Vraag

vragenlijst

  • 24 January 2023
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hi, zouden jullie deze vragen willen invullen… ik zelf zou willen weten hoe jullie dagelijs leven eruit ziet. Het mijne is (vindt ik) nogal druk…. Maar miss hoort het erbij… en stel ik me aan XD

  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…)
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect….
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?! 
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!) 
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en) 
  • vindt je dit alles druk?! 
     

 

 

 

lfs, Mij_Niet_Gezien 

ps. Sorry als het vage vragen zijn…. XD 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…) Normaal huiswerk meestal tussen 1-2 uur per dag. Soms minder. Leren voor toetsen doe ik meestal in blokjes van 30 minuten. Eigenlijk nooit meer dan 2 uur per dag.
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect…. Niet meer. Heb wel in de schoolband gespeeld maar daar ben ik vorig jaar mee gestopt. Heb ook een tijdje gitaarles gehad en dat wil ik misschien weer oppakken.
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?!  Voetbal, 3 uur per week trainen + wedstrijd  Hardlopen, 4x, tussen de 3 en 4 uur per week
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!) Niet echt eigenlijk
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en) Bijbaan bij appie. In het weekend soms afspreken met vrienden
  • vindt je dit alles druk?! Niet echt
     
Reputatie 7
Badge +17

 

  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…) denk max 2 uur gemiddeld p.d.
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect…. Ja buitensport en leesclub
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?!  ja karate 2 x pw trainen
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!) nu valt het wel mee.
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en)  helpen op de eco boerderij. O.a. zitmaaier/Gator besturen xd. En ik zit bij waterscouts
  • vindt je dit alles druk?! 
    Nee goed te doen. Ik hou wel rust :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +4
  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…) 2 uur denk ik?
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect….nee want iedereen haat me 
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?! wedstrijdzwemmen en langebaanschaatsen intotaal 5 a 6 keer (hangt ervan af of ik wedstrijd heb)
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!) ja altijd😅
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en) nee heb geen vriendinnen😅
  • vindt je dit alles druk?! ja school vooral
Reputatie 7
Badge +19

hoi,

  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…)   0 uur want heb geen school
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect….    nee
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?!   soms als dat lukt, hardlopen of wandelen
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!)   nee
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en)   bijbaantje van 16 uur per week, afspreken met vrienden en ziekenhuis bezoekjes ½ dag per week
  • vindt je dit alles druk?!   neee
Reputatie 7
Badge +15

Allemaal heel erg bedankt….

 

 

  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect….nee want iedereen haat me 

En anoniempjehoi123, als mensen jou haten zijn ze stom, maar er zijn vas t ook leuke kinderen ☺️, 

 

Mij_Niet_Gezien 

Hi, zouden jullie deze vragen willen invullen… ik zelf zou willen weten hoe jullie dagelijs leven eruit ziet. Het mijne is (vindt ik) nogal druk…. Maar miss hoort het erbij… en stel ik me aan XD

  • Hoeveel werk jij aan school (huiswerk,leeren,werkstukken, ect.) (na school, in je vrije tijd…)  gemiddeld 45 minuten per dag.  Met toetsweken heel wat meer,  maar ook wel minder.  
  • Doe je mee met andere activiteiten, naast school:?! Denk aan; bijv,          Extra groepjes na school toneelgroep, kunstgrowp, debat groep, schaakclub, ect….ect….  Ik was minimentor voor de brugklasser maar dat is na de kerstvakantie gestopt. 
  • doe je aan sport?! Hoevaak in de week?!   ja voetbal 3x per week
  • Heb je vaak stress door school (proefwerken, SO‘s, werkstukken ect,?!)  Nee alleen in de toetsweek
  • Is er nog iets wat jij in je dagelijks leven doet , naast school, leren,sport ect.?! ( denk aan bijbaantjes, afspreken met vriend(inn)(en) bijbaan in de voetbalkantine, veel afspreken met vrienden en vriendinnen.
  • vindt je dit alles druk?! Nee gaat wel. 
     

 

 

 

lfs, Mij_Niet_Gezien 

ps. Sorry als het vage vragen zijn…. XD 

 

Reageer