid hebt om nog een ander voertuig te besturen.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Meestal door ze online te maken. Ik maak niet vaak vrienden.

5: Vertrouw je mensen snel? Soms wel, soms niet.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 1, A. Ik zou best wel nog een 2e willen, maar ik vind dat eigenlijk een beetje verspild geld en verspilde tijd, omdat ik geen 2e nodig heb.

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind Nederland wel bijzonder. Het liefst zou ik in Amerika wonen.

9: favoriete feestdag?  Mijn verjaardag.

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 4
Badge +2

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 17

2: Klas? 6 VWO

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Groep 8 100% het leukste jaar musical eindfeestjes en kamp waren heel ziek. Slechtse kan ik zo niet echt verzinnen had altijd vrij veel vriendjes en vriendinnetjes

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Denk brugklas/tweede daar wordt nog wel eens wat op en af gepest (gelukkig niet echt tegen mij) daarna doet iedereen wat leuker en wordt er om echt grappige dingen gelachen. 6 VWO is qua schoolwerk wel het zwaarst mede door corona.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? Ja prima, d t blijft lastig lol, hoe verder je komt hoe minder spelling echt boeit. Word heeft namelijk prima spellingscontrole.

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Had graag VOLT gestemd. Frisse partij met een objectief en realistisch wereldbeeld naar mijn mening. Goede opositie partij gaat dat worden. Verder heb ik 0,0 vertrouwen in alle lijsttrekkers die er nu zijn als president. Sta dus niet echt te springen om de komende 4 jaar. D66 heeft ook wel goede standpunten maar Kaag is zo ongelofelijk saai en correct.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Moet echt iets aan gedaan worden. (doe er zelf veel te weinig aan :/ )

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Ja ben namelijk 17, snap dat je dat als 12/13 jarige niet helemaal concreet in beeld hebt. Komt met de jaren

4: Zou je later de politiek in willen? Wel over nagedacht maar denk dat ik dat te saai zou vinden. Zeker als je een kleine partij bent.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Leuke vraag! Zou zelf als standpunten hebben dat er meer wetten moeten zijn om de transparantie van de politiek te waarborgen. Met de wetenschap dat Rutte daar flink misbruik van gemaakt heeft en informatie achterhoudt. Zou ook graag coulantere straffen zien richting kleine vergrijpen. 2-3 maanden celstraf kan een ‘braaf’ leven ruïneren. Geef deze persoon dan 100 uur taakstraf ofzo kan tie daarna gewoon door met een verbeterd leven.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja fiets graag. Behalve met slecht weer en veel wint ':(

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja ben al bezig was al klaar geweest als lockdown niet was gekomen.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, niet nodig woon in een vrij grote stad en met autorijbewijs mag je ook scooter rijden.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Als je daar moeite mee hebt zou ik als tip geven. Ga een beetje in de pauzes en tijdens lessen bij de groep zitten waar je graag bij wilt horen. (niet gelijk de populairste kinderen pakken zijn vaak onzekere flikkers of arrogante eikeles ;) ) en lach dan gewoon om de grapjes als je iets grappigs denkt te hebben zeg het gewoon maar ga niet steeds irritant erdoorheen praten dan worden ze sneller geirriteerd van je als je steeds je mening geeft over van alles en nog wat. EN SUPER TIP neem snoep/eten mee wat je uit kan delen. Ikzelf at altijd veel lolly’s en ik heb echt ondeboeld stuk of 5 6 vrienden gemaakt die ik mijn lolly's deelde waarmee ik nu nog steeds heel gezellig kan babbelen. Dus vraag aan je moeder of je een zak haribo of kauwgom mee naar school mag en deel deze met mensen waarmee je vrienden wilt worden. Werkt als n tiet.

5: Vertrouw je mensen snel? Ja best wel, waarom niet? 

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee vind ik een beetje een aparte vraag. Als iemand je echt onvergefelijk naait laat hem dan lekker vallen.

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A & B kan prima zwemmen maar absoluut geen wedstrijden

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Nederland is prima. Scandinavië zou ook mooi zijn Noorwegen Zweden of Finland ofzo. Wel pleuris koud haha

9: favoriete feestdag? Kerstdagen denk ik leuke films en muziek en gezellige sfeer. Mijn eigen verjaardag bevalt ook altijd goed lekker zonnig ;)

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 4
Badge +2

Leuke vragenlijst! ^

Hopelijk kan je er wat mee, joe!

Badge

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? V3b (Vwo, derde jaar, klas b)

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste, is dat iedereen goed met elkaar overweg kon. Slechtste, is dat we 2 zwaar autistische kinderen in onze klas hadden en 1 iemand die aandaxht te kort had. Dus die 3 hadden bijna elke dag wel ruzie met elkaar.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Vooral de 3e en 4e klas Mavo en lager, want bij ons roken die heel veel en dealen drugs op school.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee, mijn school is leuk. En ik ben blij dat ik slim genoeg ben voor het Vwo.

6: Ben je goed in spelling? Nee, dat niet bepaald.

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? D66, omdat ik vind dat ze goed nadenken over het klimaat en ze denken aan wat mensen willen.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ik scheid mijn afval, douche kort. En haal geld op voor bomen en beschermde diersoorten.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Ja.

4: Zou je later de politiek in willen? NEE! Absoluut niet! Gelukkig zijn er mensen die het wel willen.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Dat iedereen een studiefinanciering krijgt, omdat studenten na hun studie vaak geen geld over hebben.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Mountainbiken vind ik erg leuk. Maar fietsen omdat je ergens heen moet vind ik vervelend.

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, want het is handig, maar dan wel een elektrische, of een op waterstof.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, wel een motorrijbewijs, een scooter vind ik echt niet mooi.

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Dat gaat vanzelf wel.

5: Vertrouw je mensen snel? Nee, ik wil de controle over alles hebben.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee.

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Zwemdiploma A, B, C en zwemvaardigheid 1. Trompet diploma A en B. En breidiplama, haha, dat ben ik al lang weer verleerd.

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind Nederland wel prima. Maar ik zoi het leifste in Noorwegen wonen.

9: favoriete feestdag? Dat is kerst, want dan is de hele familie bij elkaar. En dan is hetheel gezellig.

Reputatie 2
Badge +2

1: Wat is je leeftijd? 13

 

2: Klas? Eerste

 

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste heb ik niet, slechtste groep 8 kamp

 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Au?

 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

 

6: Ben je goed in spelling? Redelijk

 

Politiek (respecteer andermans mening!)

 

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Op mezelf want ik ben leuk

 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ja ik vind t allemaal wel vervelend, ik recycle

 

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja maar ouders zijn links

 

4: Zou je later de politiek in willen? Is goed

 

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Kortere schooldagen, kinderen hebben recht op een jeugd nu zitten ze 7 uur per dag in een klaslokaal.

 

Random vragen

 

1: Hou je van fietsen? NEE

 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja is wel handig

 

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee ik val dan om

 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden. Niet

 

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

 

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja mezelf

 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? Ik heb A

 

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind Nederland prima maar wil liever in Ierland ofzo wonen.

 

9: favoriete feestdag? Pesach ofzo idk

Reputatie 2
Badge +1

1: Wat is je leeftijd? 14

2: Klas? 3e

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? geen idee. Ik vond het gewoon geweldig omdat we zo jong waren en er waren bijna geen dingen die ons dwarszaten. Geen stress, geen liefde, geen verslavingen. Het was allemaal zo mooi en perfect.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom? 1e was heel stressvol. Ik weet niet echt welk jaar het irritantste is tho

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? soms

6: Ben je goed in spelling? nope

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? ik zou niet stemmen want ik denk niet dat ik genoeg weet over veel politieke onderwerpen dus als ik mijn mening daarover zou geven zou dat gewoon dom zijn.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter douchen) Klimaat vind ik heel erg belangrijk. Ik ben bijvoorbeeld vegetarisch gaan eten voor het klimaat. Soms vind ik wel dat mensen moeten stoppen met over alles klagen want het klimaat is belangrijker dan ook maar iemands gemak of mening.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) nee interesseert me vrij weinig

4: Zou je later de politiek in willen? ik eet liever m'n broertje op

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? geen idee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? nee

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja want dat is heel handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? nah lijkt me onnodig. Motorrijbewijs lijkt me wel leuk

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? Wist ik het maar

5: Vertrouw je mensen snel? yep jammer genoeg

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? ja Is wel een beetje specifiek… gaat het goed?

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A B en C

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? zweden vind ik heel mooi. Nederland is heel veilig maar best wel saai. De natuur is heel basic en de cultuur voelt oud en oninteressant

9: favoriete feestdag? Kerst

Reputatie 3
Badge +1

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? Kader/zorg&welzijn

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? leerkrachten dwarszitten=beste  teveel huiswerk=slechtste

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) klas 3. De meeste leerlingen hebben dan gen zin meer in school, en gaan liever werken. 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? soms heb ik er heel veel spijt van. Een andere x juist weer niet

6: Ben je goed in spelling? jazeker!

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? weet neit precies welke partij. In ieder geval een partij die tegen abortus is. Die babytjes hebben ook een recht op leven.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ik ga me echt niet aanpassen. Misschien heel kinderachtig, maar laten ze dan eerst aar minder vliegtuigen enz laten vliegen.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) links en rechts wel. progressief en conservatief niet

4: Zou je later de politiek in willen? nee! nooit van me leven!

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?

geen abortus meer. Die kinderen moeten pijn lijden terwijl ze hartstikke onschuldig zijn, en ze hebben ook een recht om te leven.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? licht eraan wat de bestemming is

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja, ik heb meerdere vriendinnen op tientallen km’s wonen waar ik nu maar zelden na toe kan dus. Met de auto gaat dat veel makkelijker!

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Misschien wil ik dat nog wel liever als een autorijbewijs. Op een scooter ben je meer echt buiten als in een auto. 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden? dat is echt heel verschillend. Marktplaats, school, pas had ik een ongelukje met die meid heb ik nog steeds contact, via mijn broer en vrienden

5: Vertrouw je mensen snel? Dat weet ik zelf niet eiglk

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? nee

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? helemaal geen een

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind Nederland echt cool. Alleen vind ik het jammer dat het nu nog niet echt zomerweer is...

9: favoriete feestdag? moeilijk te zeggen. Ik denk Kerst

 

Reputatie 1
Badge

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 13

2: Klas? 1’eerste

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Een kut leraar en kamp

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) ik zit  zelf in de eerst 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee ik zit in de eerst dus havo vwo

6: Ben je goed in spelling? Nee heb dyslexie 

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? D66 of volt ben het met hun eens 

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik vind het erg en ben nu ook vegetarisch voor het klimaat

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja ken het verschil

4: Zou je later de politiek in willen? Nee

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom?  Geen iedee

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja is handig

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/nietnee?

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gewoon mezelf zijn 

5: Vertrouw je mensen snel? Nee

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee nog niet gelukig

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? 2 a en b

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Leuk en ik zou in  de usa willen wone 

9: favoriete feestdag?  Sinterklaas geloof niet meer maar vind het leuk voor mijn kleine broertjes en zusje 

 

dat waren de vraagjes, joejoe

 

Reputatie 4
Badge +3

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen! Hoi Anonymous, ik ga deze vragenlijst even beantwoorden!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? Ik ben 12 jaar oud.

2: Klas? Ik zit in de eerste klas.

3: Wat is je beste en je slechtste herinnering aan de basisschool? Beste herinnering; het kamp en slechtste een irritante meester.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) Ik zit nog maar in de eerste dus, ik zou zeggen de eerste klas.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee, totaal niet.

6: Ben je goed in spelling? Ja, best wel, maar jij niet :joy:.

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? De SP, want die is gewoon eerlijk en wilt voor iedereen het beste.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijvoorbeeld korter douchen) Het is wel een groot probleem, maar ik eet gewoon niet heel veel vlees en ik probeer zo min mogelijk plastic te gebruiken, maar verder doe ik niks.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) Ja, links is progressief (verandering) en rechts is conservatief (behouden).

4: Zou je later de politiek in willen? Misschien wel, het lijkt mij wel interessant.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Geen idee, de wetten zijn wel prima zo.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja, het is gewoon handig en snel.

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja, want dan kan ik ook gewoon met de auto op vakantie.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, het is tijd -en geldverspilling. 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden Door gewoon met iemand om te gaan, naast diegene zitten of mee praten in de pauze.

5: Vertrouw je mensen snel? Ligt er aan, bij sommige mensen heb ik een goed gevoel, maar bij anderen totaal niet.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Nee, als iemand mij pijn doet, hoef ik hem/haar nooit meer te zien.

7: Hoeveel zwemdiploma's heb je, en welke? Ik heb hen gewoon allemaal.

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Ik vind Nederland een mooi land, maar ik zou wel naar het buitenland willen, alleen weet ik nog niet waar.

9: favoriete feestdag? Kerstmis, dat is gewoon gezellig.

 

dat waren de vraagjes, joe joe

Groetjes, 

Anoniempje2222

Reputatie 7
Badge +7

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 15

2: Klas? 3 atheneum 

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? eind musical was het leukst en bepaalde kinderen waren het slechtst

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) ik het eigenlijk geen last van andere klassen 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? redelijk

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? Groen links, ik ben links en ik sta achter de standpunten van groen links

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) ik vind het verschrikkelijk dat mensen nog steeds niet willen geloven dat de wereld naar de tering gaat. Ik deed altijd al klimaat bewust, zoals weinig vlees eten

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) ja ik weet wat het verschil is

4: Zou je later de politiek in willen? Misschien, ik vind debatteren namelijk erg leuk en daar ben ik ook goed in

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Ik zou zelfmoord legaal maken. Als iemand niet meer wil leven vind ik dat je het recht hebt om waardig te sterven. 

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Alleen met mooi weer

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? ja, ik wil direct als ik 16,5 beginnen met lessen, dat voelt als vrijheid dus dat wil ik graag behalen

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Nee, ik ben 15 en zoals ik al zei wil ik met 16,5 gaan autorijden dus een scooter vind ik zonde van mijn geld

4: Hoe maak je nieuwe vrienden gewoon een praatje maken met aardig uitziende mensen

5: Vertrouw je mensen snel? nee niet echt

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan? Ja, dat heb ik eigenlijk met meer mensen

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke? A en B

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Alles in Nederland is goed geregeld, de scholen zijn goed, het is hier veilig. Maar toch wil ik weg, ik vind het heel saai hier. Ik wil naar een land met bergen en ruige rivieren, Frankrijk misschien? Of Australië? Ik heb in het verleden toen ik klein was in Qatar gewoond 

9: favoriete feestdag? Kerst

 

dat waren de vraagjes, joejoe toedels

 

Reputatie 7
Badge +17

 

: Wat is je leeftijd? 12

2: Klas? 1

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste de weeksluitingen en toneel, sketches en gezelligheid. Slechtste mn depri periode en week straf na per ongeluk een oude kaart vernield hebben. Lang geschaamd. Maar in algemeen: leuke herinneringen. Lieve klas had ik. 

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) haha dank u ! ;) 

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee

6: Ben je goed in spelling? Ja 

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? SP, PvdD...

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) klimaatcrisis is ernstig en we moeten zeker gedrag aanpassen

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet weten) zeker. Verdiep ik me graag in

4: Zou je later de politiek in willen? Als bij job misschien. Hou wel van discussie.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En waarom? Energie tranisitie versnellen. Waterstof veel grotere rol geven.

Random vragen

1: Hou je van fietsen? Ja 

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/niet? Ja lijkt me gewoon cool en ik woon achteraf. Eerste wat ik zou doen is @wilhelmavemela  ophalen :)

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/niet? Ja. Idem. En kan ik mn lief ophalen en zij mij ;) 

4: Hoe maak je nieuwe vrienden. Er op af! ;)

5: Vertrouw je mensen snel? Steeds beter ja

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten gaan?  Nee, goede vraag. 

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en welke?  ABC en 1 en wil nog snorkelen en survival

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wonen? Prima land we hebben het heel goed eiglk. Heel missc. zou ik in Scotland willen wonen.

9: favoriete feestdag?  Elke vrije dag :) 

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

Als onzekere puber hou ik er wel van om met iedereen te vergelijken, dus daarom vond ik het leuk om deze vragenlijst te maken. Als je je niet comfortabel voelt een vraag te beantwoorden, dan moet je dat niet doen!

 

Schoolvragen

1: Wat is je leeftijd? 12

2: Klas? Groep 8

3: Wat is je beste en je slechtse herrinering aan de basischool? Beste die ene week dat ik goed was zoals ik was.

Slechtste dat ik de rest van het jaar niet goed was zoals ik was.

4: Welk jaar op de middelbare school is het irritantste en waarom(brugklas, klas 2, klas 3 etc.) (bijvoorbeeld klas 1 want bruggers zijn gewoon irritant) 6e veel huiswerk.

5: heb je spijt van je school/niveau keuze? Nee maar TTO en gymnasium word echt teveel voor mij denk ik.

6: Ben je goed in spelling? Ja

Politiek (respecteer andermans mening!)

1: Als je zou mogen stemmen, welke partij zou je stemmen en waarom? SP ik ben raar want D66 ook en de creatieve partijen.

2: Wat vind je van de klimaatcrisis? En heb je je gedrag aangepast ten goede van het klimaat? (bijv korter doucen) Ja beetje.

3: Weet je het verschil tussen links/rechts en progressief/conservatief (kwam erachter dat velen dat kennelijk niet wweten niet echt maar als je het verteld weet ik het denk ik wel weer.

4: Zou je later de politiek in wwillen ja opzichte wel. Ik heb ontdekt dat ik veel mensen achter me heb en dat ik per ongeluk een heel forum in chaos kan brengen. Zodat de regels beter worden. Ik doe het alleen als ik het op mijn eigen manier kan doen.

5: Als je nu een nieuwe wet mocht maken, wat zou het dan zijn? En wwaarom dat ik@Julian12 Mag ontmoeten!😀😍😘😉😊

Random vragen

1: Hou je van ffietsen Niet heel erg maar kan opzichte wel redelijke afstanden fietsen.

2: Wil je later een autorijbewijs halen, waarom wel/nniet ja is handig en kan ik@Julian12 Laten zien hoe goed ik kan rijden. En dan oeps tegen een paal😖😂.

3: Heb/wil je een scooterrijbewijs en waarom wel/nniet alleen als hij elektrisch is anders slecht voor het milieu en dan rijd ik heel de wereld over met@Julian12😍😘.

4: Hoe maak je nieuwe vvriende erop afstappen en gesprek beginnen.

5: Vertrouw je mensen ssnel minder dan vroeger maar hier wel.

6: Ben je bevriend met iemand, die je veel pijn heeft gedaan, maar je houdt te veel van diegene om hen te laten ggaan nou beetje met mijn klas.

7: Hoeveel zwemdiplomas heb je, en wwelke ABC

8: Wat vind je van Nederland, en in welk land zou je het allerliefste wwonen Nederland geweldig land wel eigenwijs maar dat ben ik ook. Ik zou wel in Engeland willen wonen denk ik.

9: favoriete ffeestdag  de dag dat ik@Julian12 Ontmoet duh!!

 

dat waren de vraagjes, joejoe

Wilhelmavemela.

Reageer